• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    • Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    • Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    • Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    • Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    • Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    • Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    • Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    • Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    • Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    • Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    • Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt *
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze *
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten *
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen

    *: Sommige leraren moeten hier langs de rijen lopen voor orde en de tafels dekken.
    Ochtend: Sophie Whites en Maxwell Scott
    Pauze/Middag: Jadelynn Bright en Elliott Stephens.
    Avond: Nathan Miller en Maxwell Scott.
    [Dit veranderd Per Dag, maar als er een nieuwe dag aanbreekt verander ik het ook wel (:]



    Topic 3:
    Het is avond en de meeste zitten in de tuin. Het is rond de 22:30

    1e les is begonnen. Iedereen naar GYM!!!

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 21:21 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jadelynn Sophie Bright
    Hij haalt zijn schouders op en glimlacht naar me. "Het is alsnog wel aardig, want het is niet alsof ik het verdient heb ofzo" Zegt hij dan. Ik ben klaar met eten als Elliott nog is tegen me praat. "Er zit trouwens wat meel op je wang" Zegt hij met een glimlach waardoor ik begin te blozen en mijn wangen roze kleuren. Ik veeg het eraf en kijk op mijn hand waar echt meel op te zien is. 'Dankje.' Zeg ik gemeend terwijl ik glimlachend naar Elliott kijk. 'Hoe vind je eigelijk je nieuwe kamer?' Vraag ik hem nieuwschierig. Ik had gehoord dat hij een nieuwe had namelijk. Hij had nu de kamer tegenover de keuken. Dat was naast mijn kamer. Ik zat nu tussen Sophie en Elliot in. Daarnaast zat Nathan en daarnaast weer Maxwell.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    "Groot" zeg ik met een kleine grijns. "Nee ik ben er heel blij mee, loop er al jaren op te asen. Ik heb nu een eigen koelkastje weetje" Ik grijns weer breed. "En een tv die het doet." Ik knik. In het koelkastje zit natuurlijk mijn prive voorraad energy. Ik sta op en zoek naar mijn pakje sigaretten in mijn zakken. "Ik ga even roken" zeg ik als ik er een tussen mijn lippen steek. "Je kan wel meelopen als je wilt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kate Skye Woods
    "Weet je, ik vind je veel verrukelijker dan al het eten hier." Zegt hij met een glimlach rond zijn lippen waarna hij me een vluchtig kusje geeft. Ik kus hem snel terug en bloos dan even. 'dat is een heel erg groot Compliment.' Zeg ik grinnikend aangezien Jadelynns eten echt heerlijk was. Ik kijk Nick aan en daarna kijk ik naar de Souls die aan het spelen zijn. Ze geven elkaar soms kopjes. Je vind toxic wel leuk hmm? Vraag ik Déjà speels. Nee antwoord ze schijnheilig. Leugenaar Zeg ik grijnzend naar haar. Oké ik vind hem wel leuk. ik glimlach naar haar en kijk weer naar Nick


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jadelynn Sophie Bright
    "Groot" zegt hij met een kleine grijns dat speelt over zijn lippen. "Nee ik ben er heel blij mee, loop er al jaren op te asen. Ik heb nu een eigen koelkastje weetje" nu grijnst hij breed. "En een tv die het doet." Hierdoor moet ik even grinniken. Hij staat opeens op en voelt in zijn zakken. Hij haalt zijn doosje sigaretten eruit en kijkt me dan aan. "Ik ga even roken" zegt hij als hij er een tussen zijn lippen steekt. "Je kan wel meelopen als je wilt" Zegt hij dan vriendelijk. Ik knik en sta ook op. Ik loop achter hem aan de keuken in en dan naar buiten. 'Ik ben blij voor je dat je die goede slaapkamer hebt.' Zeg ik gemeend met een glimlach.
    [Ben even weg naar de Mensendieck voor nek en hoofdpijn klachten :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Buiten steek ik mijn sigaret op en stop de aansteker terug in mijn zak terwijl ik diep Inhaleer. "Ik ben blij voor je dat je die goede slaapkamer hebt" zegt Jadelynn Ze glimlacht. "Ik ook, dankjewel" zeg ik als ik de rook uitblaas. Ik glimlach even terug. "Ik heb wel zin in de lessen eigenlijk, ben jij nog mentor dit jaar eigenlijk?" vraag ik en neem nogmaals een heis van mijn sigaret. Ik was het wel, ik hielt van kinderen echt waar. Hoop ook ooit nog een kind te krijgen, daar benijd ik Maxwell echt voor.

    [okay succes]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nick Sheeran
    Kate kuste me nog snel terug en bloosde even 'dat is een heel erg groot Compliment.' zei ze grinnikend en ik glimlach.Ze keek even naar me en dan naar de souls.Ik volg haar blik en kijk erook naar.Best wel schattig want,ze gavel elkaar soms kopjes."Romantiek in de lucht?"vraag ik lachend aan Toxic,maar hij doet alsof hij me niet gehoort heeft,dat betekend dus dat hij Déjà leuk vind.Vanuit mijn ooghoeken zag ik Kate weer naar me kijken en ik keek ook naar haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Wat heb ik gemist?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [niets eigenlijk, iedereen is aan het ontbijten. Alleen Elliott is buiten roken en Jadelynn staat met hem te praten]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Oh, oké. Is het goed als ik erbij kom?]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [van mij wel]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Sophie heeft dienst. Ze moet in de ontbijtzaal blijven dus komen kan niet. Dat zouden Elliott en Jadelynn ook niet kunnen tijdens de lunch :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jadelynn Sophie Bright
    "Ik heb wel zin in de lessen eigenlijk, ben jij nog mentor dit jaar eigenlijk?" Vraagt hij als hij de rook uitblaast. Ik kijk hem aan. 'Ik heb geen idee, maar volgens mij zijn er net als vorig jaar 2 mentorren. Ik ben er wel een geloof ik, maar ik weet niet wie de andere is. Dat moet ik de directeur nig vragen.' Beantwoord ik hem. 'Ik heb ook wel zin in de lessen. Ik hou van lesgeven en vooral van kinderen. Ik heb zelf ook een kinderwens later.' Zeg ik tegen Elliott terwijl ik op het bankje ga zitten. Nu ik het zag was Jackie nog binnen, maar die had honger dus die liet ik daar maar lopen.
    [Ben trouwens weer terug :P]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elliott Stephens
    Ik kijk Jadelynn even verbaast aan dat had ik echt niet verwacht. Knikkend neem ik een heis van mijn sigaret. "Ik benijd Maxwell en Sophie stiekem wel een beetje" zeg ik met een glimlach en kijk even voor me uit. Ik zag mezelf wel met een kleintje. Maar dan hoop ik ook dat het een beetje op mij lijkt. "lijkt me wel handig om eerst een vrouw tegen te komen dan" Ik frons even en grinnik dan.

    [benijden is hetzelfde als jaloerzie, alleen dan gun je het diegene wél, wat je met jaloerzie dus níét doet :p tenminste dat heb ik van men ma en omgeving geleerd
    wb btw]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ik ga even douchen]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sophie Whites
    Na zelf snel wat te ontbeten hebben, loop ik langs de tafels heen. Ik stel me voor aan een paar leerlingen en wijs sommigen erop dat donuts niet in het gezicht van de buurman horen. Maar ik zeg alles op een vriendelijke manier, met een grapje erbij. Na een tijdje komt Lilly vragen waar Dusty is, maar ik weet het niet. Ik heb Elliott al een tijdje niet meer gezien...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28