• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:12 ]


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Marcel

    Nog voordat het meisje had kunnen reageren was ik me al bewust geworden van de tijd. Het was al te laat om nog door de gangen rond te zwerven. Zonder het meisje echt gedag te zeggen was ik al doorgerend naar de slaapzalen. Ik had m'n rust nodig als ik morgen weer wilde overleven

    [oeps, ik ben er morgen avond pas weer]


    Can't control my second personality

    Klaine4Ever schreef:
    Ray

    "Alsjeb-blieft, lie-ieve R-ray." Weet Elisábeth uiteindelijk moeilijk uit te brengen. Ze kijkt me smekend aan, en ik kan niet doorgaan omdat het er zo leuk uitziet, ik stop met kietelen. "Dat was goed genoeg." Grijns ik.
    Ik ga weer recht zitten en kijk Elisábeth aan. Ik meot toegeven, ik voel me al aardig dronken en kan em nieteens meer herineren wat er vijf minuten geleden is gebeurd.

    [Yay, net afgesproken om maandag naar Magic Mike te gaan in de bios Ghehe]

    Elisàbeth

    Ik giechelde, en kwam ook een beetje overeind.
    Ik had de neiging om mijn mouwen op te stropen, maar halverwege stopte ik. Niet zo'n goed idee.
    Zelfs als ik dronken ben weet ik dat het de grootste fout is die ik bega om bekend te maken dat ik een Death Eater ben, bewust of onbewust. Het zou mijn dood betekenen.
    En toen kwam een vraag in me op.
    ''Ray, wat vind je van Death Eaters?'' vroeg ik doodleuk, zonder me echt te beseffen wat ik vroeg. Ik was dronken, en hij ook: we waren het vast wel vergeten, morgen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 22:23 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elly4ever schreef:
    (...)
    [ haha yes eindelijk weer een gryffindor:)]


    [Hehe jaa c: hoe de heck moet ik hier inspringen? O_O]


    The artist is the kid that survived.

    [Ik weet hier niks op te verzinnen :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    [Ik weet hier niks op te verzinnen :S]

    Aangepast ;3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Ray, wat vind je van Death Eaters?" Vraagt Elisábeth ineens.
    Ik kijk haar vragend aan. "Raar, hoezo?" Vraag ik en kijk naar haar.
    Mijn wenkbrauwen schote omhoog maar ik lachte toch. Tja DE's zijn raar, wie il youknowwho nou volgen? Misschien echt gestoorde mensen.
    Ik blijf haar aankijken. Oké, minder gestoorde mensen dan, maar alsnog gestoorde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''Gewoon, dacht ik aan.'' antwoordde ik, en lachtte nonchalant. Ja, oké, ik was raar.
    ''Waarom vind je dat?'' vroeg ik hem, en ondertussen griste ik een boterbier uit iemand zijn handen, om er vervolgens zelf van te drinken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Waarom vind je dat?" Vraagt Elisábeth dan en grist vervolgens een boterbier uit iemand handen.
    "Waarom zou je youknowwho volgen?" Ik kijk haar aan. Wáárom vroeg ze dit?
    Ik lachte even. "Oké, misschien geeft het wel een kick, maar ja, dat kan ik niet zeggen." Grijns ik. Ik lach weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    Ik haalde mijn schouders op.
    Een kick, ja, dat gaf het zeker.
    ''Ik weet het niet. Misschien hebben ze geen keuze?'' zei ik, en deed alsof ik nadacht.
    Ik grinnikte even met hem mee, gewoon, om het subtiel te houden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Ik weet het niet. Misschien hebben ze geen keuze?" Zegt ze en grinnikt even.
    "Dan moeten ze zich er tegen verweren." zeg ik schouderophalend.
    Het kan me eigenlijk allemaal niet zoveel boeien, wat mensen doen. Alleen ik weet wel dat sommige mensen dommer zijn dan andere.
    "Wat zou jij doen als je gedwongen bent een Death Eater te zijn?" Ik kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Colt45 schreef:
    Elion
    Toen Alicia bij hem op schoot kwam zitten schoot hij in de lach. Een paar mensen die langsliepen keken hem afkeurend aan. Die zagen hem daar immers met drie meiden zitten waarvan een bij hem op schoot zat en de anderen aan hem probeerden te zitten.
    Hij speelde het spelletje mee en legde uitdagend zijn armen om Alicia's middel, grijnzend.
    "Hey," zei hij. Een van de meisjes naast hem droop af. De ander was vasthoudender en streek met haar vingertoppen over Elion's kaaklijn, die moeite had haar wanhopigheid en zieligheid niet uit te lachen.

    [Kay, have fun ^^]


    Alicia
    Even keek ik verbaasd naar het meisje dat nog steeds bij hun zat. Waren er dan echt mensen zó wanhopig om zo te reageren als zij nu deed? Blijkbaar dus toch wel. Met één slag van mijn hand sloeg ik haar hand weg, waarna ik mijn hand zelf op zijn wang legde en zijn wang begon te strelen terwijl ik met mijn andere hand door zijn haar heen ging, iets wat ervoor zorgde dat het meisje eindelijk ook opstond en wegliep en ik begon te lachen. 'Zo, dat is opgelost' zei ik, waarna ik naast hem plaats nam en nog een slokje van mijn drankje nam.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik sloeg mijn ogen neer.
    ''Toegeven.'' zei ik schouderophalend.
    ''Ik denk niet dat tegenstribbelen zin heeft.'' voegde ik er aan toe. Ik kon het weten..
    In het begin vond ik het niks aan, maar langzaamaan wen je er aan. Ik snap de bedoelingen van The Lord, en sta er volledig achter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elion
    Hij acteerde rustig mee toen ze zijn gelaat aanraakte en met haar hand door zijn haar ging, door zijn ogen te sluiten. Voor de vorm kreunde hij zacht. En ach, hij kon niet zeggen dat het onaangenaam was.
    Hij hoorde hoe het meisje wegging en voelde dat Alicia van zijn schoot afging en naast hem kwam zitten. Hij opende zijn ogen en grinnikte.
    "Nice acting," complimenteerde hij haar. Hij zag het meisje gekwetst omkijken, alsof hij haar iets verschuldigd was ofzo. Jezus, domme snol, dacht hij.
    Hij nam nog een slok van zijn drankje, waar wonderbaarlijk genoeg niets van over de rand was gegaan.


    Don't run away this time and die like a man.

    [Ik ga, doei! ;D
    Misschien kom ik zo weer op mn mobiel x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''