• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CottonCloud --> General


    yeehh

    [aaaww ik heb de kaping gemist =( waar zijn we nu?? :p]

    mismi schreef:
    [aaaww ik heb de kaping gemist =( waar zijn we nu?? :p]

    sommige mensen zijn nog in de zee, sommige al op,het eiland


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [oh oke, dan laat ik mijn personages ook nog ff naar het strand zwemmen hihi]

    Alexa Esmee Bailey
    Nadat we waren gedwongen het vliegtuig uit te springen, zwem ik naar het eiland dat verderop ligt net als alle andere. Het is een flink stuk n ik ben blij als ik eindelijk op het strand aankom. Ik kom even op adem en kijk om me heen of ik mijn vriendinnen ergens zie. Ik zie ze op het eerste moment niet, wel mijn koffers die een stukje verderop zijn aangespoeld.

    Alex Conner
    Nadat ik in het koude water was beland zwom ik zo snel mogelijk naar het eiland. Voor zover mijn vakantie. Als het ondiep genoeg is loop ik naar het strand. Ik zie een aantal mensen, maar ik weet dat het lang niet iedereen is die in het vliegtuig zat. Ik kijk achterom en zie niet zo veel meer. Een aantal koffers zijn al aangespoeld.

    Jayani Jefferson
    Uitgeput val ik neer in het zand. De zon schijnt fel en brandt op mijn rug. Het zand plakt aan mijn kleding en als ik mijn hoofd schuin neerleg plakt het ook aan mijn gezicht en haren. Ik zie de dat de andere passagiers al even verward zijn. De zee ruist en even doet het me denken aan thuis. Als ik langzaam overeind kom voel ik dat mijn benen nog steeds erg koud zijn, maar de warme zon zou dat zo moeten verhelpen. Een beetje verdwaasd wankel ik naar de rest toe.


    yeehh

    April Justice
    'Ehm, is iedereen oke?' vraag ik voorzichtig. Ik voelde dat er al wat meer mensen het strand op waren gekomen. Ik liep naar het water. Ik tastte rond met mijn handen en voelde een paar handen (wie?). 'Ehm, gaat het?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ann

    'ik ben oke...'zei ik aarzelend. 'Alexa? waar ben je?' riep ik vragend


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    Ik zag nog een paar mensen bij het eiland toekomen,maar veel zag ik er niet.Sommigen kwamen zelfs niet meer boven water.De mensen stompelen naar de anderen en lijken versuft.Ik ook trouwens maar ik zit hier maar te staren.Ik besloot maar even te kijken of mijn spullen droog waren en opende mijn koffer,maar nee alles was nat.Ik sloot mijn koffer weer en keek even rond.Geen bomen,dus dat word moeilijk voor onderdak te hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexa Esmee Bailey
    Ik hoor de stem van Ann. "Alexa? waar ben je?" vraagt ze. "Ann??" ik kijk om me heen en ik zie haar niet heel veel verder staan. Ik ren naar haar toe en vlieg om der hals heen.

    Ann

    'Alexa, ben je oke? en heb je je koffer al?' zelf had ik mijn koffer naast me staan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alexa Esmee Bailey
    "ja ik ben oke. Mijn koffers heb ik iets verder op het strand zien liggen, die komen straks wel." zeg ik. "Is alles goed met jou?" vraag ik dan. Ik was helemaal doorweekt en mijn witte shirtje scheen een beetje door, maar dat maakte niet heel veel uit. Het droogt vanzelf wel.

    Alex Connor
    Ik kijk om me heen en iedereen kijkt een beetje verdwaast om zich heen. Er spoelen nog altijd koffers aan en ik vraag me af hoelang het zal duren voordat de mensen die de sprong niet hebben overleefd aanspoelen. Hun geesten dwalen ook rond op het eiland en de meeste weten nog niet dat ze dood zijn of wat hun precies is overkomen. Het strand lijkt voor mij heel druk, maar ik kan het verschil zien tussen geest en geen geest.

    Ann

    'nou, opzich gaat het wel' zei ik 'maar de beelden hebben zwarte aura's, en er zijn mensen die het niet overleefd hebben. en somige kan ik zien...' onbewust rolde een traan over mijn wang


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alexa Esmee Bailey
    Ik zucht. "Ik weet het" de beelden voelen vreemd aan. En ik weet ook dat de mensen die op het eiland zijn, lang niet iedereen is die in het vliegtuig zat. Ik trek haar tegen me aan en geef haar een knuffel. "Kom, we gaan wat verder het strand op en dan gaan we de andere zoeken"

    Ann

    'oke.' zei ik. ik had mijn toverstok nog steeds in mijn hand geklemt. het was van een hazelaar, met als kern mijn eigen bloed. het was moeilijk geweest om hem te maken, maar de kern was eerst zacht, dus dat was een kwestie van het uithollen, en toen mijn bloed erin laten druppelen. 'maar Alexa, eh weetje, voor ik viel, riep ik zo'n spreuk, Wingardium Leviosa, en het werkte een beetje....'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [ik ga eten]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.