• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Naomi Grenhold
    'Dat ze dat zegt betekent nog niet dat dat ze je niet mag, misschien doet ze het gewoon voor Marten en je hebt ook nog Alison en zeker nog meer, je hebt toch ook nog niet iedereen ontmoet.' zeg ik dan en glimlach even, maak je nou niet druk.' zeg ik dan en glimlach naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik kijk lachend naar hem. 'Hmm... Jammer dat je zelf niets weet,' zeg ik met een lachje. 'Het zal in iedergeval iets zijn wat mij vermaakt...' en ik denk na. 'En je doet echt alles?' vraag ik aan hem. Ik kijk hem aan, in zijn blauwe ogen. Mooie ogen, niet opvallend, maar wel mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    ik knik. 'Ik doe alles, want ik heb verloren.' zg ik grijnzend. Ik ben benieuwd wat ik moet doen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik zucht. 'Ik mag gewoon blij zijn.. Dat ik jou heb.' zei ik, 'Maar ik vroeg me af wat er met ons gebeurd als we hier weg zijn. Ons twee.'

    Naomi Grenhold
    Ik zucht. 'Ik weet het niet, maar laten we ervan genieten zolang het kan. En als we hieruit komen dan kijken we wel, samen.' zeg ik dan en glimlach en druk mijn lippen weer op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik kijk naar hem. 'Oke...' zeg ik dan. En jk besluit om de keuze alsnog bij hem te laten liggen. 'je moet iets doen waar je mij mee vermaakt.' en ik grijns licht naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeehhhh Alison en James. (H)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Lol WHUT? :P

    Ik zie vanzelf wel :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik giechel. 'Dat zou jij wel willen weten, hé,' ik kijk hem even aan en bloos. 'ik.. ik weet het niet. Volgens mij wel, en ja je kent hem, dus ja, hij zit hier ook,' zeg ik terwijl ik weer naar de grond kijk. Waarom hebben we het hier over? zo meteen heeft hij door dat hij het is, en dan, en dan is alles verpest.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James van Briel

    'En waarmee kan ik je vermaken dan? Ik ken je pas net.' grijns ik. 'Zeg maar gewoon iets wat ik moet doen. Ik ben slecht in verzinnen.'

    Marten Yusthin Kloster

    Meteen ben ik nieuwschierig. 'Wie is het? Elan of Dave of... Meer ken ik er eigenlijk niet. Wie is het? Vertel gewoon. Ik ga je er niet mee pesten.' Ik grijns even en kijk haar verwachtingsvol aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    'hm...'zeg ik dan. 'Daar heb je een punt.' en ik neem nog een stukje brood met kaas. 'Oke... Kan je goed dansen?' en ik kijk naar hem. Het is leuk om naar hem te kijken als hij het goed kan. En grappig als hij het totaal niet kan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    'Nee, je gaat me alleen maar haten,' mompel ik zacht. Ik kijk hem even aan en er knapt iets in mij. 'jij bent het oké, ik vind jou leuk!' schreeuw ik waarna ik begin te snikken. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en weiger om Marten nog aan te kijken. Nu heb ik het zeker weten verpest.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James van Briel

    Ik grijns even. 'Een heel klein beetje, maar als ik dat moet doen, welk liedje moet ik dan op dansen?' eigenlijk kon ik helemaal niet dansen en viel ik bijna altijd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik lach even naar hem. 'Daar weet ik wel wat op,' zeg ik. Ik spring van mijn stoel af en loop naar de stereo. Ik zet hem aan en zet dan een willekeurig nummer op. Hmm.. goede beat. 'I'm watching,' zeg ik met een lichte grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik schrik me half dood als ze opeens begint te schreeuwen dat ze mij leuk vind en daarna begint te huilen. Vind ze mij echt leuk? Mij? Dat kleine dertien jarige joch? Mij!? Wat moet ik nu doen? Ik sla hopeloos een arm om haar heen. 'V..vind je mij echt leuk?' vraag ik verbaast.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!