• Using the prompts below, write a drabble (or whatever) a day for the next 30 days. Find someone willing to hit you if you miss a day. Look back at the end and go ‘Oh! I’m a writer!’.

    beginning. accusation. restless. snowflake. haze. flame. formal. companion. move. silver. prepared. knowledge. denial. wind. order. thanks. look. summer. transformation. tremble. sunset. mad. thousand. outside. winter. diamond. letters. promise. simple. future.

    Gebruik de woorden hieronder om elke dag een one shot, stand alone (of wat dan ook) te schrijven de komende 30 dagen. Vind iemand die je wilt slaan als je een dag overslaat. Kijk op het einde terug en zeg 'Oh. Ik ben een schrijver'
    Begin. Beschuldiging. Rusteloos. Sneeuwvlok. Waas/nevel/mist. Vlam. Formeel. Metgezel. Beweeg. Zilver. Voorbereid. Wijsheid. Ontkenning. Wind. Bevel. Bedankt. Kijk. Zomer. Transformatie. Beven. Zonsondergang. Boos. Duizend. Buiten. Winter. Diamant. Brieven. Belofte. Simpel. Toekomst.


    Aangezien ik de laatste tijd geen zin meer heb om te schrijven ga ik deze uitdaging aan. Nu moet ik alleen nog iemand vinden die mij wilt slaan.
    Wie doet mee?
    Ik heb het trouwens van tumblr.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:13 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Oke, ik heb hem af. Hij is Engels geworden; in het Nederlands wilde het niet lukken op de een of andere manier.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oh, no. I totally forgot about today. D:
    Mmm, dan ga ik dat nu eventjes doen, ook al heb ik geen inspiratie.

    Dag 3 in het Engels af, morgen vertalen denk ik...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    I haven't even started day 1 yet. God, I'm so lazy. Maybe tonight.


    Cool, neat, swell -Cry

    Ik ga dadelijk na het douchen mijn 2e dag van gister inhalen (had al aangegeven dat ik die niet zou redden) en later vandaag het 3e deel.


    Til hug og blod.

    Mijn story en mijn eerste stand alone. (: Hij is vreselijk abstract en vaag, maar op de één of andere manier ben ik er toch wel trots op. Deze is Engels, maar ik denk dat het grootste deel van de stand alones Nederlands gaat worden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rusteloos... Hoezo een ka uu tee thema?
    Daar weet ik dus echt helemaal niets mee # inspiratie loos


    Bowties are cool

    Ohjah! Helemaal vergeten dat ik van vandaag nog moet schrijven!
    Haha ik ga zo wel aan de gang. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yes. Ik heb het af - na veel pijn en moeite een zeer slecht gedicht uit de mouw geschud -
    Dan kan ik nu lekker slapen en morgen eindelijk een lang stuk schrijven =)
    Mijn falende gedicht =D


    Bowties are cool

    Laswell schreef:
    Oh, no. I totally forgot about today. D:
    Mmm, dan ga ik dat nu eventjes doen, ook al heb ik geen inspiratie.

    *Maakt hand al nat voor serieuze slap*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben blij dat ik tenminste nog 100 woorden wist voor "Begin"...Pfft. Wat moet ik daar nou mee?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    Ik ben blij dat ik tenminste nog 100 woorden wist voor "Begin"...Pfft. Wat moet ik daar nou mee?

    Begin..? *heeft gelijk miljoenen ideeën* Ik werk met vaste karakters (Perciver, so Percy Weasley en Oliver Wood) en dan kan ik dus over hun eerste schooldag/ontmoeting kunnen praten (:
    Maar ik moet wachten tot dag 8 en dit is pas dag 3...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 22:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga het doen. Ik begin morgen. BAM!
    Mijn story

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 22:18 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aahah, ik dacht dat dit een reclame was of zo voor NaNoWriMo. :Y)

    Day 3: look staat online.
    Die was van gisteren, maar het lukte me gewoon niet meer om het op Q te zetten.
    En die van vandaag, daar ben ik mee bezig!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please