• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meteor schreef:
    Het is niet de users hun fout dat de inschrijvingen gesloten zijn. Als de inzendingen tot vandaag open zouden blijven moet dat ook zijn. Leuk als je nu je laatste controle aan het doen bent en het niet meer kan indienen. Ben je ook leuk gekloot.


    Nou, moet je maar niet een week wachten met controleren. Sorry, dat vind ik toch wel érg lang.


    Your make-up is terrible

    Succes met nakijken, bèta's


    26 - 02 - '16

    Niet iedereen ziet het topic de eerste week en veel mensen zijn ook op reis. Voor mij maakt het uiteindelijk niks uit, want ik doe niet mee, maar als je het topic gisteren voor de eerste keer zag, is het best wel sneu. Het gaat hem uiteindelijk ook om het principe. Als ik zeg dat je tot morgen mag inleveren, moet ik je vandaag ook niet uit de wedstrijd smijten. Kan ik het beter regelen? Wie weet, waarschijnlijk niet, maar ik zou op zijn minst mijn pb van het officiele beta account openzetten voor inzendingen tem vandaag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Er staat tot 2 augustus. Er is nooit een uur gezegd dus iedereen kan dat op een andere manier interpreteren. Rutger heeft het gesloten, dus dat is jammer als je dan te laat bent. Er komen nog wel verkiezingen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ja zeg, er zijn zoveel leden. Je kunt echt niet met iedereen rekening houden, dat gaat gewoon niet. Er zullen altijd wel mensen weg zijn.


    everything, in time

    god weet je wat, volgend jaar stuur ik alle leden persoonlijk een pb dat er verkiezingen komen, openen we deze in april, en laten deze open tot december zodat ik zeker weet dat iedereen het topic heeft gelezen. Als er dan ook nog maar een persoon aankomt met dit soort berichten trek ik mijn haar uit mijn hoofd. Er is geen tijd genoemd, waarom lopen drammen als je toch niet meemaakt. Mensen moeten altijd wachten tot het laatste moment. Mijn inschatting was dat het mogelijk zou zijn dat je je kon inschrijven tot 's avonds laat of middernacht, puur omdat ik op dat soort tijdstippen nog wel online ben. Voor Rutger is het echter een heel ander verhaal. Hij las het 's ochtends en hij sloot het 's ochtends. Er stond dat het topic op 2 augustus werd gesloten, dat ie netjes gedaan. Op een botte manier: als je wacht tot het laatste moment kun je er de donder op zeggen dat je een keer te laat komt, guess what happened to some people today?

    Je moet gewoon inschrijven zodra het kan en niet op het laatste moment. Zo is het nu eenmaal.


    26 - 02 - '16

    Liever te vroeg dan te laat, zegt men.

    Meteor schreef:
    Niet iedereen ziet het topic de eerste week en veel mensen zijn ook op reis. Voor mij maakt het uiteindelijk niks uit, want ik doe niet mee, maar als je het topic gisteren voor de eerste keer zag, is het best wel sneu. Het gaat hem uiteindelijk ook om het principe. Als ik zeg dat je tot morgen mag inleveren, moet ik je vandaag ook niet uit de wedstrijd smijten. Kan ik het beter regelen? Wie weet, waarschijnlijk niet, maar ik zou op zijn minst mijn pb van het officiele beta account openzetten voor inzendingen tem vandaag.


    Is het dan ook oneerlijk als iemand pas morgen het topic gezien had als het pas om middernacht gesloten zou worden? Zo kan je wel door blijven gaan. 2 augustus is 2 augustus.


    Your make-up is terrible

    Ik snap ook niet waarom mensen zolang nodig hebben om iets in te leveren. :') Je maakt jezelf alleen maar zenuwachtig over je inschrijving als je hem elke dag bekijkt en iets veranderd. :'D


    -

    Waarom wordt er eigenlijk juist nu een heisa gemaakt? Normaal wordt er ook niet zo'n probleem van gemaakt, dat het topic dicht is en dan zijn er ook honderden reacties met 'hè, net te laat'.


    everything, in time

    Ik vind dat Assassin gelijk heeft. :')


    Tears stream down your face

    TearsStream schreef:
    Ik vind dat Assassin gelijk heeft. :')


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Er nu over klagen, heeft geen zin meer. Het is gesloten. Jammer voor de mensen die vandaag nog wouden inleveren, maar je hebt - in mijn ogen - genoeg tijd gehad om goed na te denken over wat je zou schrijven en je hebt genoeg tijd gehad om na te kijken. Nou ja, dat is mijn mening.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    Er nu over klagen, heeft geen zin meer. Het is gesloten. Jammer voor de mensen die vandaag nog wouden inleveren, maar je hebt - in mijn ogen - genoeg tijd gehad om goed na te denken over wat je zou schrijven en je hebt genoeg tijd gehad om na te kijken. Nou ja, dat is mijn mening.


    Dit.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.