• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Gereserveerd ~ Hermelijn Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen




    Je Begint:
    We beginnen dat het nieuwe schooljaar begin. Je komt met een auto die draait op blauwe energie. Dit zijn eerder koetsen dan echte auto's die wij kennen. Naar de school met een koffer. Het jaar start opnieuw en niemand kent elkaar behalve de oudste leerlingen en de leraren. Iedereen volgt dezelfde lessen. Al ben je 20 iedereen heeft dezelfde lessen. Je krijgt ook een kamer indeling. Het gaat gewoon Random, maar geen jongens bij meisjes op de kamer.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (ik moet weg byeee)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rechazame schreef:
    Elliott Stephens
    "het spijt me hoor" zegt Jadelynn Sarcastisch. "Jadelynn, je bent een rasechte bitch, en dan nog verbaast zijn als iemand zegt dat ze je niet mogen...Sneu" zeg ik kalm, net op het moment dat er eeen vrouw met een aardige buik voor ons staat die zich voorstelt als Sophie. "Jij bent vast die nieuwe Lerares" zeg ik met een glimlach. "Ik ben Elliott Stephens, Ik geef soul verzorging" zeg ik mezelf voorstellend. "HERMELIJN!!" Dusty rent naar het puntje van mijn knieën "Ik ruik hermelijn, is dat een hermelijn??" Dusty zucht. "Ik ben verliefd" Ik schiet in de lach. "Mijn fret, vind jou hermelijn denk ik heel erg lief" zeg ik lachend. "Let niet op hem, het is een echte luie vent" zeg ik. Dusty kijkt me boos aan en klimt vervolgens op de nieuwe lerares om de nieuwe hermelijn te zoeken.


    | Rare fret! |

    Sophie Whites
    De twee personen stellen zich voor als Jadelynn en Elliott. De fret wordt helemaal gek en begint als een gek omhog te kruipen. Ik neem hem in mijn handen en aai hem zacht. 'Zeg Lilly, je hebt nu al een aanbidder!', zeg ik vrolijk. 'En ja, ik ben inderdaad lerares zelfverdediging.' Ik aai de fret nog steeds en haal ondertussen Lilly uit mijn zak. Hij is vreemd en ruikt raar. Lilly kan soms echt zò kieskeurig zijn. Leer er maar mee leven. Ik weet niet waarom maar moet opeens aan Luke, mijn ex-vriend en de vader van mijn kind. Een spijtige glimlach vind de weg naar mijn gezicht.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [een fret die amper bij vrouwtjes komt...dat is et net zoals zn baas (cat) ik heb medelijde met mijn mannen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Ah, ik zal er rekening mee houden. (;
    En Elliott is zò knap. Sophie gaat later steun bij hem zoeken als alles haar teveel wordt.]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:40 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kate Skye Woods
    "Hij weet dat ie jou gedachte niet kan lezen zolang je ze afschermd." Zegt hij waarna hij glimlacht. 'Weet ik. Dat is ook de bedoeling niet? Een beetje Privatie.' Zeg ik glimlachend. Ik doe zonder enige bewegingen mijn schild af en zie Bandit met de bal in zijn mond naar me kijken. Ik grinnik en activeer mijn schild weer. Déjà heft ondertussen aangevallen en de bal bemachtigd. Ik kon er wel om lachen.

    Jadelynn Sophie Bright
    Ik trek mijn wenkbrauw op van wat hij zegt. Ik had de neiging om hem een piep toe te sturen, maar ik kalmeerde me. Ik was geen bitch en ik haatte het als mensen me zo noemde. Ik beet daarom maar op de binnenkant van mijn wang. 'Ik doe de nachtlessen.' Stel ik mijn les voor en ik neem haar in me op. 'Je naam is Sophie als ik het goed heb?' Vraag ik haar. Ze had zich nog niet voor gesteld. Ik vond het wel grappig. Het was mijn tweede naam.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Als Dusty de hermelijn ziet word hij al kalmer. Voorzichtig snuffelt hij aan haar, tot zijn neusje vlak bij de hare is. "Ze is mooi!" Ik grinnik even. "Dusty vind je soul mooi" meld ik Sophie met een glimlach. Dusty wiebelt met zijn oortjes terwijl Sophie hem aaide. Hij maakt zich los van haar greep, duwt zijn neusje even tegen de hermelijn aan en kruipt dan bij mij onder mijn shirt maar laat zijn kopje er bij mijn nek uit komen. "Ze is mooi Eli" "Ik weet dat je haar mooi vind maatje, dan hoef je niet verlegen te worden" Ik kriebel Dusty even op zijn kopje. "ga lekker zitten. Er zijn nog geen lessen vandaag, dus ik zou er van genieten als ik jou was" Ik klop op het bankje.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Souvenir schreef:
    [Ah, ik zal er rekening mee houden. (;
    En Elliott is zò knap. Sophie gaat later steun bij hem zoeken als alles haar teveel wordt.]

    [mwuahahahah yay!...en hij ís knap xD ik maak al men personages knap mwuahahah]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    'Bedankt.' Ik ga verlegen op het bankje zitten. Mijn gedachten zitten nog steeds bij Luke. De vrolijkheid van daarnet is verdwenen, ik heb eerder zin om te huilen. Maar we gaan niet bij de pakken blijven zitten. Toch Lilly? Ze antwoordt niet eens, blijkbaar heeft ze haar mening over de fret herzien. 'Pas maar op dat je niet hetzelfde gebeurt als bij mij', ik glimlach spijtig naar Lilly. Ik kijk naar Elliott, hij is echt knap. Maar meteen kan ik mezelf wel dood slaan. Hoe durf ik er eigenlijk maar aan te denken? Ik ben zwanger, heb GEEN nood aan een nieuwe vriend. Absoluut niet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Stephen Connery
    "Tja, ik kan er ook niks aan doen dat we gedachte kunnen lezen, al ik moet ik me nog wel concentreren op de persoon waarvan ik de gedachte van wil lezen. En toch haalde je je schild net even kort weg" en ik lach. mij een beetje afleiden zodat Déjà de bal van me kan afpakken. Lekker is dat dan zegt Bandit tegen me en ik moet even lachen.

    Anne Rose Whitlock
    heej een bal zegt Kyra dan als ze Bandit en Déjà achter een bal aan ziet rennen. Mag ik mee doen mag ik mee doen?? vraagt ze dan bijna schreeuwend van enthousiasme aan me. eerst even vragen zeg ik dan en Kyra sprint naar Kate, Stephen, Déjà en Bandit en springt een beetje op en neer als ze bij hun is. Ik loop er rustig en een beetje voorzichtig naar toe, aangezien mensen zich meestal voorstellen aan elkaar en je daarbij een hand geven.

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik keek hem aan. 'Ik wil de herinneringen terug. ' zei ik toen en ik wist niet hoe het werkte. Mijn blik ging naar Aiden. 'Weet jij dan waarmijn kamer is?' Vroeg ik toen terwijl ik hem aankeek. Mijn blik gleed naar Nýchta en Jake. Ze waren aan het spelen en ik glimlachte. Ik was blij dat zij haar gedachte terug had, maar zelf had ik se nog niet.
    Opeens verscheen er een beeld voor me van mij en Aiden. Ik glimlachte. ''Weet jij iets van de grote eik in een tuin?' Vroeg ik toen en keek hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elliott Stephens
    Dusty is inmiddels weer uit mijn shirt gekropen en is aan het rondrennen met de hermelijn. Ik glimlach even naar Sophie. "Ik vind je heel moedig weet je dat" zeg ik. "Zelf verdeding geven op een school vol etters terwijl je zwanger bent" Ik grinnik even. "Als je hulp ofzo nodig hebt dan moet je maar even langs wippen. Ik weet inmiddels wel hoe ik die kids in toom moet houden. Zitten ook wel hele aardige tussen hoor maar de jeugd van tegenwoordig"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Skye Woods
    "Tja, ik kan er ook niks aan doen dat we gedachte kunnen lezen, al ik moet ik me nog wel concentreren op de persoon waarvan ik de gedachte van wil lezen. En toch haalde je je schild net even kort weg" Zegt hij dan. Ik knik. 'Klopt. Dan kon Déjà de bal afpakken.' Zeg ik grinnikend. Als ik Een witte Tongerlo Déjà af zie rennen knikt ze en doet ze gezellig mee. Ik kende haar wel. Zij kon je pijn afnemen, maar ze voelde het zelf wel. Bij mij zou het niet werken. Ik stond op en liep naar haar toe. 'Anne toch? Ik ben Kate.' Zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek. Ik keek haar vriendelijk aan. 'Niet bang zijn. Je gave werkt niet bij mij beloofd.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik wacht even op Jadelynn's reactie.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Anne Rose Whitlock
    Zodra ik daar ben is Kyra al mee aan het spelen. "Anne toch? Ik ben Kate" zegt ze en ze steekt haar hand. Ik kijk er even moeilijk naar en slik even "Niet bang zijn. Je gave werkt niet bij mij beloofd" zegt ze dan. Ik twijfel nog even maar pak dan der hand vast en tot mijn verbazing en opluchting voel ik niks en ik ontspan. "Ja. Anne, hoe wist je dat?" en ik laat der hand weer los.

    Stephen Connery
    Ik gooi de bal nog een keer en dit keer rennen er 3 souls achteraan en ik moet lachen. Terwijl Kate en Anne kennis met elkaar maken concentreer ik me op haar gedachte en ik snap waarom ze mensen liever aanraakt.

    [okay]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]