• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hel schreef:
    (...)

    stuur maar een pb naar Rutger, voor de rest kan niemand er wat aan doen.


    Hahaha, nee joh. Het was maar een grapje. :'D


    everything, in time

    Yeah! Eindelijk!
    Heb me aangemeld (:

    Vorige keer was ik te laat met het inleveren van de tweede opdracht, waar ik echt ontzettend spijt van heb. Maarja, ik hoop echt dat ik dit keer weer door ga naar de tweede ronde!


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    Yeah! Eindelijk!
    Heb me aangemeld (:

    Vorige keer was ik te laat met het inleveren van de tweede opdracht, waar ik echt ontzettend spijt van heb. Maarja, ik hoop echt dat ik dit keer weer door ga naar de tweede ronde!


    Ow, dan had ik mezelf zo hard afgekat. Eerst al door naar de tweede ronde en dan te laat inleveren. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    (...)

    Ow, dan had ik mezelf zo hard afgekat. Eerst al door naar de tweede ronde en dan te laat inleveren. (':

    Jaa dat deed ik dus ook. Ik was echt zo van "Damn Jolene, waar the hell zat je met je hoofd?!" -Maar ja, nieuwe ronde/ nieuwe kansen!


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    (...)
    Jaa dat deed ik dus ook. Ik was echt zo van "Damn Jolene, waar the hell zat je met je hoofd?!" -Maar ja, nieuwe ronde/ nieuwe kansen!


    Succes! Ik hoop dan voor je dat het je weer gaat lukken en dat je dit keer wél op tijd inlevert! (;

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 8:17 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik zit met et probleem als ik door ben dan kan ik niets doen voor de 2e ronde want ben dan op vakantie kunnen jullie misschien iets doen zodat ik toch kan meedoen aan de 2e ronde want kom pas de 21 terug in de avond of zo


    Be happy with your life and dont waste your time whit bad feelings

    dracoluvvv schreef:
    Ik zit met et probleem als ik door ben dan kan ik niets doen voor de 2e ronde want ben dan op vakantie kunnen jullie misschien iets doen zodat ik toch kan meedoen aan de 2e ronde want kom pas de 21 terug in de avond of zo


    Dat probleem heb ik ook.. Ik ga de 28e en kom pas 11 augustus terug...


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    ^ Daar is al antwoord op gegeven.


    Til hug og blod.

    ook voor posts hierboven:

    mensen, ga er niet meteen van uit dat je door bent naar de tweede ronde, er worden 30 mensen uitgeloot, niet iedereen is automatisch door dus vakanties doorgeven of iets dergelijks heeft totaal geen zin

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 19:15 ]

    Maak je kans als je twee reclamestraffen en twee waarschuwingen gekregen hebt? :)

    Veel succes iedereen die zich heeft aangemeld. :)

    Laat ik nou net 9 augustus in Spanje zitten -.-
    Hopelijk heb ik internet in Spanje.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik heb me aangemeld. (:
    Maar een probleempje: tussen 5 en 10 augustus vertrek ik naar Italië tot de 25ste en dat kan eventueel uitlopen. Ja, ik zeg het voor als ik eventueel door zou zijn want ik ga daar totaal geen internet hebben.

    Als jullie nu eens allemaal op je profiel zetten van wanneer tot wanneer je op vakantie bent. (cat)


    everything, in time

    Als we nu eerst gewoon rustig afwachten wie er gekozen worden voordat iedereen al zegt wanneer hij of zij op vakantie is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Goed, nog maar een keer voor de mensen die moeite schijnen te hebben met lezen/luisteren.

    Het heeft geen enkel nut dat iedereen nu vakanties gaat posten want niemand weet nog wie er doorgaan naar de tweede ronde. Nog eens het verzoek om dit dan ook niet te gaan posten. We houden heus wel rekening met de vakanties, maar we gaan echt niet opschrijven wie van wanneer tot wanneer op vakantie is.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 19:20 ]