• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Alison Love
    Ik zie hoe James bezig gaat. En als hij klaar is pak ik glimlachend het vorkje aan. 'Je hebt een goede smaak,' zeg ik met een glimlach. Ik ga aan tafel zitten en kijk even naar James. 'Weddenschap sluiten?' vraag ik dan met een lichte grijns.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    'het is oké, ik ben eraan gewend,' zeg ik en ik knuffel hem terug. 'en geen dank, dat is het minste dat ik kan doen,' Ik laat hem los. 'zal ik dat even opruimen?' vraag ik, wijzend naar het as op de grond.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:43 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    James van Briel

    Ik speel even met mijn vorkje en zeg dan 'Goed idee, waar wedden we om?' ik grijns even. De meeste wedeenschappen won ik wel. Ik prik een stukje brood op mijn vork en hou hem even in de kaas als waarschuwing. Ik stop hem in mijn mond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach even. 'Nee, dat doe ik wel.' zeg ik. Ik hoor zacht gesnik bij de deur en hoor meteen dat het Elan is. Ik kijk van Hope naar de deur en weer terug. Wat moest ik doen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik grijns naar hem. 'Oke, de weddenschap is als volgt. Het gebeurd iedereen weleens dat het stukje brood of fruit van je vorkje valt,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan. 'Bij wie dat als eerste gebeurt verliest.' ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns. 'Is goed. Wat moet de verliezer doen? Mag de winnaar een opracht verzinnen?' vraag ik. Ik pak een vruchtje en stop hem in de chocola. Ik hoop dat ik dit ga winnen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Net nadat Marten zegt dat hij het wel opruimt, hoor ik gesnik achter de deur. Elan. 'Weet je zeker dat je naar buiten wilt. Zoniet dan snap ik het wel hoor, dan ga ik gewoon de schoonmaakspullen halen,' zeg ik twijfelend. Ik weet niet of het een slim idee is om Marten naar buiten te laten als Elan daar zit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik. 'Haal jij maar ja, ik wacht wel even.' zeg ik zacht. Ik ga op mijn bed zitten en kijk naar Hope. Ze was echt heel aardig voor me.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik pak een stukje brood en stop dat in de kaas, ik eet hem op. 'Heerlijk dit,' zeg ik dan glimlachend. 'En ja, dat is goed. Ik ben niet van plan te verliezen.' ik kijk hem aan met mijn grijs groene ogen. En jk glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    'oké, ik ben zo terug,' zeg ik en ik loop naar buiten. 'hey, Elan,' zeg ik vriendelijk. 'ik wil niet vervelend zijn, maar misschien is het iets slimmer om ergens anders heen te gaan. Marten is nogal opvliegerig op het moment,' zeg ik en ik huppel de trap af. Als ik beneden ben, pak ik een stoffer en blik en een kruimeldief. Daarna pak ik nog snel twee flesjes cola uit de koelkast, en dan loop ik weer naar boven. Ik klop met mijn elleboog op Marten's deur en wacht tot hij opendoet omdat mijn handen vol zitten en ik hem dus niet open kan doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Elan Smith
    Ik kijk Hope aan. Zij wil me dus ook weghebben. Ik veeg mijn tranen weg en loop naar mijn kamer, waar ik me op mijn bed laat vallen. Ik wil hier weg.

    James van Briel

    Ik prik een stukje brood aan mijn vork. 'Ik ook niet.' zeg ik grijnzend. Ik kijk in haar grijsgroene ogen. Die waren erg mooi. Veel mooier dan mijn standaard blauwe ogen. 'Hoe oud ben jij eigenlijk?' vraag ik.

    Marten

    Ik luister het gesprek van Elan en Hope af. Ik hoor dat ze beide weglopen en open de deur als er word aangeklopt. 'Ben ik echt opvliegerig?' vraag ik twijfelend.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk hem aan en zeg dan, 'Zestien jaar, en jij?' ik kijk hem vragend aan en dan neem ik een stukje fruit en doop die in de chocolade. Even ben ik bang dat het fruit van mijn vork af zal glijden, maar dat gebeurt gelukkig niet. Opgelucht stop ik het in mijn mond. En eet het op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik schud mijn hoofd. 'nee, en dat heb ik geloof ik ook helemaal verkeerd aangepakt,' zeg ik tegen Marten. 'Ik ben niet zoals Naomi, ik kan niet alles goedpraten en ik ben niet goed met woorden. Alles komt er altijd verkeerd uit,' Ik geef hem een flesje cola. 'die heb ik voor je meegebracht,' zeg ik waarna ik op de grond neerzak en het as begin op te vegen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold
    Ik belsuit uiteindelijk naar Elan's kamer te gaan en loop naar binnen en zie Elan op zijn bed liggen en ga naast hem zitten en veeg wat tranen weg en ga dan naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp