• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    [hij kan naar nuría gaan? die zit ergens op een stoel. diegene die haar speelt komt zo terug van eten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [haha is alleshia een flirter? XD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Iemand?}


    [Ik wil wel :) zit op een stoel]


    ~

    Dictionary schreef:
    Nuria Layla Moreno

    Ik kijk naar de jongen die zich voorstelt als Darryll. Een knappe verschijning met geweldige moves. Ik luister naar zijn verhaal en grijns breed. Ons eigen crew, dansmoves. Het klinkt geweldig. Ik krijg er nu al zin in. Ik drink mijn cocktail op en kijk naar de rest.er komt nog een jongen binnen lopen. Beetje laat maar hij is er. Ik ga even zitten op een stoel en kijk naar de rest. We zouden vast een goed team vormen met zijn allen. Ik laat mijn blikeven weer over Darryl glijden en dan over de andere jongens.


    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    Na geluisterd te hebben naar het verhaal van Darryll heb, iets waarvoor ik bijna te laat kwam (ik ben niet echt iemand die het leuk vind om zich aan regels te houden) en ging vervolgens op een stoel zitten waarna ik naar de andere mensen keek en vervolgens het meisje opmerkte die bijna recht tegenover me zat. 'Hoi' Zei ik glimlachend tegen haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Julliët Elisabeth Day
    'Hoi,' antwoordt ze glimlachend. 'Ik ben demi.' ze heeft haar hand uitgestoken en ik neem die van haar aan. 'Aangenaam,' glimlach ik. 'Julliet Elisabeth Day.' ik floep zo mijn hele naam eruit, automatisme. 'Houd het maar op Julliët ofzo,' zeg ik dan lachend. Ze heeft er toch niets aan om die namen te weten. Ze zou me alleen wellicht ergens van kunnen herkennen ofzo? Uit mijn oude danscrew misschien. Ze hebben me eruit gekickt. De reden zeg ik liever niet. Ik praat niet over mijn gevoelens, niet mijn diepe gevoelens tenminste. Ik neem een slok van mijn Drinken. 'We zijn nu dus een familie,' zeg ik een beetje sarcastisch. Kom op, je kent elkaar niet en gelijk noemt hij het een familie. 'Wat vindt jij ervan? De familie.'


    Demi Jones
    'Ik weet het niet...' antwoordde ik toen ze vroeg wat ik van de familie vond. Ik herkende haar als het meisje uit een andere, goede crew, maar daar zou ik haar maar niet mee confronteren. Wellicht was bij haar hetzelfde gebeurd als bij mij en ik had ook nou niet echt zin om daarover te praten. 'Ik heb een keer een andere familie gehad, maar die mensen hebben mij geholpen toen ik niks had. Daarom is dat een familie geworden, dat is iets heel anders dan dit. Dit vind ik namelijk, eerlijk gezegt, een beetje heel erg snel gaan'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rechazame schreef:
    [haha is alleshia een flirter? XD]

    (Alleshia is gewoon niet bang te zeggen wat ze denkt, misschien is ze dan een flirter. Zoals ik al zei in haar karakterbeschrijving: ze schaamt zich er niet voor.)

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    Hij grinnikte even. “Why? Het is geen moeilijke taal.” Ik lachte er even op en wilde er net wat op zeggen, als hij zijn witte tanden bloot lacht en “slaapkamer-fout” lachend herhaalt. “Dus jij vatte het op die manier op, hmm?” Speels keek hij mij aan en ik bevestigde het met één uitdagend knikje. Ja, ik vatte het op die manier op, anders zou ik het niet zeggen, dacht ik. “Misschien zijn de rest niet zoals jij?” Ik haalde mijn schouders even op en zuchtte even opgelucht. “Dat weet ik wel zeker, de meeste mensen schamen zich voor iets,” Grinnikte ik en haalde even speels een wenkbrauw op. “Zeg Miss slaapkamerfout, hoe is jou bachata?” Ik begon weer te lachen en liep uitdagend het kleine stukje naar hem toe, waarna ik mijn handen op zijn borstkas legde. “Ah, I know for sure you can’t handle it.” fluisterde ik zacht speels in het Spaans, terwijl ik hem vanonder mijn wimpers aankeek.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Darryll Wade
    Het meisje loopt naar me toe, legt haar handen op mijn borstkas. "ah, I know for sure you can't handle it" zegt ze. "I can't?" herhaal ik met opgetrokken wenkbrouwen. Ik knik naar de DJ. "dit is voor de Latin Dansers onder jullie, en pas op dames en heren, het is dé sensuele dans" de DJ zet het liedje op. "Show me" Ik pak haar hand om haar naar de dansvloer te lijden. Ik houd haar hand in mijn hand terwijl ik de andere op haar heup leg. Ik begin met de Bachata te dansen, nog niet de dicht-tegen-elkaar-sensuele-versie. Niet meteen.. Dat komt naarmate het liedje vordert wel.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:22 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    Ik glimlach naar haar, ik ben een sociaal mens, en kan vaak wel makkelijk met mensen praten. Zolang het maar niet over mìjn gevoelens gingen. 'ik snap wat je bedoelt,' zeg ik dan. 'Die gozer, dinges.. Darryl die doet alsof we in een film zitten ofzo.' en ik schud even mijn hoofd. 'Een familie wordt je door met elkaar om te gaan, dingen voor elkaar te doen, te dansen met elkaar.' en ik kijk even naar Demi. 'En elkaar niet in de steek te laten. Maar dat laatste wil nog weleens gebeuren.' en ik zucht even. Dat is mij gebeurd. Ik glimlach naar Demi. 'We moeten er maar het beste van zien te maken.' en ik drink mijn tweede cocktail op. 'Zin om zo te dansen?' vraag ik dan aan haar. Dan komt er weer een lekker Latin nummer. Ik trek Demi mee richting Ben, en een ander meisje en jongen. Semi laat ik bij Ben achter en zelf trek ik de jongen mee. 'De beste manier om iemand te leren kennen is dansen,' zeg ik glimlachend.

