• Ok... Eerste keer dat ik een RPG op Quizlet ga maken... Ik heb wel vaker RPG'S gemaakt, maar niet op Quizlet.xD. Hier dus de personages die je kunt kiezen:

    -Harry Edward Styles. Lamebrain.
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. IrishStar.
    -Zayn Jawaad Malik. Monticia.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.) Casirea.
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Wonderwatch.
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.) Naomia.
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.(A)
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.xD

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:59 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Ik trek een pruillipje. 'Oke,' ik geef haar twee pepermuntjes en stop zelf een hand vol in mijn mond. 'Naar mijn privè taxi!' roep ik en ik loop naar haar auto toe.

    [inspiloos...]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Stephanie.

    Ik laat de pepermuntjes op mijn tong smelten terwijl ik Niall met zijn koffers help en hem naast me in de auto zet. 'Waar moet je eigenlijk heen? Miami hotel?' vraag ik, terwijl ik de auto start en hem aankijk.

    (Ik moet gaan! ): Anders wordt ik persoonlijk weggejaagd hier... Ben er morgen rond drie uur weer, denk ik.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Olivia Britt

    Ik ren de club binnen en ben echt net optijd en zie mijn baas al staan. 'Net optijd.' zeg ze dan nors en loopt weer weg. "Wat een vrouw, je zou er maar mee moeten leven." denk ik dan en grinnik even om mijn gedachten en loop naar achter toe en trek daar mijn werk kleding aan, je kan het eigenlijk niet echt werkkleding noemen, het was gewoon een kort broekje met daar een bikini topje boven en daar soms wat overheen, maar dat moest niet, het was dan ook een club waar ik werk en overdag is het eigenlijk ook te warm voor echt kleren. Als ik helemaal klaar ben en mijn haren in een hoge staart heb gebonden loop ik weer terug naar voren en ga achter de bar staan en wacht op bestelling. Weer een nieuwe werkdag.

    [Nu heb ik niks te doen.....]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall

    'Uhm, denk het.' zeg ik schouderophalend terwijl ik even om me heen kijk. Ondertussen pak ik mijn iphone en stuur een smsje naar Zayn, Harry, Louis en Liam.

    Whaa, ik ben al opweg naar het hotel in mijn privè taxi ;)

    see you! xxNialler


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [xD ik heb ook niks te doen, Zayn reageert nie]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:45 ]

    [Dan ga je zonder Zayn.. Of je doet alsof Zayn meegaat en dan kom je naar de club en hebben we allemaal wat te doen! :Y) Goed idee he!!!!!! ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Heey ik ga even over het strand lopen, ga je mee?'vraag ik en zonder op antwoord te wachten trek ik Zayn mee. Ik had geen zin om nog langer op dat vliegveld te zijn. Als ik een stukje veder op het strand ben zie ik een bord van de beachclub waar Elena werk. Ik grijns en trek Zayn ermee naartoe. 'Hello'zeg ik als ik Elena zie en ga bij haar staan.

    Elena Olivia Britt

    'Hey.' zeg ik vrolijk als ik Liam en Zayn zie en leg mijn dienblad aan de kant als ze bij me staan. 'Willen jullie wat te drinken, eerste drankje op het huis.' zeg ik dan grijnzend en kijk de jongens aan.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne
    'Nou dat kan ik niet afslaan, doe maar een cola'zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. 'Dus je was toch nog gewoon op tijd 'zeg ik lachend

    [oke en toen waren we weer wat pagina's verder. Wat heb ik gemist? ;c ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elena Olivia Britt

    Ik grinnik en pak een cola voor Liam en voor mezelf wat water en ga even bij hem zitten, het is nu toch niet zo druk. 'Ik was ook maar net optijd, ze stond me al op te wachten.' zeg ik dan grijnzend en kijk hem weer aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Uhhm, een gesprek tussen Louis en Stephanie. en daarna met Niall, die nu bij haar in de auto zit om een lift te krijgen naar het hotel,Liam en Zayn zijn in een beachclub. volgens mij dat zo'n beetje]

    Liam James Payne
    Ik grinnik en knik. 'Toch nog een beetje geluk gehad dus' zeg ik en neem een slok van mijn cola. 'Dankje'zeg ik nog voor de cola en glimlach even.

    [oke, waar kan ik Harry heen sturen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Ik weet wat te reageren, haha, ideeen??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp