• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moonly schreef:
    Marten Yusthin Kloster

    'Mijn moeder komt nu denk ik bijna niet rond. Mijn vader is weggelopen toen mijn moeder zei dat ze zwanger was. Ze was pas 17. Ze had een baan alleen daar werd ze een paar jaar geleden ontslagen, sinds dien moeten we leven van een uitkering.' zeg ik zacht. De gedachte aan mijn moeder word me teveel en er rollen weer tranen over mijn wangen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik loop met pijn in mijn rug door het huis. Ik probeer gewoon te vergeten dat ik pijn heb. Ik doe gewoon net alsof er niet een gigantische paarsblauwe plek op mijn rug zit doordat de loopband ineens op onverklaarbare wijze haperde. Ik zie James van achteren en loop dan zacht naar hem toe en doe dan van achteren mijn handen voor zijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik eet mijn appel op en kijk naar een pjant die grappuge kleuren heeft. Plotseling worden er handen voor mijn ogen gedaan. Met een lichte hartverzakking draai ik me grijnzend om. Dat kan maar een iemand zijn. Ik kijk glimlachend in de ogen van Alison. 'Hey!' zeg ik grijnzend. 'Ik schrok.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik grinnik zacht, 'Ja, dat merkte ik,' zeg ik met een scheve lach. 'Jij ook hee.' hij eet een appel en ik weet niet waar naar keek voordat ik hem liet schrikken. Ik vergeet de pijnlijke plek op mijn rug. Zolang James zijn armen maar niet om me heen slaat denk ok niet dat ik pijn voel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Blub :3

    Jaaammmesie? ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    Ik keek Marten aan. 'Dat vind ik echt.. vreselijk voor je. Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn.' zeg ik zacht. Ik had echt geen idee; ik heb altijd een normaal leven gehad, zoals de meesten. Ik had het nooit moeilijk thuis, en er was altijd genoeg eten. 'Het spijt me voor je.'

    James van Briel

    Ik wil mijn armen weer om haar heen slan, maar bedenk me op het laatste moment zodat mijn armen een spastische beweging maken. Ze was niet verliefd op me, dus ging ik haar ook niet meer knuffelen. Stel dat ik nogmeer rare dingen zei. 'Ik denk dat ik maar eens een shirt moet aandoen.' ik grijns even en neem weer een hap van mijn appel.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach door mijn tranen heen. 'Het maakt niet uit, ik ben het gewend. Alleen wil ik liever niet dat de anderen in dit huis het ook weten. Wil je het geheim houden?' ik kijk haar aan en veeg mijn tranen weg.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Natuurlijk doe ik dat. Dat beloof ik.' Het voelde fijn dat iemand iets aan mij toevertrouwde. 'Je kunt me vertrouwen.'

    [Aw arme James, ze vindt hem wel leuk. Maybe zelfs verliefd. Maar oké... Nog niet houden van :3]

    Alison Love
    Ik grinnik even en vraag dan, 'Wat wilde je met je armen doen?' ik glimlach naar hem en strijk een pluk haar achter mijn oor. Volgens mij wilde hij zijn armen om me heen slaan dus sla ik mijn armen om zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach weer. 'Dankje, het is fijn om iemand te kunnen vertrouwen. Jij kunt mij ook vertrouwen als er iets is.' zeg ik en ik kijk haar aan. Ik vind het nogsteeds vreemd dat wij de enigste 13 jarigen zijn.

    James van Briel

    'Uhh..' even iets verzinnen. '...Dansen? Ik kan het super goed, dat heb je zelf gezien.' zeg ik dan grijnzend. Ze legt haar armen in mijn nek en ik glimlach even. Twijfelend sla ik mijn armen om haar heen. Ze vond me toch niet leuk?
    (haha)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kan een heel zachte kreun van pijn niet onderdrukken als hij zijn armen om me heen slaat. Fuck. Ik was de blauwe pijnlijke plek op mijn rug vergeten. 'Je kan heel goed dansen hoor,' zeg ik dan met een glimlach. Afleidend van het geluidje wat ik zojuist maakte.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik laat haar meteen los als ze zacht kreunt van de pijn en kijk haar met grote ogen aan. 'Ik ben de beste, maar wat is er? Deed ik je pijn?' vraag ik bezorgt. Ik heb toch niet haar botten ofzo gebroken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik laat mijn armen langs mijn zij zakken. 'Ik.. Nee. Je deed me geen pijn,' zeg ik dan. Ik bijt op mijn lip en kijk weg. Ik stel me gewoon aan... Maar ik weet dat er een gigantische blauwpaarsachtige grote plek op mijn rug zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik schud mijn hoofd. 'Ik deed je wel pijn! Draai je eens om!' ik til haar op en draai haar om. Ik hou haar zo vast zodat ze niet weg kan komen en doe haar shirt iets omhoog. Ik zie een enorme blauwe plek. Heb ik dat gedaan? 'Hoe komt dat?' vraag ik verbaast.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik wil weg lopen maar James tilt me op en ik kan niet meer weg komen. Hij doet mijn shirt iets omhoog. Hij vraagt hoe dat komt. Ik bijt op mijn lip. James houdt me nog steeds zo vast. 'Het is niet ernstigs,' mompel ik ontwijkend. 'Gewoon een blauw plekje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.