• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    [ik wil Carlisle, dat zei ik net al :3]


    Hahaha ja ik zie het! Had vast even een scheel momentje ;p
    Dan ben jij de nieuwe Carlisle :D


    •

    Shooter schreef:
    [Iemand interesse om Carlise en/of Edward te spelen? ;D]


    Meh, ik heb Renesmee al en vind het akward om haar vader of opa dan te spelen.
    Maar het is wel leuk om de Cullens als bijrollen te verdelen natuurlijk (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Embry Call
    Zachtjes knik ik met mijn hoofd heen en weer, terwijl ik ruw mijn tranen weg veeg. Blozend kijk ik op en vermijd daarbij Renesmee en Emily aan te kijken, wat moeten ze wel niet denken, iemand die ze moet beschermen zit jankend op de grond als een klein kind.
    'Ik weet het Sam, ik begrijp het ook, het gaat gewoon tegen alles in wat ik voel op dit moment, om haar weg te sturen.'
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Sam, die er plotseling ouder uit ziet dan normaal, hij maakt altijd dit soort beslissingen terwijl wij maar wat ronddollen.
    'Ik zal zorgen dat ze naar de Cullens gaat, ik ga met haar mee, als ik haar daarbij kan helpen en als ze me uberhaupt nog wel wil zien.'
    Soepel kom ik overeind, glimlach licht naar Sam en schuifel langzaam naar de deur, tijd rekkend voor het gesprek met Brynn.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Toen er iemand aanbelde, slenterde ik naar de deur. Ik deed hem open en zag dat het Embry was. Blij knuffelde ik hem. 'Ik ben zo blij dat je er bent' fluisterde ik. Embry was kwaad op me, dat wist ik zeker. 'Sorry, ik weet dat je kwaad op me bent en je me niet meer wilt zien, maar ik ga GEEN dierenbloed drinken. Dat is gewoon walgelijk, sorry' ratelde ik door.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 19:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sam Uley
    "Embry? Zorg je anders dat je over drie kwartier bij de grens bent? Jij bent de enige die de Cullens de weg kan wijzen." Ik wachtte niet op zijn antwoord, maar kwam gelijk overeind.
    Ik drukte een kus op Emily's haren en liep daarna richting de trap. "Ik ga een douche nemen." Ik wist dat er vast wel iemand zou zijn geweest als allebei de packs er waren geweest, die zei dat ik ook wel gewoon in de regen kon gaan staan. Ik zuchtte en liep rustig naar boven om een douche te nemen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    || Embry Call
    Toen Brynn me knuffelde voelde ik een gedeelte van de spanning van mijn schouders glijden. Ik sloeg mijn goede arm om haar heen, tilde haar in die beweging op en liep zo met haar het huisje binnen. Voorzichtig liet ik haar zakken op de bank in de woonkamer en plofte naast haar neer.
    'Brynn,' begon ik aarzelend 'ik wil dit niet zeggen, maar ... zou je het erg vinden een tijdje bij de Cullens te verblijven?'
    Ik sloeg mijn ogen neer en voelde mijn wangen rood kleuren, hoe kon ik dit nou van haar vragen terwijl ze net was verhuisd!
    'Ik zal natuurlijk met je meegaan, ik laat je niet meer alleen ... Het is alleen, Sam moet aan de mensen denken en ... Je weet wel ...'


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Daar was ik al bang voor. Wat een (...) vent' siste ik kwaad. 'Maar als jij je daardoor beter gaat voelen, dan doe ik het wel' zuchtte ik. 'Dus ik moet vanaf nu bij die "vampiers" gaan wonen? He bah, dierenbloed is walgelijk. Maargoed, ik wil geen mensen pijn doen' mompelde ik. Ik liet Embry binnen en vol tegenzin zette ik mijn bord in de keuken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Miss dat nu Carlisle etc komen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Carlisle Cullen
    Rustig trok ik mijn jas aan en pakte mijn autosleutels van het haakje af. "Edward, Esmé, komen jullie, we gaan." Ik hoefde niet te schreeuwen want ik wist dat ze me toch wel zouden horen waar ze ook waren in het huis.
    Esmé kwam de trap aflopen met haar jas al aan, gevolgd door Edward die zijn jas over zijn arm had hangen.
    Samen gingen we met mijn auto richting de grens waar Sam al op ons wachtte.
    "Dus, vertel eens, waar moeten we heen om haar te vinden?"

    Sam Uley

    Ik strekte mijn rug en haalde mijn schouders op. "Geen flauw idee, echt waar. Embry zou hierheen komen om ons naar haar huis te leiden omdat hij de enige is die weet waar ze woont, alleen is hij er nog niet." Ik viste mijn mobiel uit mijn zak en tikte Embry's nummer in. Hij ging gelijk over naar voicemail, net zoals de vorige keren dat ik geprobeerd had hem te bellen. "Embry, waar ben je? We staan bij de grens te wachten op jou!"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Kzit te wachten op een stukje van Embryo o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call
    Ik wist dat Brynn net zo snel kon rennen als ik in mijn wolvenvorm, maar op de een of andere manier wilde ik dat de tocht naar de grens zo lang mogelijk zou duren.
    De aanblik van Sam, Carlilse, Esme en Edward die op ons stonden te wachten kwam daarom ook veels te snel. Vlug greep ik Brynn's hand vast en kneep er zachtjes in. Zij was de reden dat ik hier was en voor haar zou ik doorgaan met dit belachelijke plan. De geur van vampier drong al door in mijn neus en ik vroeg me af hoe ik het zou overleven als ik in hun huis zou moeten wonen ...


    •

    [ Mag Renesmee ook naar de grens toekomen? ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Zit op mobiel, kan dus vrij weinig tekst veranderen]

    Brynn Maddy Danec

    Emotieloos keek ik naar de vampiers en de man. 'Leuk je weer te zien, lafaard' glimlachte ik engel-achtig. Ik keek naar de vampiers en keek nors. Zonder een woord te zeggen keek ik ze aan. Ik was blij dat Embry meeging. 'Dus dit is de afkickkliniek?' Zei ik sarcastisch. Zit ik weer met hun opgescheept, gelukkig woont Renesmee er en ging Embry mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Aangezien iedereen al naar de grens vertrokken was besloot ik ook maar een te gaan, om Brynn te steunen. Ik bedankte Emily en trok een sprintje. Ik ging op de geur af en vond het groepje uiteindelijk. Zonder ook maar naar Edward te kijken ging ik naast Brynn staan en hief mijn hoofd op. Brynn maakte een grappige opmerking en ik giechelde binnensmonds. Edward zag het en keek me bestrffend aan. Ik rolde met mijn ogen, hier had ik dus zo geen zin in.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Ik gromde zachtjes toen ik Brynns woorden hoorde, maar zei niks. Waarom zou ik er ook maar iets over zeggen? Waarom zou ik erop ingaan en Embry's gevoelens daarmee kwetsen? Embry was een vriend en die zou ik niet pijn gaan doen door een gevecht, weliswaar verbaal, aan te gaan met zijn inprent.

    Carlisle Cullen
    "Jij moet Brynn zijn, ik ben Carlisle Cullen en dit zijn Edward en Esmé." Ik stak mijn hand naar haar uit om beleefd te zijn. "Ga je met ons mee naar ons huis? We hebben een kamer voor je klaar gemaakt. Je moet het natuurlijk wel zelf willen."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis