• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {ben er weer}
    Eleonora Deborah Fay Cole
    Ik was stil mee gezwommen met de rest. Ik stond net maar stil wat te staan. Als ik even niet kijk vliegt Alexa me om de nek. 'Nou als je het goed noemt dat we hier zitten, ja, dan gaat alles goed.' lach ik.


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    Ik moet even lachen om haar reactie en weet meteen ook dat alles goed met haar is als ze nog grapjes kan maken. "Met Ann is ook alles goed, de rest hebben we nog niet gezien." zeg ik dan.

    Alex Connor
    "ah oke" zeg ik dan en een geest raakt me aan en een koude rilling gaat door me heen. De geest blijft staan en kijkt me raar aan. Ze weet niet wat er met haar is en waarom de meeste mensen haar lijken te negeren.

    Jason Samuel Green
    Toen ze hier heen zwommen rende ik snel achter een van de stenen. Nu stond ik te luisteren. Er was een meisje van het eiland hier naast. Ik had haar ooit wel eens gezien maar ik weet niet of zij mij ooit had gezien. Ik somde snel alle namen op die ik had gehoord. Ann, Alexa, April, Thomas, Rachel, Alex en Eleonora. Langzaam kom ik achter de steen vandaan en loop naar ze toe. 'Euhm.. hallo.' zeg ik.


    Do what people say you can't.

    Eleonora Deborah Fay Cole
    'Ja van Ann wist ik het maar heb jij Kate en Kaniya al gezien?' vraag ik opeens. Ik had ze in het vliegtuig en op het vliegveld al niet gezien of gesproken.


    Do what people say you can't.

    Thomas Henglinston
    'Euhm.. hallo.'hooerde ik niet zo ver achter me en ik draaide me om.Het eerste wat me opvalde was dat die kerel niet nat,was.Dat betekende dat hij niet uit het vliegtuig had gesprongen.Hij zat hier vast al eerder,dat kon ik ook wal zien aan zijn kleren die zagen er niet bepaald 'nieuw' uit.Ik bekeek hem nog even en keek toen naar de anderen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexa Esmee Bailey
    "nee, heb ik niet gezien" zeg ik dan en kijk nog een keer om me heen. Ineens komt er een jongen achter een paar stenen vandaan. Hij zat blijkbaar niet in het vliegtuig, hij is nog helemaal droog. Hij is best schattig. "euhm.. hallo" zegt hij. "eh hoi" zeg ik even.

    Jason Samuel Green
    'Jullie zijn zeker uit dat vliegtuig gesprongen he?' vraag ik. 'Oke' zag ik als ik zie dat één van de meiden knikt. Ze vraagt hoe ik dat weet. 'Ik zat op hier aan het strand te kijken hoe jullie sprongen!' antwoord ik.


    Eleonora Deborah Fay Cole
    Een jongen kwam op ons af. Ik knik als hij vraagt of wij uit het vliegtuig waren gesprongen. 'Hoe weet je dat?' vraag ik.


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    ik schud even lichtjes met mijn hoofd omdat ik naar hem begin te staren. Mijn shirt is nog altijd doorweekt en ineens vind ik dat toch wel erg. Mijn haar heeft zijn lichte slag weer terug door het water en hangt in een slappe staart over mijn rug. "ons vliegtuig was gekaapt en we moesten eruit springen" zeg ik dan.

    Rachel Pennyworth

    Blijkbaar hoorde het meisje me niet, of ze wilde de vraag niet beantwoorden. Toen ze van mij wegliep naar een van haar kennissen veegde ik mijn bruine haren uit mijn gezicht. Mijn keel brandde nog steeds als een gek, en weer begon ik zacht te hoesten in de hoop het brandende gevoel uit mijn keel te krijgen echter zonder succes. "Euhm" snel draaide ik me om naar het geluid dat links van mij klonk "Hoi" zei een nog onbekende man. Meteen merkte ik op dat hij niet van het vliegtuig kwam, of niet in het water was geland."Jullie zijn zeker uit het vliegtuig gesprongen hé?" oké, dat antwoordde mijn vermoedde. "Wie ben jij?" is de eerste, logische vraag die dan in me opkomt.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:07 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Jason Samuel Green
    Ik keek naar het meisje met haar bruine haren die in een staart waren gebonden. Er komt een vrouw van ik schat rond de 20 op me af. Ze vraagt wie ik ben. 'Ik ben Jason, ik ben anderhalf jaar geleden hier op Paaseiland gestrand door een schipbreuk. Ik ben hier aangespoeld en mijn ouder zijn verdronken.' antwoord ik. 'En jullie?' Ik kijk iedereen 1 voor 1 aan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:33 ]


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    Hij verteld wie hij is en hoe hij hier is gekomen en ik sla mijn armen voor mijn buik. Stom wit shirt. "Ik ben Alexa" zeg ik dan. Ik had net al gezegt wat er was gebeurd dus dat wist hij al.

    Rachel Pennyworth

    Aandachtig bekijk ik de man, het was te zien aan hem dat hij al een tijd op dit eiland verbleef. "Ik ben Rachel, ik was stewardess op het vliegtuig", antwoord ik snel en kijk dan opzij naar Alexa. Iemand heeft de verkeerde dag uitgekozen om een wit shirt te dragen.


    Trust me. I'm the doctor

    {ik moet gaan, kom straks weer}


    Do what people say you can't.

    [tot straks =)]

    [ik ben ff eten xD]