• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    'De meterkast bepaalt nu of we vrij zullen zijn of niet," zeg ik.
    Een meterkast beslist nu serieus of ik de liefde van mijn leven ooit nog zal zoenen.
    De ontvoerder heeft zojuist een verliefde, razende 17-jarige als vijand gekregen en dat is slecht, heel slecht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik sta op en pak Marilyn met mijn goede hand beet. Ik ren naar de deur en beuk er tegen aan. Aangezien hij niet open wil laat ik Marilyn even los, open de deur en ren naar binnen. 'Waar kan hij zijn?' vraag ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    'Achter een deur. In een kastje. Plekken die je niet verwacht," zeg ik.
    Er moet er één zijn. Als de stroom uit is, is het hek nutteloos en komen we met gemak weg.
    Schoonspringen en zwemmen is voor twee dingen goed geweest; mijn conditie en lol.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik schuif van alles aan de kant en kijk onder de onnozelste dingen, zoals suikerpotjes. Ik trek schilderijen van de muur en trek het behang er ook vanaf. Ik kijk onder het vloerkleed en op het plafond. 'Heb jij hem al gevonden?'

    (gaan ze hem vinden?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ehm..ja. Ze mogen wel eens geluk hebben.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik hoor de vloer raar kraken en sla tegen de plek, hij gaat een stuk naar beneden, dus kan ik één van de zijkanten pakken en zie dan dat het een meterkast is.
    'Bingo,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik ren naar Marilyn toe en omhels haar. 'Goed gedaan!' zeg ik blij. 'Wat moeten we er nu meedoen?' vraag ik. 'Slopen? Want daar ben ik goed in.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Dan zet je jezelf waarschijnlijk onder stroom. Tom trekt altijd aan de hendel-ding om de elektriciteit uit te schakelen. Dus dat werkt waarschijnlijk ook nu," zeg ik.
    Ik ben niet goed in met elektriciteit spelen, nooit geweest.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'Zal ik het doen? Als ik geëlektrocuteerd word weet ik al hoe het voelt. Jij krijgt anders ook zo'n mooie hand.' ik houd mijn hand even omhoog. 'Maar jij hebt hem gevonden dus jij mag kiezen.''


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "We doen het samen. Dan krijgen we allebei zo'n mooie hand aks het misgaat," zeg ik.
    Als het werkt, zal ik Marten waarschijnlijk meetrekken en zo snel rennen als mogelijk.
    Dit moet wel lukken.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    ik leg mijn gewonde hand op de hendel. Ik wacht tot zij haar hand er ook op legt. 'Zullen we aftellen?' vraaag ik. '1.. 2.. 3!' zeg ik en ik duw de hendel naar beneden.

    (wat gebeurt er? Het huis komt zonder stroom te zitten, maar het hek blijft onder stroom staan?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    De stroom is weg en het is pikdonker. Zonder te aarzelen, pak ik Marten zijn hand en houd met mijn andere hand een zaklamp vast, ik maak de zaklamp aan en ren naar buiten.
    'Denk je dat het werkt?' vraag ik.

    [Maakt mij niks uit.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    'Geen idee! Misschien moeten we het hek eerst nog niet aanraken, maar eerst luisteren.' zeg ik vlug. Ik ren zo hard als ik kan met haar mee en ruk mijn hand uit die van haar. Ze had mijn verkeerde hand gepakt. Ik stop bij het hek en luister even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "En?" vraag ik nieuwsgierig.
    Laat het hek alsjeblieft niet onder stroom staan, hij moet toch wel uit zijn?
    Het maakt me gewoon gek.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik luister en hoor duidelijk gezoem. Teleurgesteld sluit ik mijn ogen en ga op de grond zitten. Zo dicht bij, en dan nog niet. Het gezoem houd op en ik open mijn ogen. 'Hij hapert.' zeg ik met grote ogen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!