• Nightmare of Dance

    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 11:38 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Tranen stroomde over mijn wangen. Ik trapte wild tegen de muren en balde mijn vuisten. Ik sloeg hard op de muren. Ik was razend, woedend, machteloos. Alles ging door me heen. Tranen stromen over mijn wangen. Ik had weer iemand aan zijn lot over gelaten. Ik kon het niet. Ik kon ze niet beschermen. Ik kon het niet! Ik trapte nog harder tegen de muur en gooide alle deuren die ik tegen kwam schreeuwend en woedend open. Terwijl er nog steeds tranen over mijn wangen stroomde. Ik weet niet waarom. Om alles, denk ik. Ik sprong tegen de muren, maakte een salto. Alles om de woedde en machteloosheid kwijt te raakte, maar het hielp niet. In plaats daar van werd ik ruw in mijn nek gegrepen. Ik sloeg kwaad om me heen. Mijn armen zaten onder het bloed. Ik was wild geworden, ik had alles geslagen wat ik raken kon en zo ook tegen muren, wat schaafwonden op leverde. Ik was gek aan het worden. Ik hield het hier gewoon niet meer. Er werd een kamerdeur geopent en werd op de grond gegooit. Ik was moe, doodmoe, maar ik was ook woedend en die woedde nam het over. Ik sprong op en beukte er op los. Ik besefte me daarna pas dat ik midden in de slaapzaal stond. Ik had me laten gaan. De man hield een geweer op me gericht.
    'Ga liggen.' Ik kijk ze woedend aan. 'Ik zei ga liggen. Op je bed!' Ik kijk nog steeds strak voor me uit. Opeens hoor ik een knal en ik kijk naar mezelf, maar ik was niet geraakt. Ik zag dat hij op het plafond had gericht. Ik slik. 'Ik schiet hoor. Misschien niet op jouw, maar wil jij een andere doden op je geweten hebben?' Ik slik en loop langzaam achteruit. Hij lacht tevreden en dat hield ik niet meer. Ik sprong boven op hem en verkocht hem rake klappen. 'Ik had je moeten vermoorden verdomme!' Ik timmerde erop los.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ian zag Naomi niet, goed?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zag dat de man zijn pistool op Ian gericht had, woede overspoelde me, ik rende op de man af en trok zijn geweer met moeite uit zijn handen. 'Liggen, nu!' schreeuwde ik woedend naar de man. "En geloof me ik schiet, ik heb het al eens gedaan en zal het zo nog eens doen!'schreeuw ik tegen de man, ik was nu zo boos, ik wou iedereen van ze neerknallen allemaal stuk voor stuk!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 11:41 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 11:41 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala Garcia
    Ik sprong overeind, toen ik het zag gebeuren.
    "Ian, nee!" ik greep zijn rechterpols met mijn beide handen vast. "Hou op, je wilt hem geen pijn doen! Jij bent zo niet!" de tranen begonnen weer over mijn wangen te stromen.
    "Jij wilt ons beschermen, jij doet niemand pijn!" snikte ik en toen was Naomi daar plots ook.
    "Zijn jullie helemaal gek geworden?! Laat deze plek jullie niet in monsters veranderen! La pistolen nå og da falle til siden, idioter. Så vi får aldri bort, være smart, bruke hjernen din. Tenk! Ikke vær så jævla dum og bruke disse hjernene av deg!" begon ik weer in het Noors te schreeuwen. Ik was helemaal woedend en rood aangelopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik keek verbaasd om naar Naomi en de woedde zakte langzaam weg. Ik kijk naar de man onder me. Ik sloeg hem nog een keer hard en hij leek bewusteloos. Zij had haar geweer op de ander gericht. Even dacht ik dat we gewonnen hadden. Dan kijk ik naar Nala. 'Ga liggen gek, ik ben nog steeds dezelfde persoon, maar niet voor hen.' Vanuit mijn ooghoek zie ik verschillende mannen aankomen rennen. In een reflex pak ik het geweer van Naomi over, duw haar op een bed alsof ze niks had gedaan en hield het geweer achter mijn rug. Ik moest het ergens verstoppen... Toen was ik te laat, er stonden een stuk of tien mannen in de kamer. Ze keken mij allemaal strak aan. Ik blijf versteend staan. Dit ging mijn dood worden... Twee namen de bewusteloze man mee en de andere kijken mij aan. Misschien moest ik me dood laten gaan, misschien moest ik dat gewoon wel doen... Ik pak langzaam het geweer achter mijn rug vandaan en richt ze op hem. Gelijk richten vijf andere op mij. Ik slaak een diepe zucht. Dit ging ik niet winnen. Ik gooi het pistool naar ze toe. Hij valt hard op de grond voor hun voeten. Ik kijk ze zwijgend aan. Wetend dat dit mijn laatste minuten zouden kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 11:47 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Wat doe je idioot ik heb getrained voor dit!' zeg ik woedend. 