• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    De rollen: Je mag maximaal drie rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT TWEE DAGEN. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN!

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Mason Embrico Droebel Gryffindor Swagnipp
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 19:56 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mary
    Ze slikte. Ze had niet verwacht dat het meisje direct zo open over zichzelf zou zijn en haar dit meteen zo zou vertellen, waardoor ze even niet echt wist hoe te reageren.
    "Dat is naar," zei ze uiteindelijk. Vermoedelijk klonk het heel lame.
    Ze zag dat een jongen van Griffoendor erbij was komen staan die ze niet kende. Ze glimlachte even naar hem.
    "hai," groette ze zacht.


    Elion
    Hij pakte het drinken aan en nam direct een slok.
    "Thanks. Eh.. t maakt mij niet uit. We kunnen op die bank daar gaan zitten, die is dichterbij," zei hij. Hij had geen zin om weer die hele kamer door te lopen als hij ook zo even op een bank kon ploffen waar nu toch helemaal niemand zat.
    Hij nam nog een slok en liep er alvast heen. Hij was vrij onafhankelijk wat dat betreft, was niet zo iemand die zich alleen ongemakkelijk ging voelen of iets dergelijks.


    Don't run away this time and die like a man.

    [Noh.. Tis al zo laat =( Over 5 minuten moet ik weg. Kheb met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan =D Magic Mike ^-^
    Zin in =D]


    Little do you know

    ScenexLover schreef:
    [Noh.. Tis al zo laat =( Over 5 minuten moet ik weg. Kheb met een vriendin afgesproken om naar de bios te gaan =D Magic Mike ^-^
    Zin in =D]


    [Gromt heel hard naar jou! Die film wil ik ook zien *Grommm!!!* Met me BFF die is helemaal weg van Alex Pettyfer, en ik van Matt Bomer xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elisàbeth
    ''Nee, Ray, n-''
    Voordat ik hem nog kon stoppen, kietelde hij me al. Ik gilde het uit, en lachte hard.
    ''S-stop!'' hikte ik.
    ''Als-Alsjeblieft!'' voegde ik er aan toe, maar normaal praten kon ik niet door het lachen, al helemaal niet in combinatie met de drank.
    Ik probeerde zijn handen weg te duwen, maar door de slappe lach ging het bijna niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga ook even in hij/zij vorm schrijven, kijken of ik dan grotere stukken kan schrijven...


    Alicia
    Na nog een slok van haar drankje genomen te hebben liep ook Alicia naar de bank, maar vlak ze daar aan kwam gingen twee andere meiden naast Elion zitten die heel erg om zijn aandacht vroegen. Daardoor bleef ze even staan om te zien hoe Elion op de meiden reageerde. Ze zou namelijk altijd nog op zijn schoot kunnen gaan zitten, maar voor nu vond ze het wel even grappig om te zien hoe hij met die twee meiden om zou gaan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dawn
    "Heyy" Zei ik glimlachend naar de jongen die er zojuist bij kwam staan.
    Hij leek me ook best verlegen dus deed ik extra ontspannen zodat zij dat hopelijk ook zouden worden. Ik keek de twee glimlachend aan en bedacht even een onderwerp om over te beginnen met een gesprek "En.. Wat gaan jullie morgen allemaal doen?" Vroeg ik toen om een gesprek te beginnen.
    "Nee.. Is het al zo laat?" Piepte ik toen ik op mijn horloge keek "Sorry guys! Moet gaan.. Spreek jullie morgen nog wel" Zei ik met een glimlach waarna ik ze beide een knuffel gaf. Dat was mijn manier van doei zeggen..

    [Sorry Got To Go =( Ben er rond 11 weer =) ]


    Little do you know

    Elion
    Hij keek verrast op toen hij plotseling gezelschap kreeg.
    "Waar heb ik dit aan te danken?" grinnikte hij toen één van de twee met haar hand over zijn borstkas streek.
    "hey, kampioen."
    "Ah, daaraan dus," merkte hij luchtig op.
    Hij had echter zijn manieren. Als hij niet met Alicia in gesprek was geweest had hij ontspannen afgewacht waar dit op uit zou kunnen draaien, maar zo'n lul was hij niet om dat nu ook te doen.
    Hij duwde de hand, die een stukje omlaag was gegleden, daarom weg; je kon niet alles hebben.


    Don't run away this time and die like a man.

    Ray

    "S-stop!" Hikt Elisábeth. "Als-Alsjeblieft!" Voegt ze er aan toe.
    Ik blijf grijnzend door gaan met kietelen.
    Ze probeerd mijn handen weg te duwen, maar de kracht heeft ze er niet voor. "Ja sorry, i's time for revenge." Lach ik en blijf haar doorkietelen. "Zeg alsjeblieft lieve Ray." Grijns ik en kijk naar Elisábeth.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Marcel

    Een beetje overdonderd door de knuffel van Dawn, stond ik naast het onbekende meisje. 'ik ben Marcel, wie ben jij?'
    Ik was eigenlijk wel nieuwschierig naar het meisje, want ik had nog nooit echt met haar gepraat


    Can't control my second personality

    Alicia Jones
    Toen ik zag dat hij het meisje wegduwde, waardoor het andere meisje zijn aandacht opeiste moest ik mijn best doen niet te gaan lachen. Vervolgens liep ik naar Elion toe, de meiden geen blik waardig gunnend. 'Heej' zei ik glimlachend terwijl ik op zijn schoot ging zitten en hem aankeek. Naast hem zitten ging gewoon niet, met deze twee meiden naast hem.


    [Ik moet weg, ga namelijk film kijken met mijn moeder]

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:30 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Ik hapte naar adem, en lachte verder.
    ''O-ok.. Oké!'' lachte ik, en keek hem quasi-boos aan, tot zover dat lukte.
    ''A-alsjeb-blieft, l..'' ik zuchtte. Moest dat nou echt?
    ''Alsjeb-blieft, lie-ieve R-ray.'' was mijn tweede poging, en keek hem smekend aan. Ik stribbelde tegen, maar tevergeefs; ik had wel wat beter van mezelf verwacht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elion
    Toen Alicia bij hem op schoot kwam zitten schoot hij in de lach. Een paar mensen die langsliepen keken hem afkeurend aan. Die zagen hem daar immers met drie meiden zitten waarvan een bij hem op schoot zat en de anderen aan hem probeerden te zitten.
    Hij speelde het spelletje mee en legde uitdagend zijn armen om Alicia's middel, grijnzend.
    "Hey," zei hij. Een van de meisjes naast hem droop af. De ander was vasthoudender en streek met haar vingertoppen over Elion's kaaklijn, die moeite had haar wanhopigheid en zieligheid niet uit te lachen.

    [Kay, have fun ^^]


    Don't run away this time and die like a man.

    Ray

    "Alsjeb-blieft, lie-ieve R-ray." Weet Elisábeth uiteindelijk moeilijk uit te brengen. Ze kijkt me smekend aan, en ik kan niet doorgaan omdat het er zo leuk uitziet, ik stop met kietelen. "Dat was goed genoeg." Grijns ik.
    Ik ga weer recht zitten en kijk Elisábeth aan. Ik meot toegeven, ik voel me al aardig dronken en kan em nieteens meer herineren wat er vijf minuten geleden is gebeurd.

    [Yay, net afgesproken om maandag naar Magic Mike te gaan in de bios Ghehe]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    face=arial]Heb nieuwe rol erbij gemaakt (bloos)[/face


    The artist is the kid that survived.

    Higgins schreef:
    face=arial]Heb nieuwe rol erbij gemaakt (bloos)[/face

    [ haha yes eindelijk weer een gryffindor:)]


    Can't control my second personality