• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ga slapen, truste x, reageer morgen weer]

    (Ik kan nog heel snel voor school reageren!:\)

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik rijd naar het hotel en al veel te snel naar mijn zin zijn we er. 'Tja, het is dus hier. Veel plezier nog in Miami.' mompel ik zachtjes. Ik help Niall nog met zijn koffer en net voordat hij weg wil lopen valt me iets te binnen. 'Niall, wacht!' roep ik hem na. Ik krabbel snel mijn telefoonnummer op een papiertje en ren naar hem toe.
    'Omdat ik je zo lief vind. Kijk zelf maar of je er iets mee doet of niet.' zeg ik, terwijl ik het papiertje in zijn hand druk, hem vluchtig een kus op zijn wang geef en weer naar mijn auto loop.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Wat heb ik gemist en waar is iedereen?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik probeer het snel uit te leggen, zit op school. xD. Stephanie en Niall zijn bij het hotel, de rest is bij de club.:P En Louis is... kwijt.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik moet mijn evenwicht houden als Liam me van mijn stoel aftrekt. 'Mischien wil de rest ook wel mee.' zeg ik vrolijk en huppel voor hem uit. ''Trouwens. Welke kant?' Vraag ik twijfelde terwijl ik om me heen kijk als we buiten staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ok, hoe kunnen we verder met z'n tweeën?:P Ja, ik ben er nog even. Zit stiekem in de les op Quizlet, ssst...:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'We pakken gewoon een taxi'zeg ik terwijl ik rustig richting de weg loop. 'Ja, we bellen de andere zo wel even, als we bij het hotel zijn'zeg ik met het laatste een beetje vragend. Inmiddels zijn we al van het strand af en ik klop het zand even van mijn voeten af.

    (Waah! Ik moet gaan, ik ben er rond twee uur weer even.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ben er weer.(A) Maar wat kan ik schrijven?!:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Louis staat dan nog alleen op het vliegveld XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena Olivia Britt.

    Ik zie hoe de jongens weg gaan, naar hun hotel en loop dan het strand al op en trek mij kleren uit zodat ik nu in mijn bikini sta en pak een handdoek uit mijn tas en stop mijn kleren erin en ga op de handdoek liggen en steun op mijn ellebogen waardoor ik een beetje rechtop zit en zet mijn zonnenbril op en kijk voor me naar de zee terwijl ik geniet van de zon.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (Ik ben er weer.(A) Je kan Louis ook naar het hotel laten gaan en hem bijvoorbeeld Stephanie tegenkomen die net in de auto wilt stappen of zo?:P Dan kan ik ook iets.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ben der weer]

    (Juaa!(H) Goed, hoe nu verder?:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    quin98 schreef:
    [Ik ben der weer]


    [Jeej! Dan kunnen we verder gaan! :Y) Elena zit al op het strand.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp