• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    topic 8

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:32 ]

    Summer Melody Night

    Een glimlach verschijnt rond mijn lippen en knik. "Geef me een paar seconde om wat te zoeken" zeg ik en loop naar mijn kamer waar ik een map pak, op het bed ga zitten en zoek naar het juiste lied.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Met mijn gitaar in mijn handen ga leun in nonchalant tegen de muur aan en wacht totdat Summer terug komt van waar ze ook heen ging en met wat ze ook van plan is.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik loop met mijn map in mijn handen aangezien het juiste nummer nergens te vinden is terug naar Brady. "Heb je misschien een idee waar dat nummer is dat ik je vanmorgen heb laten horen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik ga even helpen met verhuisdozen inpakken dus kan laat reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik schud mijn hoofd, 'waar zaten we toen ook al weer? Misschien ligt het daar nog, of het is weg gewaaid, dat kan natuurlijk ook,' opper ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Ik zou echt niet meer weten waar zaten, maar weet wel dat mijn gitaar daar ook nog moet liggen" zeg ik bedenkelijk. "Maar ik denk ook dat je gelijk zult hebben en dat de kans best groot is dat het is weg gewaaid"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Ja een hele goede'stem ik grijnzend in terwijl ik naar de attractie kik. 'Dus je bent er niet bang voor?'vraag ik en kijk haar aan.
    Austin
    'Geen idee, waarschijnlijk bij Jayden of zo'zeg ik en haal mijn schouders op. 'Anders moet je er maar gaan zoeken'zeg ik rustig en kijk om me heen.

    Brady Wright
    'Het ligt vast nog op de camping, kom dan gaan we het zoeken,' zeg ik, 'jij neemt die kant, dan zoek ik bij de rivier, goed?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Oke daar zijn we het over eens, maar zijn we het er ook over eens dat jij zometeen mag kiezen?" vraag ik en schud waarna ik bedenkelijk mijn hoofd schud en kijk hem aankijk. "Heb ik een reden om bang te zijn?" vraag ik met een onschuldig glimlach.

    Summer Melody Night
    "Op dit moment voel ik me niet echt bepaald slim" zeg ik lachend en knik dan. "Goed plan en zodra iemand het heeft gevonden weer hier afspreken?" vraag ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Oke de volgende kies ik'stem ik in en kijk haar aan. 'Nee hoor, het is alleen jammer'zeg ik grijnzend en kijk even naar de attractie 'We zijn al bijna aan de beurt' zeg ik als ik even naar de rij heb gekeken

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:21 ]

    Aileen Megan Lockwood

    "Oke dan zijn we het daar ook over eens" zeg ik lachend en kijk van de attractie weer naar hem. "Misschien dat ik als we straks aan de beurt zijn nog van gedachten verander, want dat gebeurd meestal, maar hoezo is het jammer?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Ow gewoon'mompel ik en kijk haar met een scheve grijns aan. Ik kijk weer naar de rij, nog één iemand voor ons daarna zijn wij. Ik heb er al helemaal zin in.

    Brady Wright
    'Is goed,' ik loop richting de rivier en begin de oevers van de rivier af te zoeken. Verderop zie ik haar gitaar liggen, ik pak hem op en zet die snel even tegen de muur van de keuken. Ik hoop echt dat ik Summer's liedje vind het zou heel jammer zijn als ze het niet meer kon spelen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Ah vertel alsjeblieft waarom" zeg ik en kijk hem aan met mijn allerliefste puppy ogen in de hoop dat het zou werken, maar iets zei me dat het deze keer niet zou gaan werken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik kijk haar aan en glimlach. 'Je kijkt lief zo'grinnik ik en negeer gauw het andere. 'Ow we zijn zo aan de beurt'zeg ik blij als degene die eerst voor ons was al in de attractie zit.