    [Dit is tegen Daniël]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:27 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ben James Edwards

    'Ja,een danser. Met dors,t ik ga drinken halen.' Zegt ze en loopt weg. Ik kijk haar na en ze begint een gesprek met een meisje aan de bar.
    Ik laat me zakken op een stoel en zie daar een jongen en meisje zitten.
    'Hallo.' Zeg ik en schenk ze een glimlach. Ik kijk verder naar de mensen die aan het dansen zijn. Mensen dansen erg goed, maar net als met mijn vorige dans crew werkten het helemaal niet, al was het meeste mijn fout.

    [dat is tegen Daniel en nuría]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:27 ]


    Blub.

    [Jes, ik pas heel even mijn reactie aan!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    /

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:28 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nuria Layla Moreno

    Ik kijk naar de jongen die zowat tegenover me gaat zitten. Ookal een knappe verschijning. 'Hoi' zeg hij tegen me. Ik glimlach en neem plaats naast hem zodat we elkaar wat beter kunnen verstaan. 'Hee' zeg ik met een glimlach en steek mijn hand naar hem uit. 'Ik ben Nuria en jij?' Ik bekijk hem en bloos. Hij zag er goed uit. Vaag dacht ik dat ik hem ergens van ken maar dat zal wel zo lijken. Ik kijk even naar de rest van de mensen en dan weer naar de jongen naast me.


    ~

    [iemand behoefde aan gezelschap van Anthony?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    jaimyhoi schreef:
    Julliët Elisabeth Day
    Ik glimlach naar haar, ik ben een sociaal mens, en kan vaak wel makkelijk met mensen praten. Zolang het maar niet over mìjn gevoelens gingen. 'ik snap wat je bedoelt,' zeg ik dan. 'Die gozer, dinges.. Darryl die doet alsof we in een film zitten ofzo.' en ik schud even mijn hoofd. 'Een familie wordt je door met elkaar om te gaan, dingen voor elkaar te doen, te dansen met elkaar.' en ik kijk even naar Demi. 'En elkaar niet in de steek te laten. Maar dat laatste wil nog weleens gebeuren.' en ik zucht even. Dat is mij gebeurd. Ik glimlach naar Demi. 'We moeten er maar het beste van zien te maken.' en ik drink mijn tweede cocktail op. 'Zin om zo te dansen?' vraag ik dan aan haar. Dan komt er weer een lekker Latin nummer. Ik trek Demi mee richting Ben, en een ander meisje en jongen. Semi laat ik bij Ben achter en zelf trek ik de jongen mee. 'De beste manier om iemand te leren kennen is dansen,' zeg ik glimlachend.

    [Dit is tegen Daniël]


    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Daniël' Kan ik nog antwoorden voordat ik word meegetrokken door een meisje, 'De beste manier om iemand te leren kennen is dansen' Zegt ze vervolgens glimlachend, 'In dat geval ben ik altijd in voor een dans' Zeg ik glimlachend waarna ik samen met haar naar de dansvloer loop.

    {Hoe gaat het tot nu toe met het negeren van Daniël? XD}

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:31 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nidiot schreef:
    [iemand behoefde aan gezelschap van Anthony?]


    [Ik wil Demi wel naar hem toe sturen? Die is toch net allen gelaten door Juliët (how can you do that, Jaimy?). Maar goed, waar is Anthony?]


    Keep your head up, keep your heart strong