• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    'You've got to be fucking kidding me,' mompel ik verslagen en grom zachtjes.
    Serieus, ontvoerder, serieus? Ik haat je en ik ruk je kop er nog eens van af.
    Ugh!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ( ik ga slapen, ik antwoord morgen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Okidoki. Nighty night x ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik schud mijn hoofd zachtjes. Boos raap ik een denneappel op en smijt hem er tegen aan. Hij ontploft. 'Gaan we dat ding nu slopen?' vraag ik gefrustreerd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik weet niet wat jk precies wil doen maar ik wil mezelf uitputten zodat ik niet kan nadenken of iets doen. En dat lijkt me een prima idee. Na een tijdje door het huis gelopen te hebben vind ik eindelijk een fitnesszaal. 'Perfect,' mompel ik. Ik loop als eerste naar de hardloopband. Ik zet hem aan en begin gewoon rustig en voer steeds meer het tempo op. Tot de 12 km/h. Wanneer dat een tijdje goed gaat zet ik de band nog sneller. 13 km/h. En het gaat nog goed. Ik weet ook van mezelf dat ik het kan. Het is me gelukt tot 15 km/h. Maar dat lukte me niet heel lang. Ik ben gewoon aan het rennen en dan ineens hapert de band waardoor ik uit verwarring gelijk stop met rennen, maar de band gaat gelijk door en ik knal gelijk van het toestel af tegen een ander toestel. Mijn rug vangt de klap op en ik kom neer met een harde plof. Ik blijf zo liggen van de pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Goodmorning trouwens ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (goodmorning!)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Normaal als je ergens tegenaankomt doet het niet zo'n pijn. Maar wel als je er met 13 km/h tegen aan knalt. En laat dat nou net met het feit gepaard gaan dat mij rug nou niet bepaald me sterkste kant is. Ik slik van de pijn. Hoe kan het dat het apparaat haperde? Heel even schiet het door mijn hoofd dat de ontvoerder dat expres heeft gedaan. Maar dan bedenk ik me dat dat paranoïde is. Ik kom moeizaam overeind en met pijn in mijn rug, maar ik ben niet van plan om aan de pijn toe te geven en loop voorzichtig richting de deur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alison Love
    Ik ga gewoon niets laten merken aan niemand niet. Gewoon glimlachen. Het mag dan wel pijn doen bij elke stap die ik zet, ik wil het niet laten zien aan iemand. Ik loop de gang door en ga richting de keuken. Ik ben in gedachten. Ik pak op de automatische piloot drinken uit de koelkast, koude chocomelk. Lekker. Ik schenk wat voor me in, mijn arm optillen doet ook pijn. Waar zijn die butlers als je ze nodig hebt. Ik sta tegen het aanrecht aangeleund met mijn armen over elkaar, soort van, met het glas drinken in mijn hand en ik staar een beetje naar de grond voor me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    Tijdens een van mijn verkenningstochten zie ik opeens Alison, en het lijkt alsof ze pijn heeft. Ik loop naar haar toe en vraag:'Alison? Gaat het?' Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan.

    [HEEEYYY ik bedenk me nu pas dat ìk degene ben die je naam moet aanpassen in het topic XD]

    Alison Love
    Ik kijk op en zie jade staan. Was het dan zo duidelijk. Ik glimlach, 'Het gaat prima hoor. Ik stond zeker moeilijk te kijken ofzo? Ik was in gedachten,' leg ik uit aan haar. Het klinkt aannemelijk. En om het te bevestigen blijf ik glimlachen naar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    'Weet je het zeker?' vroeg ik, ik wist dat ze loog. Ik kan dat altijd zien, als mensen pijn hebben.

    Alison Love
    'Niets ernstigs,' zeg ik glimlachend. 'Je kan heel mijn lijf controleren of ik wonden heb.' want pijn aan je rug zie je niet. Ik neem nog een slok van mijn chocomelk waarna die op is en ik loop zo normaal mogelijk richting de vaatwasser en zet mij glas erin. Ik veeg mij chocolademelk snor weg en glimlach dan weer naar Jade. Ik weet niet of ik normaal liep of niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    'Alison,' zeg ik zacht. 'Ik wéét dat je pijn hebt.' Ik bijt op mijn lip. 'Draai je eens om?' vraag ik en Alison doet niets. Nu ga ik achter haar staan en trek haar shirt omhoog. 'Wow,' zeg ik als ik een hele grote paarsblauwe plek zie. Langzaam ga ik er met mijn hand overheen. 'Wat heb je gedaan?'

    Alison Love
    Natuurlijk draai ik me niet om, er valt niets te zien en ik ben koppig. Ze loopt gewoon achter me langs en trekt mijn shirt omhoog. Zelf dat doet al pijn, en wanneer haar hand er zacht overheen gaat deins ik naar voren, van pijn. 'Het is niets,' mompel ik. Ik denk er gewoon niet aan dat er een gigantische blauwpaarsachtige plek op mijn rug zit. In mijn beleving zit er niets.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.