• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik kijk nogsteeds naar de plek. 'Een plekje? Een grote plek zou je bedoelen! Hoe kom je er aan?' vraag ik nogmaals. Ik heb har nogsteeds niet los gelaten en ik ben dat pas van plan als ze antwoord geeft.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik slik, ziet het er dan echt zo verschrikkelijk erg uit? Jade zei dat ook al. Tenminste. Ik merkte het aan haar reactie. 'Kan je me niet gewoon loslaten?' vraag ik dan. 'En het is niets ernstigs.' het doet alleen maar fucking pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Ik laat je pas los als je antwoord. Hoe kom je er aan?' vraag ik voor de derde keer. Heeft iemand haar gestompt? Dat sla ik diegene helemaal verrot! Heb ik het gedaan toen ik haar in het water liet vallen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik ben een koppig persoon. Maar ik weet ook dat James me niet los zal laten anders. 'Ik was aan het hardlopen op de loopband in de fitnesszaal,' begin ik dan. 'Ik was lekker op gang, 13 km/h. Maar toen haperde die band ineens waardoor ik uit mijn ren ritme was. En toen knalde ik met 13 km/h tegen het fitnessaparaat wat er achter me stond.' waarschijnlijk vindt hij het me eigen schuld ofzo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik laat haar los, maar kijk nogsteeds naar haar rug. Dan kijk ik boos naar het plafond. 'Stomme ontvoerder! Kijk eens wat je hebt gedaan! Laat ons hier uit en heel misschien vermoord ik je dan niet!' roep ik boos. Ik kijk bezorgt naar Alison. 'Gaat het?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk naar een boze James die daarna bezorgd aaan mij vraagt of het wel met me gaat. 'Ja het gaat prima,' lieg ik glimlachend. Zelf was het ook in me opgekomen dat hetgeen wat er gebeurd was geen ongeluk was geweest. Maar dat had ik eigenlijk gelijk ook weer uit mijn gedachten gezet. Zou het geen ongeluk zijn geweest?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Mooi zo.' zeg ik, mijn bezorgdheid is al iets minder en ik druk mijn lippen op die van haar. Meteen haal ik ze er weer vanaf. Waarom deed ik dat? Ze vind me niet leuk. Ik kijk weg. 'Sorry... Ik... Ik moet denk ik maar gaan...' mompel ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ineens drukt James zijn lippen op die van mij war gelijk mijn pijn doet vergeten. Dan verontschuldigd hij zich en zegt dat hij moet gaan. 'Waarvoor zeg je sorry?' vraag ik verbaasd. 'En je kunt hier niet echt bepaald ergens anders heen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    'Jii vind mij niet leuk. Ik moet je dus ook niet zomaar gaan zoenen. En ik weet eigenlijk niet waar ik heen wou gaan... Nar mijn kamer ofzo.' mompel ik en ik kijk naar de grond. Ik ben echt zo'n sukkel!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk naar James. Hier is een misverstand. 'James,' zeg ik dan zacht. 'Ik vind je wel leuk.' ik kijk naar hem maar hij kijkt naar de grond. 'Alleen er zit bij mij een verschil tussen iemand leuk vinden, of verliefd zijn op diegene en houden van.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik loop naar de badkamer en draai de deur op slot, ik laat de badkuip vollopen met warm water en giet er wat zeep in die naar vanille geurt, ik maak wat bubbels en kleed me uit. Ik ga liggen in het bad en mijn haar ligt om me heen.
    Ik sluit mijn ogen en heb even het gevoel dat ik thuis ben, ik bijt op mijn onderlip om de tranen tegen te houden, maar het mislukt. Ik sta op uit het bad en droog me af, ik trek een zwarte hoodie, rode top,zwarte jeans en afgetrapte All Stars. Ik droog mijn haar en loop naar de slaapkamer.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik kijk haar niet begrijpend aan. 'W.. Wat bedoel je?' vraag ik en ik kijk naar haar. Ik snapte er helemaal niks meer van. Ze vond me toch niet leuk?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij begrijpt me niet. 'Ik vind je leuk James, en meer dan dat,' zeg ik dan. 'Maar bij mij zit er een verschil tussen verliefd zijn en houden van. Ik geef om je, dat ook. Het is gewoon moeilijk uit te leggen... Maar ik kan gewoon niet zomaar ik houd van je zeggen tegen iemand die ik een dag ken.' en om hem te overtuigen kus ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Dus... Ze vind me leuk, zelfs meer dan dat, maar ze houd niet van me en is ook niet verlieft op me. Meisjes zijn zo raar... Ze kust me en ik kus verbaast terug. Ze vond me toch alleen maar leuk? Ik snap er helemaal niks meer van. Echt, meisjes zijn de vreemdste schepsels op de aarde en omstreken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison love
    Ik voel gewoon dat James me niet snapt dus ik verbreek de kus en kijk hem aan. 'Je snapt me niet hè?' vraag ik dan. 'Oké.. Hoe kan ik dit uitleggen. Ik vind je leuk. En ben verliefd op je.' tot zover is het makkelijk te begrijpen. 'Alleen ik kan niet zomaar zeggen ik houd van je. Ik denk dat zoiets pas later kan komen. Dat je eerst verliefd bent. En wanneer je niet echt meer verliefd bent, en je nog steeds voor altijd bij elkaar wilt zijn.. Dat je dan echt houd van elkaar. Hoewel het natuurlijk ook kan voorkomen dat je gewoon van diegene houdt en nog steeds verliefd bent..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.