• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Jij bent een hele mooie, goed dansende jongedame,” Ik glimlachte om zijn woorden, niet omdat hij mijn ‘ego’ opkrikte eigenlijk, maar omdat hij eerlijk was. Niet veel mensen waren dat tegenwoordig.
    “En verder ken ik je nog niet dus zou het ook niet kunnen zeggen,” Darryll keek me even terug uitdagend aan en ik vernauwde mijn ogen lichtelijk toen hij dit deed, bekeek hem van top tot teen, voor hoever dit ging en verbande de gedachte dat ik zin had om mijn lippen op die van hem te drukken door die blik van hem. Alsof hij me uitdaagde iets te doen, al had ik geen idee wat.
    Ik liet mijn handen langzaam in zijn nek, waarna ik deze over zijn borstkas naar beneden gleed en mijn handen toen in zijn middel legde. “Ook al had je een hekel eraan om die dans te leren, jij deed het ook goed hoor,” grijnsde ik, “maar je leert me nog wel beter kennen, dat zeker.” Glimlachte ik gewaagd, waarna ik weer wat afstand nam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HurtedHeart schreef:
    [Sorry. Bn weer terug. Kijk half een film, maar reageer wel. Naar wie kan Kate toe om te praten of met welke jongen kan Kate danen?]


    [Kate kan wel naar ben die lonely is]


    Blub.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    'We hoeven niet meer te dansen als je niet wilt hoor.' Stelde ik haar voor toen ze zuchte, waarneer het Latin nummer was afgelopen. 'Ze draaien straks nog wel meer van dat soort nummers.' ik haalde mijn schouders op, maar begon toch voor haar neus te dansen. Bijna heel de dansvloer mocht dan leeg zijn. Dat hield me echt niet tegen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Demi Jones
    Toen ik zag hoe hij danste verscheen er een grijns op mijn gezicht. Hij zag er goed uit én kon blijkbaar onwijs goed dansen. Nadat ik even gekeken had hoe hij danste, voelde ik de muziek door mijn aderen stromen, waardoor ik wel mee móést dansen. Glimlachend keek ik hem aan, terwijl ik ondertussen steeds beter en beter begon te dansen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Darryll Wade
    Alleshia laat haar handen langs mijn nek naar beneden glijden over mijn borstkast en legt ze om mijn middel. “Ook al had je een hekel eraan om die dans te leren, jij deed het ook goed hoor,” Ik grijns even. "Dankje" zeg ik zacht op een verleiderlijke toon. “maar je leert me nog wel beter kennen, dat zeker.” Alleshia glimlacht gewaagd en neemt weer wat afstand, wat ik eigenlijk best wel jammer vind op dat moment. "Oohja? Ik ben benieuwd" Ik glimlach gewaagd mijn tanden een beetje bloot en mijn ogen schitteren geamuseerd. "Ik ben wel benieuwd wie en hoe Alleshia is"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    WillNotLearn schreef:
    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Gaaf dat je moeder Italiaans is, En jij? Houd je ook van Italië enzo? Knappe Italiaanse meisjes, Italiaans eten.' vraagt ze waarna ik al bijna de helft van mijn driken op heb. 'Hm.. Italië is leuk, Knappe meisjes zijn ook hier wel te vinden' Zeg ik nadenkend. 'En qua eten.. Het is lekker maar het enigste wat ik weet te maken is een pizza' Zeg ik lachend waarna ik nog een slok van mijn drinken nam.


    Julliët Elisabeth Day
    Ik neem weer een slok van mij drinken. En ik luister naar Daniël. 'Ik dacht dat jongens altijd Italiaanse meisjes knap vinden?' zeg ik plagend en lachend. 'Dat meen je niet? Ik kan zelfs meer maken dan dat. Pasta en pizza.' en ik lach even naar hem. 'Oke, dat is niet veel meer. Maar het is meer.' en ik neem dan nog een slok van mij drinken. 'Oja, en lasagne.' en ik glimlach naar hem. Dan drink ik heel mij drinken op. 'Dat was weer een lekkere cocktail,' zeg ik lachend. Ik voel de alcohol al meer werken. Echt lekker. Dat voelt altijd zo goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    ik was ergens wel opgelucht toen Demi toch mee begon te dansen en meteen verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'Ik snap wel waarom jij bent uitgekozen.' ik beet even op mijn lip en bekeek haar beweginen, terwijl ik zelf ook door bleef gaan. ik hield van zulke momenten. Gewoon doen waar ik goed in ben. En dan ook nog eens met een prachtig meisje voor me neus.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Demi Jonas
    'Dank je' antwoordde ik glimlachend. Dan was er tenminste nog één van ons twee die snapte waarom ik uitgenodigd was. 'Jij bent ook goed hoor' antwoord ik terwijl ik toekijk hoe hij danst en zelf ook mee dans. Dit was echt geweldig, dansen op leuke muziek met een leuke jongen. Daar had ik echt geen latin voor nodig.


