• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb Leslie en Sam voor je in de aanbieding ^^ ze zijn net nieuw aangekomen in de slaapzaal]

    [Kimberley zit al heel de tijd in de slaapzaal xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Ian Silvas

    'Zei ik ook al.' Ik kijk haar grijnzend aan. 'Voor mij? Het is niet zo erg nee, ik weet nu zeker dat er niemand aan jullie komt,' glimlach ik. Ik kijk haar verbaasd aan. 'Wat betekent dat?' Ik kijk haar vragend aan. 'En welke taal is het? Italiaans?'

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:55 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en knik dan. 'Het is inderdaad Italiaans. En wat denk je dat het betekent? Het is niet heel moeilijk.' grinik ik dan terwijl ik hem aankijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ik kom uit Canada. En Italiaans spreken ze daar niet,' grinnik ik. 'Maar bueno ofzo betekent goede, dus ik denk iets van goede?' Ik kijk haar glimlachend aan. 'Vast goede vriend,' grijns ik en steek mijn tong naar haar uit. Ik lach en kijk haar dan weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'goede vriend is buon amico.' grinik ik 'buonanotte betekent welterusten, maar je bent ook een goed vriend zelf een migliore amico.' grinik ik dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Maar ik ga nog niet slapen,' lach ik naar haar. Ik voel weer een pijn door me heen en slaak een zucht. Dan zet ik weer een lach op mijn gezicht. 'En wat betekent dat laatste nou weer?' Ik kijk haar grijnzend en nieuwsgierig aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Beste vriend.' lach ik dan. Terwijl ik mijn hoofd op zijn borst leg en mijn ogen even sluit en een glimlach op mijn gezicht komt.

    (Ik ben even weg! ByeBye.)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik heb een bed uitgekozen. Het is naast een ander bed waar een meisje op zit. 'Hoi,' zeg ik tegen haar. En ik ga op mijn eigen bed zitten. Ik kijk om me heen, de zaal rond. Ik zie een jongen met twee meisjes op bed liggen en Sam nog staan bij de deuropening.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Jij bent ook mijn beste vriendin,' grijns ik. Ik trek haar dichter tegen mij aan en sluit mijn ogen. Ik zucht en besef me dat ik nog steeds in een bloot bovenlichaam lig. Ach ja, wat maakt het ook uit? Ik ga met mijn hand rustig heen en weer op Naomi's rug en kijk naar haar glimlach op haar gezicht. Ik sluit mijn ogen en merk dat ik zwaar adem. Die schokken waren onmenselijk. Ik bijt op mijn lip en focus me op mijn ademhaling.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oké doei! Hoe laat ben je weer on?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kimberley McKenze
    'Hoi' hoor ik iemand zeggen. Ik kijk even naar rechts en zie een nieuw meisje. 'Hoi' zeg ik terug 'Ben je nieuw hier?' vraag ik dan. Ik zucht 'Niet dat het hier fijn is, ik denk dat iedereen hier wel weg wilt' zeg ik dan zachtjes.


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Ik luister naar wat ze zegt. En het is hier precies zoals ik dacht, een hell. Gewoon het beste van maken. 'Ja, ik ben nieuw,' zeg ik. 'Leslie, Leslie Day.' stel ik mezelf voor. 'Tot nu toe heb ik al wat schrikwekkende dingen gezien, dus ik vraag me af of ik nog ergens van op kijk.' En ik glimlach even. Als mensen mij zien denken ze altijd dat ik een beetje onnozel ben, gewoon een aardig meisje. Maar in werkelijkheid ben ik technisch. Lettend op details. Jammer genoeg voor de mensen hebben ze dat altijd te laat door.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    'Ja, ik ben nieuw,' zeg ik. 'Leslie, Leslie Day.' stelt ze zichzelf voor. 'Tot nu toe heb ik al wat schrikwekkende dingen gezien, dus ik vraag me af of ik nog ergens van op kijk.' zegt ze dan glimlachend. Ik luister naar wat ze zegt 'Kimberley McKenze.' zeg ik dan glimlachend. 'Er zijn inderdaad wel wat schikwekkende dingen gebeurd ja, die mensen die hier werken sporen niet' vervolg ik dan. Ik kijk even snel om me heen, maar zie alleen maar mede-studenten.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 13:33 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    'Ik heb net te horen gekregen wat we moeten doen. Vooral dansen dus,' zucht ik. 'Dan moet ik maar veel eten, want ik wil echt niet nog meer afvallen.' ik ben dun. En wel mooi dun. Maar ik wil echt niet dunner worden. Dat zou mijn lichaam niet aankunnen. 'Wat voor dansen doe je? Want daarom zijn wij hier allemaal, right?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kimberley McKenze
    'Ik doe moderne dans, en ja volgens mij wel' antwoord ik. 'Welke dans doe jij?' vraag ik dan. Ik luister naar wat ze te zeggen heeft over het eten. 'Maar of we genoeg eten krijgen is een ander verhaal' denk ik. 'Zo wreed schat ik ze wel in' denk ik dan.


    That is a perfect copy of reality.