• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sirens schreef:
    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    'Stephen!' roep ik dan iets opgewekter, niemand hoefde te weten over mijn droom. Ik glimlach en ga naast hem zitten.
    'Hoe is het?' vroeg ik terwijl ik wat te eten pakte en glimlachte. 'Lekker geslapen? '


    Stephen Connery
    "Stephen!" hoor ik iemand opgewekt roepen en ik weet dat het Rae is en ze komt naast me zitten. "Hoe is het?" vraagt ze terwijl ze wat te eten pakt. "Lekker geslapen?" vraagt ze voor ik nog antwoord kan geven op haar eerste vraag. "Ja alles is goed en ja ik heb lekker geslapen. Met jou alles goed?" vraag ik dan. Zo te zien had ze niet goed geslapen, ze had een nachtmerrie over Aiden. De nachtmerrie spookt nog steeds door haar hoofd. "Je weet dat je masker bij mij niet werkt he" zeg ik dan fluisterend.

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij kijkt me even kort aan. "Het was wel oké" antwoord hij. "Ik ben terug naar huis gegaan in Miami, het weer was daar wel fijn" zegt hij schouder ophalend. Ik voelde gewoon dat hem iets darszat, maar nu klonk het als een leuke vakantie. "En ik heb men ouderlijk huis geërft" Zegt hij dan onsje zacht, maar met mijn zintuigen kon ik het horen. Ik slik een blok in mijn keel weg. 'Sorry.' Mompel ik met mijn ogen naar de grond gericht. 'Ik had het niet moeten vragen gaat het wel? En gecondoleerd.' Zeg ik gemeend. Het was niet de bedoeling om hem sleht te laten voelen. Misschien was hij daarom gisteren extra op zijn teentjes getrapt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Verrot..was zijn gave vergeten -.-'' )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [hahaha xD he won't tell anyone xD]

    [Wat heb ik gemist??]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    "Je weet dat je masker bij mij niet werkt he" zegt hij dan fluisterend en ik frons.
    O ja, zijn gave.
    Ik zucht en bijt op mijn lip maar glimlach. 'Klopt.' zeg ik terwijl ik een hapje neem en doe alsof er toch nog niks aan de hand was. Hij was niet de enige aan tafel. Jadelynn, Elliot, Nick en weet ik veel wie waren er ook nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Stephen Connery
    Ik glimlach maar ga er niet verder op in. "Je hebt in elk geval een leuke avond gehad" zeg ik dan met een grijns. "eindelijk" en ik neem weer een hap van mijn eten. Tot mijn verbazing heb ik Nick zijn gedachten even niet gehoord, maar net als ik daar aan denk stromen ze weer binnen. het was leuk voor zolang het duurde mompel ik dan tegen Bandit. Heej, het is je wel gelukt. Je weet nu in ieder geval dat je het kan

    Souvenir schreef:
    [Wat heb ik gemist??]
    [geen idee, volgens mij niet zo heeeel veel..]

    Elliott Stephens
    "Sorry, Ik had het niet moeten vragen gaat het wel? En gecondoleerd" Zegt Jadelynn. Ik haal mijn schouders op. "Ik had toch niet echt een goede band met ze, dus het gaat wel" zeg ik nogmaals schouder ophalend en neem een heis van mijn sigaret. Ik loog in feite niet, ik had geen goede band met ze, maar het heeft wel mijn eenzaamheid versterkt. "Dankjewel" Ik glimlach eventjes naar Jadelynn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [iedereen offline? xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    "Ik had toch niet echt een goede band met ze, dus het gaat wel" Zegt hij dan. Ik kijk hem aan waarna hij mij weer aankijkt. 'Dankjewel.' Zegt hij dan glimlachend. Ik glimlach even terug. 'Als je er nu of later last van heb of je je eenzaam voelt kan je altijd met me praten. Ik ben Nu tenslotte je buurvrouw.' Zeg in vriendelijk. Ik kijk even in de verte. Ik moest ne even verplaatse. In hem. Hoe hij zich nu moest voelen. Arme Eliot
    [Mijn ouders zijn 22 jaar getrouwt dus ik reageer wat later.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Gefeliciteerd!]

    Elliott Stephens
    "Als je er nu of later last van heb of je je eenzaam voelt kan je altijd met me praten. Ik ben Nu tenslotte je buurvrouw." In mezelf moet ik grinniken. Ze slaat de spijker op de kop. Maar kan ik het er wel met haar over hebben? Ik kijk haar een beetje onderzoekend aan. Zou ze uberhaupt wel merken dat ik me áltijd eenzaam voel, ondanks mijn coole uiterlijk en mijn karakter. "Dankjewel voor het aanbod" zeg ik zachtjes met een glimlach en wend mijn blik dan af.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij grinnikt even in zichzelf en kijkt me onderzoekend aan. "Dankjewel voor het aanbod" Zegt hij met een glimlach waarna hij naar de grond kijkt. Ik bekeek hem toch even. Mijn zicht was beter dus ik zag geen glinstering in zijn ogen. Hij keek triest en zo te zien voelde hij zich alleen. 'Heb je misschien enig idee waarom je je eenzaam voelt?' Vraag ik hem dan voorzichtig terwijl ik zijn blik probeer te vangen.
    [Lol komen nu pas uit het restaurant :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Heb je misschien enig idee waarom je je zo eenzaam voelt?" vraagt Jadelynn voorzichtig. Ik schud mijn hoofd terwijl ik haar blik probeer te ontwijken. Ik voelde me al heel lang zo, zonder dat ik eigenlijk wist waarom het was. Ik neem nog een laatste heis van mijn sigaret en merk dat het de laatste was dus schiet hem weg voor ik het rook uitblaas. Aangezien ik mezelf nu niet echt een houding weet te geven stop ik mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek

    [ooh leuk waar was je heen gegaan?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]