• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben morgen trouwens naar A'dam. Dus voor een lange tijd niet online.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik heb morgen gewoon school..]

    jaimyhoi schreef:
    [Baayybbaaayyy ^^]

    Alison Love
    Hij drukt zijn lippen weer op die van mij en ik ga wat dichter bij hem zitten zodat ik het warmen krijg. Aangezien James me er nog een keer had ingegooid. Gelukkig is James lekker warm. Hij heeft lekkere lippen. En zijn lichaam is gespierd. Tot nu toe heb ik geen minpunten ontdekt aan James.


    James van Briel

    Ik omhels haar even en verbreek de kus. 'Wil je soms wat drinken?' vraag ik met een glimlach. Ik kijk naar de zon die nu bijna onder gaat. Hup, sterk blijven James. Je kan toch niet altijd een watje blijven? Ik kijk even naar Alison en glimlach.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:20 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [HALLOOOO! Oke dat moest even.... :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (HALLOOOOO (yeah))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [HOOOOOOOOOI! Oke, dat is weer genoeg... Elan is aan de beurt... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik glimlach en zeg, 'Ja lekker, doe maar gewoon wat fris. Colaatje ofzo.' de zon is aan het ondergaan. Ik heb het niet kooud. Dus daar ben ik wel blij mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik zit alleen, dat is wel een pluspunt. Als ik terugdenk aan dit jaar, moet ik gelijk denken aan 20 mei, de dag voor Tom's verjaardag.
    We zaten in de Starbucks, hij wou me spreken, maar ik was vroeg en had dus alvast een Frappuccino gekocht. Tom kwam gestrest binnenlopen, dus ik stond op om naar hem toe te lopen, maar hij was eerder bij mij en zoende me. Ik trok me terug en verliet de Starbucks, om daarna hem te bellen en zeggen dat het me speet.
    De dag daarna ging ik wel naar zijn verjaardagsfeest, maar leek hem te vermijden en toen ik in de tuin was, kwam hij naar me toe en kregen we een ruzie, toen ging ik naar huis, maar om 3 uur 's nachts ging de deurbel toen ik net naar 500 Days of Summer zat te kijken.
    Ik deed de deur open, zag dat het Tom was en zonder na te denken, zoende ik hem en we vielen in slaap op de bank in de woonkamer. Gelukkig was mijn vader of Noel niet thuis die nacht.
    Alles tussen Tom en mij was toen echt een huge mess, er waren dagen dat we op een stelletje leken, maar ook dagen dat we op gewone beste vrienden leken of nog erger..vreemden.
    Maar nu moet ik toegeven dat ik hem het meest mis, meer dan Noel of mijn ouders. Ik weet niet wat voor gevoelens ik heb voor hem, ik zal Tom waarschijnlijk toch nooit meer zien.
    De tranen beginnen weer te stromen, ik mis iedereen, Tom, Sólrún, Noel, Audrey, Verena, Mike, Wren, Will, Jack, Chris, mijn ouders en Charlotte.
    Ik word hier gek, misschien wel mentaal gestoord.
    Kom ik ooit nog weg? Misschien als 80-jarige. Dan trouw ik wel met een kat.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:16 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik loop naar de bar en pak twee cola's. De zon gaat onder en het is opeens veel donkerder. Schichtig kijk ik om me heen en schuifel voetje voor voetje weer naar Alison. Echt, geen een zestienjarige jongen is bang in het donker, behalve ik. Ik kijk even achter me of ik iets verdachts zie. Snel ga ik weer bij Alison zitten en kijk om me heen. Ze micht absoluut niet weten dat ik bang ben in het donker. Horrorfilms kon ik wel kijken omdat ik wist dat het nep was. Maar ik had een goede reden om bang te zijn in het donker, toch?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik wacht op James en ik kijk naar het zwembad. Ik zie James om zich heen kijken als hij weer bij me zit. 'Zie je iets?' vraag ik dan aan hem. Ik neem een slok van mijn drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Nee, hier is je cola.' ik geef de cola aan haar en neem een slokje van mijne. Een tak kraakt even en ik kijk angstig naar de boom. 'Hoorde je dat?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk met een glimlach naar hem. 'ja James, dat hoorde ik niet. Maar niemand kan hier komen, als wij er ook niet uit kunnen.' hij is bang. 'En ik ben bij je.' Maar ik stop er niet mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik knik even en ga wat dichterbij zitten. Maar vampieren kunnen toch in een vleermuis veranderen? En weerwolven heel hoog springen? En heksen op een bezem vliegen? James, kom op man! Je bent toch geen kleuter van 3? Vampieren, weerwolven en heksen bestaan helemaal niet. Jij bent echt een sukkel, een held op sokken! Onee, niet hij weer! Altijd als ik bang was kwam er een stemmetje in mijn hoofd die me ging uitschelden. Nu viel hij nog mee. Ik wist zelf natuurlijk ook wel dat hij gelijk had alleen ik vond het gewoon eng, kan ik er iets aan doen? Ja, dat kan je! Opgroeien! Klein kind! Je bent echt niks waard! Dat meisje gaat je straks uitlachen! ik zucht even en neem weer een slokje cola. Ik ben blij dat die stem niet altijd in mijn hoofd zit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (alison?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Sorry ik moest gezellig doen -.- maar ik ben er weer :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.