• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Weet ik.' zeg ik zacht en knuffel haar. Het is fijn om haar te knuffelen, net alsof alle zorgen even weg zijn. De zorg dat je een stem in je hoofd hebt is er nogsteeds hoor! Rot op irritant ding! Ik laat Alison weer los.Ik zal altijd bij je blijven! Rot op! Ik heb jou niet nodig! Zie je dat daar? Dat is gewoon een boom en geen mens! 'Ik hou van je.' zeg ik tegen Alison.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij knuffelt me, ik ben zelf ook dol op knuffels en knuffel hem daarom ook gelijk terug. Wanneer hij me los laat zegt hij, 'Ik hou van je.' en ik kijk naar hem. Ik glimlach. Wat moet ik hier op antwoorden? Ik hou ook van jou? Ik ken hem nou niet zó lang. En ik vind hem erg leuk. Maar hou ik van hem? Ik weet het niet. 'Dat is lief,' zeg ik dan. Mezelf meer tijd gevend. Ik glimlach naar hem. Ik geef hem nog een knuffel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik glimlach even. 'Hou jij ook van mij?' vraag ik nieuwschierig. Natuurlijk niet, wie houd er nou wel van een kleuter die bang is in het donker. Rot op! Ga lekker iemand anders lastig vallen! Maar bij jou is het zo grappig. Ga nu en kom nooit meer terug!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Alison?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ik was naar school (;]

    Alison Love
    Hij vraagt of ik ook van hem houd. Ik weet niet wat ik moet antwoorden. 'Ehm, eerst heb ik nog een vraag,' zeg ik dan. Ik glimlach naar hem. 'We kennen elkaar nu iets van drie uur, ik vind jou leuk, jij vindt mij leuk. We zijn nu deze vierentwintig uur op elkaar aangewezen. Ik luister naar je, en ben er voor je. Maar kan je dan gelijk van me houden? Of vindt je me gewoon erg leuk?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Haha! Zie je wel! Dit vraagt ze alleen om onder de vraag uit te zijn! Hahaha, Ik vind dit heel erg grappig! Ik bijt op mijn lip en wend mijn blik af. Ik hield van haar, dat wist ik zeker. ´Ik denk dat ik je gewoon heel erg leuk vind.´ mompel ik zacht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij went zijn blik af, en mompelt dan wat zacht. Ik kan hem wel verstaan, maar ik moet gewoon eerlijk tegen hem zijn. Ik kan niet zomaar van iemand houden die ik net drie uur ken.. Oke, het is wel degelijk mogelijk, maar normaal gesproken doe je zoiets niet. ´Hee,´ zeg ik zacht. 'Ik vind jou ook heel erg leuk.' ik kijk naar hem. 'Maar ik ben gewoon niet de persoon die gelijk van iemand houd.. denk ik.' ik sla mijn ogen neer. 'Ik vind gewoon dat je dat eerlijk moet weten.' ik kijk weer op. 'Want de dingen die ik zeg die meen ik. Ik vind je echt leuk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik denk terug aan hoe alles beter was voor de ontvoering, ik zou elke zaterdagnacht samen met Tom, Sólrún, Noel, Lana, Charlotte, Greta, Freya, Chris en Jack op het strand zitten.
    Ik zal iedereen missen, ze verdienen een gelukkig einde, dus ik blijf maar weg. Anders verpest ik alles nog, dat doe ik altijd.
    Tom vind vast iemand beter dan mij, er zijn zoveel betere meisjes dan mij, meisjes die niet raar aangekeken worden of gehaat worden door iedereen.
    Ik kan niet helpen dat ik gevallen ben voor Tom, ik moet er maar overheen komen, want hij verdient iemand die beter is.
    Ik moet hem laten gaan, want er is een grote kans dat ik hem nooit meer zal zien.
    Langzaam vallen de tranen en ik begin weer te huilen, ik heb Tom nodig op de manier waarop ik hoop, maar ook heb ik Freya's, Greta's, Charlotte's, Jack's, Chris', Sólrúns, Lana's steun nodig.
    Komen we ooit vrij? Wanneer?

    [Dus..Komen ze ooit vrij?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Jamesie? ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sandrapoep > Klutz]

    Honger? Dorst? Moet je misschien naar het toilet? Moeilijk hé? Wees blij dat ik zo aardig voor jullie ben, ik had jullie net zo goed in een varkensstal kunnen proppen.

    De deuren klikten open, de rolluiken schoven naar boven.

    Ik hoop dat jullie wat geleerd hebben, vooral jij, Marten. Je komt hier niet weg, dus probeer het ook maar niet.

    Elan Smith
    Plots schoot het slot van de deur, en ik keek Naomi met grote ogen aan. 'Dorst!' riep ik en ik sleurde Naomi met me mee naar de keuken, en ik trok de koelkast ruw open. De flessen kwamen met een klap tegen de deur aan, en ik pakte een fles cola eruit, en dronk het in één keer helemaal leeg. 'Oh fuck', mompelde ik, 'Nu moet ik naar het toilet.' Ik wilde Naomi nog een keer meeslepen maar bedacht me dat dat niet zo'n goed idee was, dus ik liet haar los en rende naar het toilet.

    Jade Nelson
    Ik liet de bowlingbal bijna uit mijn hand vallen, ik stond bijna op het punt om te gooien. 'Vrijheid!' riep ik vrolijk. Ik gaf Marten een knuffel, en Hope [toch?] ook en rende de deur uit, naar de keuken.

    James van Briel

    Ik knik even en hoor de stem weer. Meteen raak ik in paniek. Zaten we hier al 24 uur? Ik sta op en trek mijn broek aan. Ik gooi Alison haar kleren toe en ren naar binnen. Ik pak een appel en begin te eten.

    Marten Yusthin Kloster

    'Noem mijn naam niet telkens!' schreeuw ik en ik gooi wat bowlingballen tegen de muur. Ik ren de kamer uit en schop tegen alles aan wat ik tegen kom. Hoezo ben ik schattig!?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    De deuren gaan open en ik ren gelijk naar beneden. Ik loop naar de keuken en pak een glas. Ik vul het glas met water en drink het snel leeg, dan loop ik naar de woonkamer en ga zitten.
    Gedraag je alsof alles oké is, Marilyn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Naomi Grenhold
    Ik grinnikte. 'Ik hoef niet met je mee naar het toilet.' zeg ik dan en lach en wacht tot hij klaar is en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp