• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Ik kijk verbaasd op. En dan sta ik op en trek rustig de kleren aan. Ik loop gelijk door naar mijn kamer. En trek dan een kort broekje aan, trainingsbroekje en een topje. Gewoon makkelijk zittende kleding. Ik haal een hand door mijn haar en kijk zuchtend de kamer rond. Dan loop ik de gang weer op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik liep naar de woonkamer en gaf alles een harde trap. Toen zag ik Marilyn zitten. 'Hoi..' zeg ik zacht. Ik begin hier echt krankzinnig te worden!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Hey," zeg ik en staar levenloos voor me uit.
    Ik heb Tom nodig. Nu. Ik kan hier niet overleven, dit is niet mijn thuis.
    Misschien moet ik een neppe identiteit aannemen. Dan heet ik wel Audrey en verf ik mijn haar zwart en draag zwarte hoodie's om mijn gezicht te verbergen. Of een bivakmuts.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    ik zie dat er wat met Marilyn is maar ik heb geen zin om te vragen wat er is. Dat doe ik later wel. Ik loop naar de keuken en pak een groot mes. Met een zwarte stift schreef ik op de muur: ontvoerder. Ik gooide het mes recht in de letters en rende weer weg. Ik-moet-hier-uit!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Er is zeker iets mis met Marten, maar er is iets mis met ons allemaal, toch?
    Misschien moet ik toch maar vragen wat er is. Ik sta op en ren achter Marten aan.
    "Wat is er?" vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    ik kijk Marilyn met grote ogen aan. 'Ik moet hier weg. Ik word gek hier! Help me!' ik pak Marilyn vast en schud haar door elkaar. 'De ontvoeder weer mijn naam! Ik wil hier weg.' ik laat haar weer los en loop langzaam achteruit.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "We kunnen samen een plan verzinnen, want ik haat het hier. Het is hier vreselijk," zeg ik.
    Ik word gek als ik Tom de volgende 48 uur niet zie, we hebben nog nooit zo lang niet gepraat.
    Ik mis hem, ik heb hem nodig.
    Alles hier is te perfect, ik wil mijn familie zien, ik wil Tom kunnen zoenen en ik mis hun zo vreselijk erg.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hope Rhiannon Devlin
    Als ik de ontvoerders stem hoor, begin ik te lachen, en snel ren ik naar boven, naar mijn kamer. Eenmaal daar, zet ik het bad aan en gooi er een scheut lavenderolie in. Als het bad vol is, zet ik de radio aan, pak een boek, en ga liggen. Ik weet niet hoelang ik er in lig, ik weet alleen dat ik er nog heel lang wil blijven liggen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik. 'Een plan klinkt goed.' zeg ik. Ik besef me dat ik er voor gezorgt heb dat iedereen 24 uur opgesloten zat. Ik barst in tranen uit. Ik had de anderen zoveel last bezorgd! Ik zak in op de grond en begin onophoudelijk te snikken. Wat was ik een klootzak!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik ga naast hem zitten op de grond en omhels hem.
    'Wat het ook is; iedereen maakt fouten," fluister ik.
    Iedereen maakt fouten, zo realiseer ik nu ik ontvoerd ben dat ik echte gevoelens heb voor Tom. Hoe heb ik daar zo lang om kunnen twijfelen?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'maar...maar ik heb erv..voor gezorgt dat we in een kamer vastzaten!' zeg ik snikkend. 'Wat is je plan om hier weg te komen?' ik begin aan het verband te prutsen en gooi het van me af. Mijn hand is nogsteeds niet genezen, in tegendeel, het lijkt juist erger geworden te zijn.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "We kunnen de elektriciteit uitschakelen. Er moet een meterkast hier zijn. Ik geef niet op, elke poging tot ontsnapping kan me terug bij Tom brengen," zeg ik zacht.
    Ik doe alles om Tom te kunnen zien, ik ben verliefd, dan doe ik alles voor die persoon.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'Wie is Tom?' vraag ik zacht. Haar idee was wel goed! Een meterkast vinden en alle stroom uitzetten. Ik kijk speurend om me heen alsof ik verwacht dat de meterkast voor mijn neus staat.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    'Het is gecompliceerd. We hebben gezoend, best vaak eigenlijk, maar het ene moment behandelen we elkaar als vreemden, het andere moment als vrienden en heel soms alsof we een stel zijn. Hij verdient iemand veel beter dan mij,' zeg ik en zucht.
    Alles is gecompliceerd. Echt alles. Maar ach ja.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'Ow.. Dat is inderdaad gecopliceerd. Maar ik denk dat hij wel bij je past, maar wat weet ik daar nou van? Ik ben een stom dertienjarig joch dat iedereen in de problemen brengt.' zeg ik. 'Laten we een meterkast zoeken.' voeg ik er wat vrolijker aan toe.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!