• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik lachte luid toen Ray wankelde, en even stil bleef staan.
    Ik wist zeker dat ik languit over de vloer lag als ik op zou staan, daarom bleef ik ook lekker zitten. Voor mij prima.
    Uiteindelijk kwam Ray terug met twee boterbiertjes, en gaf er mij éentje.
    ''Dankjewel, ukkie.'' glimlachte ik, en nam ook een paar slokken. Ik hield van alcohol, erg slecht dit. Maar ach, je bent maar éen keer jong, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Draco is aliveeeeeee.
    Me gusta. :"D]


    [ahaha ja was vandaag even weg xdd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Alicia
    'Je bent ook niet echt lelijk hoor' antwoorde ik dronken, waardoor ik niet merkte dat dit niet echt was wat ik hoorde te zeggen 'Maar ja, je persoonlijkheid is een stuk leuker dan dat' Ondertussen was ik al aardig dronken, waardoor ik niet echt meer door had wat ze deed. 'Kom' zei ik terwijl ik op stond en zijn hand beet pakte 'Dan gaan we nog wat drinken halen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ik zit te twijfelen of ik nog een pesonage moet aanmaken :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Dankjewel, ukkie." Zegt Elisábeth glimlachend.
    Ik laat me weer naast haar op de bank zakken. "En, ga je verder nog wat doen vanavond?" Vraag ik en neem nog een slok van mijn drankje.
    Ik laat mijn hoofd tegen de rugleuning van de bank leunen, nadat ik onderuit gezakt was.
    "Ik ga helemaal niks meer doen denk ik." Lach ik en neem nog een slok, maar de helft glijd via mijn kin mijn nek in. Ik wrijf het wild weg. Nat, bah, en het plakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    Ik keek het meisje met een glimlach aan.
    Ze leek me best aardig. Ze was niet heel groot en had nofal een verlegen houding. Maar ik hield niet echt van die mensen die er zo bij gingen staan van: 'Ik ben alles dus praat met me!'
    "Ik ben trouwens Dawn.. En jij?" Vraag ik dan waarna ik mijn hand naar haar uitsteek..


    Little do you know

    Marcel

    Doelloos dwaalde ik door de gangen, niemand leek echt tijd voor me te hebben. Hermelien was bezig met haar huiswerk, Harry was gaan trainen en ron was nergens te bekennen. Misschien werd het is tijd dat ik nieuwe vrienden ging maken


    Can't control my second personality

    [Marcel kan wel bij Mary en Dawn komen staan? Denk ik =p]


    Little do you know

    Elion
    Hij grijnsde even bij het horen van haar woorden. Hij had geen idee of ze het meende of niet, maar hey, zulke dingen waren altijd leuk om te horen en hij was te beneveld om even skeptisch als anders te zijn.
    Toen ze zijn hand beetpakte kwam hij soepel overeind om tot de conclusie te komen dat hij nog verrassend goed op zijn benen kon staan.
    "Sure thing," mompelde hij afwezig. Meer drinken kon nooit kwaad.
    Hij liep naar de tafel met drank toe en overwoog een vaag mixdrankje te maken, maar hield zich in; hij wilde niet KO gaan als het even kon.

    Mary
    "Ik ben trouwens Dawn.. En jij?" stelde het meisje zich voor. Mary merkte dat ze door de vriendelijke houding van het meisje zelf een stuk ontspannener werd.
    Uit de te lange mouw van het grote gewaad kwam een smalle, vrouwelijke hand die die van Dawn schudde.
    "Ik ben Mary."
    Ze dacht even na. Dit meisje was van Zwadderich, maar iemand anders van die afdeling had ze gehoord over een feest.
    "Waarom ben je niet bij het feest van je afdeling?" vroeg ze voorzichtig. Ze schaamde zich direct; voor wat voor luistervink zou ze nu niet worden aangezien?
    "Ik bedoel.. niet dat het mij aangaat.. maar," stamelde ze zacht.