    Keep your head up, keep your heart strong

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Julliët Elisabeth Day
    Ik neem weer een slok van mij drinken. En ik luister naar Daniël. 'Ik dacht dat jongens altijd Italiaanse meisjes knap vinden?' zeg ik plagend en lachend. 'Dat meen je niet? Ik kan zelfs meer maken dan dat. Pasta en pizza.' en ik lach even naar hem. 'Oke, dat is niet veel meer. Maar het is meer.' en ik neem dan nog een slok van mij drinken. 'Oja, en lasagne.' en ik glimlach naar hem. Dan drink ik heel mij drinken op. 'Dat was weer een lekkere cocktail,' zeg ik lachend. Ik voel de alcohol al meer werken. Echt lekker. Dat voelt altijd zo goed.


    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Ik denk dat ik dan niet een gewone jongen ben' Zeg ik lachend waarna ik zelf ook een cocktail bestel en daar een slok uit neem, 'Arme ik, mischien kun je het me ooit eens leren, aangezien ik denk dat mijn moeder gillend de keuken uit zou rennen als ze het mij moest gaan leren' Zeg ik lachend waarna ik nog een slok van mijn cocktail neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik schudden lachend mijn hoofd, toen ze zei dat ik ook goed ben. Ik had net de rest zien dansen en volgens mij haalde ik het daar echt niet bij. Ik ging even met mijn hand door mijn haar en draaide een rondje op de bal van mijn linker voet. Het was een stomme gewoonte van me om aan mijn haar te ziteen. Het was niet echt dat het nodig was. Het hing niet voor mijn gezicht en er zat zoveel haarlak in, dat het onmogleijk uit model kon raken. Toch deed ik het.
    'Hoe denk je trouwens dat ze weten dat we kunnen dansen?' Vroeg ik aan Demi.
    Ik vond het best een eng idee dat ik niets over deze mensen wist en hun blijkbaar wel over mij. en dan hadden ze ook nog eens mijn telefoon nummer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “Ohja? Ik ben benieuwd,” Hij glimlachte gewaagd zijn tanden een beetje bloot en zijn ogen schitterde geamuseerd, waardoor ik gelijk weer tegen hem aan wilde kruipen. Als hij zo door zou gaan, zou ik het ook zeker weer doen. “Ik ben wel benieuwd wie en hoe Alleshia is.”
    “Hmm,” Ik wreef even mijn volle, ietwat rode lippen over elkaar en keek hem goedkeurend aan. “Als je lief bent, zul je dat snel genoeg merken.” Grinnik ik en kon het niet laten hierbij even plagerig een knipoogje te geven, waarna ik mijn blik weer naar de cocktail voor me wendde. Ik nam er enkele slokken van totdat het glas leeg was en glimlachte toen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Demi Jones
    'Ik heb geen idee' gaf ik eerlijk toe, terwijl ik gewoon bleef dansen. Behalve ons twee was er niemand op de dansvloer te vinden, maar dat maakte me niet uit. Ik kon me heel goed vermaken met alleen deze jongen, daar had ik geen andere dansers voor nodig. 'Misschien dat ze ons ooit op straat hebben zien dansen?' stelde ik voor. Als dat zo was, moest het met mijn crew zijn geweesd. Dan was het nieuws dat ik uit mijn crew was gezet wel heel snel de stad door gegaan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Julliët Elisabeth Day
    Ik moet om hem lachen als hij vertelt over zijn moeder en die dan gillend weg rent. Ik stel het me voor en moet een beetje giechelen. Dat komt door de alcohol. 'Ik zal het je wel een keer leren,' zeg ik dan. 'En ik doe niet aan gillend wegrennen dus dat moet wel goed komen.' en ik knipoog even naar hem. Daniël bestelt nu ook een cocktail. En ik neem ook nog een cocktail. Nummer 4, maar dat weet hij niet. Ik zeg: 'Proost,' en neem dan een slok ervan. 'Wat vindt jij van dit alles? "familie" enzo.' en bij familie maak ik aanhalingstekens in de lucht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Film is afgelopen. Waar is ben dan gaat Kate naar hem toe :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Ben is aan de bar)


    Blub.