'Ik kon ze makkelijk neer knallen!' Ja, ik had een andere opvoeding dan de meeste andere kinderen gehad, kon je wel zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Angstig kijk ik naar het gebeuren voor me. Een jongen had zich helemaal laten gaan. Een ander meisje was hem te hulp geschoten en de ander hield ze juist tegen. Ik kruip tegen de muur aan en kijk bang naar het gebeuren. Ik hield me zo stilletjes mogelijk en voel een traan over mijn wang stromen. Wat zouden ze nu gaan doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala Garcia
    "Godverdomme, Ian. Waarom gooi je dat geweer nu weg? Had me gewoon laten doen!" schreeuwde ik uit. Ik deed teken dat hij gewoon moest meespelen, maar had al een vermoeden dat hij dit niet leuk zou vinden. Ik draaide me naar die mannen toe.
    "Geef me een geweer, dat ik me door mijn kop kan knallen!"
    ze keken me geschrokken en verward aan.
    "Nou, waar denk je dat dat geweer voor was?" wees ik naar de plek waak Ian het had gegooid. "Ik wou me van kant maken, maar hij hield me tegen!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    Ik keek naar wat er voor me afspeelde, perfect. Ik liep vlug naar een kant van de groep mannen waar eentje er maar bij stond. Ik pakte zijn geweer langzaam uit zijn zak zonder dat hij wat door had en liep terug naar Ian en Nala, zodra er wat zou gebeuren kon ik ingrijpen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 11:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk Naomi verbaasd aan. 'Ja en dan? Dan heb je tien doden op je geweten hebben. Dan kan je ook niet meer leven!' Ik kijk haar aan en word dan bij mijn armen gepakt. Een pijnscheut ging door me heen. Verbouwereerd staar ik naar Nala. 'Wat?' Langzaam dringt het tot me door waar ze mee bezig was. 'Zij heeft niks gedaan! Ik was het,' schreeuw ik. Ik kon haar niet bij deze monsters laten. Ik kijk Naomi en Nala aan. Mijn hersenen werkte overuren, maar ik kon het even niet vatten. Weer werd ik ruw vastgepakt. Ik bijt mijn kaken stevig op elkaar. Terwijl twee me meesleurde begon ik te zingen. Dat hield me rustig, altijd al zo geweest. Na dansen deed ik dat het liefste. Ik krijg een klap tegen mijn kaak. 'Houd je bek.' Ik ben gelijk stil en zie hoe we weer naar het gebouwtje gaan. Tweede keer voor vandaag. Ze duwen me naar binnen en laten me los. Ik kijk ze verbaasd aan. Dan voel ik een harde klap tegen mijn achterhoofd en val op de grond. Ik voelde alles draaien, maar veel tijd om na te denken had ik niet. Ze trokken me ruw overeind.
    'Sla dan,' schreeuwde ze naar me. Ik deed niks en kijk ze verbaasd aan. 'Slaan!' Langzaam sloeg ik ze. Ik kreeg de klap tien keer zo hard terug.'Nog een keer!' Weer sloeg ik. Weer kreeg ik hem tien keer zo hard terug. Wat was dit? 'Harder!' Ik sloeg hem voel. En ik kreeg hem nog veel harder terug. Ik klapte dubbel en hapte naar adem. Weer had ik niet veel tijd. Ik werd op een tafel geduwd en ze bonden mijn voeten en handen vast. Ineens voelde ik een schok door me heen gaan. Ik schreeuwde het uit. Gevolgd door een zweepslag. Ik schreeuwde nog een keer. Weer een schok. Ik hapte naar adem en voelde dat het zwart werd voor mijn ogen. Ik kreeg water in mijn gezicht en opende mijn ogen. Gevolgd door weer een schok. Ik hapte wild naar adem en kronkelde heen en weer, maar kon geen kant op.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hello guys ^^ ik ben nieuw in dit rpg ^^ anyone idea waar ik erin kan komen? ^^

    Ik heb in de aanbieding..... Sam Jason Night, jongen bij hiphop en Leslie Day, meisje bij streetdance ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhum... Geen idee? Ze kunnen ook in de slaapzaal zitten?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Je moet ze eerst nog laten ontvoeren en daarin terechtkomen ;)

    en trouwens... Nala had net de schuld op zichzelf gestoken xD
    owh... ja, nou... ik dacht dat ze er voor 1 keer zonder straf konden vanaf komen xD}

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”