    Don't run away this time and die like a man.

    Klaine4Ever schreef:
    Ray

    "Dankjewel, ukkie." Zegt Elisábeth glimlachend.
    Ik laat me weer naast haar op de bank zakken. "En, ga je verder nog wat doen vanavond?" Vraag ik en neem nog een slok van mijn drankje.
    Ik laat mijn hoofd tegen de rugleuning van de bank leunen, nadat ik onderuit gezakt was.
    "Ik ga helemaal niks meer doen denk ik." Lach ik en neem nog een slok, maar de helft glijd via mijn kin mijn nek in. Ik wrijf het wild weg. Nat, bah, en het plakt.

    Elisàbeth
    ''Ik ga helemaal niks meer doen denk ik.'' lachtte Ray nadat hij een vraag had gesteld, en ik grinnikte.
    ''Ikkeh ook niet.'' mompelde ik, terwijl ik ook mijn uiterste best deed om normaal te drinken. Ik had al wat op mijn blouse gemorst, dat mij mijn zij nu heerlijk doorscheen. Echt, super. Not.
    Ik slaagde er in om een paar slokken te nemen, en ik liet me op mijn rug vallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rose Lileas Somerled

    60 regels, nog maar 40, Maar dat was nogveel, mijn hand klopte en bonsde en deed zeer van het schrijven. De hard dreunende muziek van beneden drong mijn oren binnen, normaal had ik allang dronken geweest en staan dansen ergens op de dansvloer. Maar Snape moest alles weer verpesten. Kut Snape. Ik was het zat, voor mij part kon hij door de stront zakken. Ik schoof mijn stoel naar achteren en haalde mijn wand van mijn nachtkastje, waarna ik terug liep naar mijn bureau, ik mijn ogen sloot en met het puntje van mijn wand op het papier wees. De regels bleven zich verdubbelen, tot ze eindelijk bij de 100 waren. Ik grijnsde tevreden, toch nog feesten. Tevreden liep ik naar beneden en de harde muziek dreunde mijn oren binnen en de geur van alcohol drong mijn neus binnen. Heerlijk. Ik schonk een glas drank voor mezelf in, en gooide het knal roze goedje achterover door mijn keel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ray

    "Ikkeh ook niet." Mompelde Elisábeth en neemt een paar slokken van haar drankje. Ze laat zich op har rug vallen.
    Ik lachte en drink mijn glas leeg, met een klap komt hij op tafel terecht.
    "Nu ga ik jou kietelen." zeg ik grijnzend en zet mijn handen in Elisábeth haar zij en gebin te kietelen. "Revenge!" Zeg ik lachend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel

    Na nog een tijdje rond te hebben gelopen zag ik Dawn en een onbekend meisje praten. Ik bedacht gelijk dat dit de kans was om nieuwe vrienden te maken. Aangezien het onbekende meisje van Hufflepuf wist ik dat ze aardig zou zijn.
    Ik liep op ze af en vroeg ze of ze het erg vonden dat ik me in hun gesprek mengde


    Can't control my second personality

    Alicia
    'Wat wil je drinken?' vroeg ik nadat ik twee bekers had gepakt en voor mijzelf wat in had geschonken. 'Alsjeblieft' zei ik nadat ik hem wat drinken gegeven had. 'Zullen we weer gaan zitten of wil je hier blijven staan?' vroeg ik terwijl ik wat van mijn drankje dronk. Mij maakte het namelijk niet echt zo veel uit.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    "Ik hou niet zo van drukte.. Ik ben liever alleen of met een paar vrienden.." Zei ik.
    "En de mensen van mijn afdeling mogen me niet omdat ik, zoals je ziet, ook met leerlingen uit andere afdelingen optrek"
    Ik zuchtte "Veel vrienden heb ik eigenlijk niet.. Ik heb zelfs het idee dat niemand me hier kent.."


    Little do you know