• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    'Alison..' zeg ik nog één keer maar dan bedenk ik me dat het geen zin meer heeft. Als ze geen hulp wil, dan moet ik ook geen moeite doen. Ik loop de kamer uit en ga zitten in de woonkamer.

    Alison Love
    Jade loopt weg en ik ga haar achterna. Ze gaat zitten in de woonkamer, ik blijf staan. 'Sorry,' zeg ik dan. Jade bedoelt het goed. 'Maar er is niets ernstigs aan de hand, right?' zeg ik dan. Ik kijk naar haar. Alsof zij kan zien dat ik ergens tegenaan ben geknalt met 13 km/h doordat de loopband ineens haperde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    'Nee, het spijt mij,' zeg ik, 'ik had me niet met jou moeten bemoeien. Als jij zegt dat het gaat, dan gaat het denk ik ook wel. Ik kan daar niet over oordelen.' Ik pak de afstandsbediening en zap wat, maar er zijn nergens leuke programmas bezig. Ik zucht en loop naar de keuken, en pak wat te eten. Ik ga op de barkruk zitten in de keuken en begin langzaam te eten aan mijn croissantje.

    Alison Love
    Ik zucht en loop dan zo normaal mogelijk weg. Maar iedereen weet dat wanneer je ergens pijn hebt, je bewust of onbewust anders gaat lopen in de hoop minder pijn te voelen. Ik ga richting de kamer en loop dan door naar de badkamer. Ik trek mijn shirt uit en kijk naar mezelf in de spiegel. Zo erg kan het toch niet zijn? Ik draai me langzaam om en zie dan de grote blauwpaarsachtige plek op mijn rug. 'Fuck,' mompel ik. Waarom zei ze dat niet gewoon? Ik slik. Het ziet er zelfs pijnlijk uit. Maar het voelt nog veel pijnlijker. 'Verdomme.' ik trek mijn shirt weer aan eb loop dan naar de living.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    Ik ging weer in de woonkamer zitten en keek tv. Er was niet veel interessants om te zien, dus ik zette de tv uit en op de bank liggen. Ik rolde mezelf in een foetushouding en begon zachtjes te huilen. Ik mistte mijn familie, mijn vrienden..

    Marten Yusthin Kloster

    Ik storm woedend naar binnen, het was weer niet gelukt. 'LAAT ONS HIER UIT!' schreeuw ik tegen het plafond. 'GEEF ONS VRIJHEID!' ik pak weer een mes en steek hem in de tafel.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Ik hoor opeens een harde knal in de keuken en snel veeg ik mijn tranen weg. Mijn ogen zijn rood, maar dat maakt nu even niets uit. Snel ren ik naar de keuken en daar zie ik Marten, die een mes in een tafel steekt. 'Marten!' roep ik en ik ren naar hem toe. Ik geef hem een knuffel, en langzaam laat ik zijn hand ontspannen zodat hij zijn hand van het mes af haalt. 'We komen hier wel uit, Marten.'

    Marten Yusthin Kloster

    Ik laat het mes los en ga op de tafel zitten 'Wanneer?' is het enige dat ik kan zeggen. Ik staar Jade leveloos aan. Ik wil naar huis en wel nu!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Snel, dat beloof ik', zeg ik tegen Marten en ik knijp in zijn hand. 'Je bent niet de enige die naar huis wil. Iederéén wil naar huis. Je bent hier niet alleen.' Ik zucht even zacht, en ik kijk Marten recht in zijn ogen. 'Maar als je je toch alleen voelt, zal ik er altijd voor je zijn.'

    Marten Yusthin Kloster

    Ik bijt op mijn tong om de tranen binnen te houden. 'Dankje.' zeg ik zacht en ik kijk haar aan. Er rolt toch nog en traan over mijn wang en ik veeg hem ruw weg met mijn gewonde hand.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    Ik zie dat Marten huilt, en ik ga zelf ook meteen huilen. Stomme emoties dan ook! Ik sloeg mijn armen om hem heen en gaf hem een knuffel. 'Het komt goed. Dat beloof ik.'

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach even door mijn tranen heen. Ik sla mijn armen ook om haar heen en knuffel haar. Daar stonden we dan. Twee dertienjarige kinderen huilen in elkaars armen. Ik kijk even om me heen en zucht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Weet je..' zeg ik en ik ga weer normaal zitten. 'Ik vind het raar dat wij de jongsten zijn. Iedereen hier is zoveel slimmer, en ouder.. En dan komen wij.' Ik kijk Marten aan. 'Wij zijn jong. Dom. Weten niet hoe we dingen op moeten lossen.'

    Marten Yusthin Kloster

    'Inderdaad, ik snap het ook niet.' zucht ik. ' Weet jij nog een plan om hier uit te komen?' vraag ik en ik kijk naar de koelkast. Ik zucht even en kijk naar de grond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet had verwacht dat mijn rug er zo uit ziet. Het lijkt net alsof ik met een hele grote hamer op mijn rug ben geslagen ofzo. Alsof mijn rug een breektafel is. Maar dat is het niet, ik ben gewoon met 13 km/h tegen een ander fitnesstoestel geknalt. Man, dat deed pijn. Ik zie nergens meer butlers ofzoiets. En ik loop nog steeds anders dan normaal om de pijn op mijn rug zo min mogelijk te verlichten. Ik loop gewoon random door het gebouw heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.