• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open. Pak en beet 9 Augustus zullen de bèta's weten wie doorgaat naar de tweede ronde.

    http://www.quizlet.nl/beta/
    Inschrijvingen gesloten!

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    DE PB'S ZIJN VERZONDEN.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 12:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Lezen is ook echt zo moeilijk. Vooral als je graag een bèta-reader wilt worden... (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ziezo, ingeschreven!

    PS, daarom dat ik me dus niet kon vermelden op de eerste topic, omdat ie vol was xD. Nevertheless, succes aan al mijn mede-deelnemers!

    Captain Ahab

    -abo-


    Na regen komt zonneschijn.

    Ik ben eens benieuwd wie het gaat worden! *O*


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb me opgegeven! Geen heel verhaal....gewoon kort en krachtig.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Trafalgar schreef:
    Ik ben eens benieuwd wie het gaat worden! *O*


    Ik ook. I don't like the fact we have to wait so long.
    Ben bloedje nieuwsgierig of ik het wel of niet ga halen en/of wie van de verdere kandidaten het haalt. :')


    Til hug og blod.

    Trafalgar schreef:
    Ik ben eens benieuwd wie het gaat worden! *O*


    Ik ben al sinds 19 juli verschrikkelijk zenuwachtig. Gelukkig ga ik morgen op vakantie en kan ik dan een week aan andere dingen denken. Als ik thuis kom, zal de uitslag snel komen! Nieuwsgierig! (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Gondor schreef:
    (...)

    Ik ook. I don't like the fact we have to wait so long.
    Ben bloedje nieuwsgierig of ik het wel of niet ga halen en/of wie van de verdere kandidaten het haalt. :')

    Ik ook! Jemig, ik wil het zo graag! ;O


    Believe in yourself.

    9 augustus duurt nog zo lang... wedden da ik de 8e ga stressen op het jubileum van mn grootouders?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Jullie maken mij juist zenuwachtig!(cat)


    everything, in time

    Ohh, wacht laat maar. Ze sluiten over een week.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 14:01 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    Geen idee of het ergens al gezegd is, ik heb namelijk niet alles zo grondig doorgelezen dat ik alles onthouden heb. Wanneer sluit de eerste ronde?


    ZIE BEGINPOST (ook van 1e topic)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    ZIE BEGINPOST (ook van 1e topic)


    En dat staat er dus duidelijk niet in. Er staat dat het na twee weken sluit. Zonet bedacht ik me echter dat ik veertien dagen boven op de start van het eerste topic op kon tellen. En je kunt het ook gewoon even normaal zeggen. Doe even normaal.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    En dat staat er dus duidelijk niet in. Er staat dat het na twee weken sluit. Zonet bedacht ik me echter dat ik veertien dagen boven op de start van het eerste topic op kon tellen. En je kunt het ook gewoon even normaal zeggen. Doe even normaal.


    Sorry, ben een beetje pissed, studeren voor mn herexamens lukt ni echt :X


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Sorry, ben een beetje pissed, studeren voor mn herexamens lukt ni echt :X


    Misschien werkt het als jij je computer/laptop afsluit.(nerd) Of in ieder geval internet, mocht je laptop nodig zijn.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Misschien werkt het als jij je computer/laptop afsluit.(nerd) Of in ieder geval internet, mocht je laptop nodig zijn.


    Haha, nee, ik probeer nu effe te kalmeren, anders lukt het helemaal niet xD


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen