• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. Het groepje besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    - 16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    6 meiden
    - Nuria Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    6 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade - Rechazame

    Rollenstorie

    ©Dictionairy&Rechazame

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:13 ]


    ~

    [Staat bij de bar]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Julliët Elisabeth Day
    'In dat geval ben ik altijd in voor een dans,' zegt hij glimlachend. En samen lopen we richting de dansvloer. Een ander paar staat daar de bachata te dansen, maar die dans ik eigenlijk nooit. Ik ga draaien met mijn heupen en Latin dansen met de jongen. Ik hoorde nu net dat hij Daniël heet. Ik bekijk hem glimlachend terwijl ik verder dans. 'Dus je heet Daniël?' zeg ik dan. 'Dat hoorde ik je zeggen tegen dat andere meisje.' en ik kijk even in hun richting. De twee cocktails doen al lekker hun werk en geven een lekker gevoel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Ik wil Demi wel naar hem toe sturen? Die is toch net allen gelaten door Juliët (how can you do that, Jaimy?). Maar goed, waar is Anthony?]


    [Sorry Jes <3 maar ik heb je achtergelaten bij Ben hoor! ^.^ das ook een aardige jongen (: dat was bedoelt zodat je met hem kon dansen! Zodat Demi met een jongen Latin kon dansen (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oh xD Haha, nu is ze al naar Anthony)

    Demi Jones
    Verbaasd keek ik hoe het meisje dat bij mij stond weer weg liep, om met een jongen te gaan dansen. Dát was dus niet wat ik "familie" noemde. Even liet ik mijn blik over de kamer gaan, toen ik aan de andere kant van de bar een best knappe jongen alleen zag zitten. Even verscheen er een glimlach op mijn gezicht, waarna ik op stond om naar hem toe te lopen en bij hem aangekomen naast hem te gaan zitten. 'Hoi' zei ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:36 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dictionary schreef:
    Nuria Layla Moreno

    Ik kijk naar de jongen die zowat tegenover me gaat zitten. Ookal een knappe verschijning. 'Hoi' zeg hij tegen me. Ik glimlach en neem plaats naast hem zodat we elkaar wat beter kunnen verstaan. 'Hee' zeg ik met een glimlach en steek mijn hand naar hem uit. 'Ik ben Nuria en jij?' Ik bekijk hem en bloos. Hij zag er goed uit. Vaag dacht ik dat ik hem ergens van ken maar dat zal wel zo lijken. Ik kijk even naar de rest van de mensen en dan weer naar de jongen naast me.


    Ben begint wel een gesprek met je (:


    Blub.

    Alleshia Vanessa Ripoll.
    “I can’t?” Ik schudde mijn hoofd en fluisterde zonder dat er geluid uit kwam: “You can’t.” Een speels glimlachje kwam er op mijn lippen wanneer hij naar de DJ knikte. “Dit is voor de Latin Dansers onder jullie, en pas op dames en heren, het is dé sensuele dans,” Een lied begon en hij draaide zich naar me om, om mijn hand te pakken en naar de dansvloer te leiden. Op het moment dat we hier stonden hield hij mijn hand vast en zijn andere hand lag op mijn heup. Hij begon al te dansen en ik glimlachte vaagjes terwijl ik mijn blik weer door die van hem liet doorboren. Ik begon ook met dansen en streelde mijn hand over zijn gespierde arm naar boven wanneer deze stil kwam te liggen op zijn schouder vlakbij zijn nek. Expres begon ik na een kleine minuut wat gewaagder te dansen en kwam hierdoor ook wat dichterbij hem, een speelse, uitdagende blik in mijn ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damen Nathaniël Night ''Daniël''

    'Dus je heet Daniël? Dat hoorde ik je zeggen tegen dat andere meisje' Zei ze vervolgens, 'Enigsins' Andwoorde ik terwijl ik naar haar keek, 'Wat is jouw naam?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    [So, wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Sorry Jes <3 maar ik heb je achtergelaten bij Ben hoor! ^.^ das ook een aardige jongen (: dat was bedoelt zodat je met hem kon dansen! Zodat Demi met een jongen Latin kon dansen (:]


    [bedankt, Ben is wel aardig ja :P]


    Blub.

    Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Ik keek op van mijn glas op het moment dat er een meisje naast me kwam zitten en me begroeten. 'Hi.' zei ik meteen opgewekt en ik nam het meisje even snel in me op. Het ging automatsch en was het eerste wat ik deed als ik een nieuw meisje zag. 'Ik ben Antz, blijkbaar je nieuwe familielid.' Stelde ik mezelf grijnzend voor. 'En deze dame heet?' Ik keek haar vagend aan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ben James Edwards

    De jongen die blijkbaar Daniel heette werd door Julliët op de dansvloer getrokken, en het meisje liep naar een jongen verderop in de zaal.
    Ik nam een slok van mijn cocktail en keek naar het meisje dat er wat verlegen uitzag. 'Hey, ik ben Ben.' Zei ik terwijl ik mijn hand naar haar uitstak. Er werd weer latin gedraaid.


    Blub.

    Darryll Wade
    Het meisje bleef me doordringend aankijken maar ik kijk niet weg, zo iemand ben ik niet. Ze laat haar hand via mijn arm naar mijn schouder gaan en danst wat gewaagder. Ik trek haar wat naar me toe zodat het wel de sensuele-dicht-tegen-elkaar-aan-bachata word. "Je weet mijn naam, maar je hebt me de jouwe nooit gegeven" zeg ik zacht in het spaans in haar oor. Ik vind het grappig dat ze meteen zo durft te doen en ik deins ook niet weg voor wat geflirt. Kan het wel waarderen. de lol ervan in zien.
    ik kijk het meisje weer even aan en glimlach.
    [geen zorgen na dit liedje gaat de dj alleen maar andere lekkere dans nummers draaien dan latin :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [darryll heeft een speech gegeven waarom iedereen dat smsje kreeg enzo en nu is iedereen dansen of zitten,praten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Julliët Elisabeth Day
    'enigszins,' antwoord hij. En hij kijkt me aan. We dansen samen verder. 'Wat is jouw naam?' vraagt hij vervolgens. Ik glimlach naar hem. Ik ga iets dichter bij hem dansen, aangevoerd door de muziek. 'Mijn hele naam is Julliët Elisabeth Day,' zeg ik dan. 'Maar de meeste mensen noemen me Julliët.' en ik dans nog steeds verder. 'Maar noem me maar zoals je wilt.' ik blijf verder dansen. 'En waarom is het enigszins jouw naam en niet gewoon je naam?' en ik glimlach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demi Jones
    'Demi' antwoordde ik glimlachend toen hij me om mijn naam vroeg. 'Zin om te dansen?' vroeg ik vervolgens, voor ik het zelf door had. Dit nummer was echt heel lekker om op te dansen en deze jongen zag er eerlijk gezegt ook helemaal niet verkeerd uit. Even keek ik hem afwachtend aan, wachtend op zijn antwoord en stiekem hopend dat hij ja zou zeggen.


    Keep your head up, keep your heart strong