• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    Klutz praat zo als ze via de luidspreker praat.



    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Klutz *

    Jongens:
    Elan Smith door Klutz *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.

    Naamsveranderingen graag doorgeven!
    (dance)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 15:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Nelson
    'We komen hier niet uit. Niet.. Zelf. Je weet wat hij kan doen, je weet dat onze vorige straf een waarschuwing was. Hij kan vreselijke dingen met je doen, Marten. En ik wil niet dat dat ooit zal gebeuren. Ik gééf om je!' zeg ik tegen Marten. Ik speelde wat met mijn nagels. 'Echt.'

    Elan Smith
    Ik liep weer terug naar Naomi, die op een stoel in de keuken zat. Ik ging op haar schoot zitten en Naomi kreunde. 'Maak ik je nu al opgewonden?' Ik grinnikte en gaf haar een kus in haar nek. 'Maak jij even eten voor mij?' vroeg ik lief aan Naomi en ik trok een pruillipje.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach even. 'Ik word gek als ik hier nog langer zit.' zeg ik en ik staar naar mijn handen. 'Zouden ze onze ouders om losgeld vragen? Want als dat zo is kom ik hier nooit meer weg. Mijn moeder zit in de schuld...' oeps, dat mocht ik eigenlijk niet vertellen. Ik word een beetje rood.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jade Nelson
    'Ik weet het niet.. Dat zou niet logisch zijn. Waarom hebben ze jou dan gekozen? Als ze losgeld willen, hadden ze beter iemand rijks kunnen ontvoeren.' Ik kijk naar beneden, ik wist nu ook dat hij niet echt rijk was. 'Want dat is bij mij precies hetzelfde. Waarschijnlijk zouden mijn ouders het niet eens erg vinden, kost minder..'

    Marten Yusthin Kloster

    'Mijn moeder komt nu denk ik bijna niet rond. Mijn vader is weggelopen toen mijn moeder zei dat ze zwanger was. Ze was pas 17. Ze had een baan alleen daar werd ze een paar jaar geleden ontslagen, sinds dien moeten we leven van een uitkering.' zeg ik zacht. De gedachte aan mijn moeder word me teveel en er rollen weer tranen over mijn wangen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 13:04 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (dood topic-_-)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [We gaan het gewoon weer levend maken! :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (haha, goed idee:p ik weet nog waar James en Marten zijn en hoe ze zich voeldeXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Klutz schreef:
    Elan Smith
    Ik liep weer terug naar Naomi, die op een stoel in de keuken zat. Ik ging op haar schoot zitten en Naomi kreunde. 'Maak ik je nu al opgewonden?' Ik grinnikte en gaf haar een kus in haar nek. 'Maak jij even eten voor mij?' vroeg ik lief aan Naomi en ik trok een pruillipje.


    Naomi Grenhold

    Ik kreun als hij op mijn schoot gaat zitten. 'Maak ik je nu al opgewonden?' zeg hij dan en ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Ja, helemaal.' zeg ik dan sarcastisch en grijns. 'Maak jij even eten voor mij?' zeg hij dan en weer voor de tweede keer trek ik mijn wenkbrauwen op. 'We hebben net pizza gehad en nu heb je weer honger? En kan je dat niet zelf, zo mielijk is het niet om een boterham te maken.' zeg ik dan en grinnik en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Pookiebear--> Amity]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Alison heeft een gigantische paarsblauwe plek op haar rug en pijn en loopt rond te dwalen in het gebouw :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Marten loopt met Jade in de keuken te praten over problemen en James staan in een deuropening een appel te etenXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (jeej, bijna iedereen is on.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomia schreef:
    (...)

    Naomi Grenhold

    Ik kreun als hij op mijn schoot gaat zitten. 'Maak ik je nu al opgewonden?' zeg hij dan en ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Ja, helemaal.' zeg ik dan sarcastisch en grijns. 'Maak jij even eten voor mij?' zeg hij dan en weer voor de tweede keer trek ik mijn wenkbrauwen op. 'We hebben net pizza gehad en nu heb je weer honger? En kan je dat niet zelf, zo mielijk is het niet om een boterham te maken.' zeg ik dan en grinnik en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp