• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Twee rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Moonly
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Famous1xx
    Quil Ateara

    # Uley Roedel
    Sam Uley - ElfCitadel
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller
    Collin Littlesea

    # Mensen
    Emily Young - Aztec
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young
    Renesmee Cullen - Aztec

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - ElfCitadel
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Aztec

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Drake - Alfa
    Charlie Mila Evergreen – Synaisthmata

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:18 ]


    •

    MyDreamStory schreef:
    [Ben benieuwd naar zijn reactie ^-^!]


    || Ik ook! Maar ik kan natuurlijk niet de veel voor het caracter bepalen, daarom heb ik vaak ook moeite met lange stukken schrijven xd ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Ik ook! Maar ik kan natuurlijk niet de veel voor het caracter bepalen, daarom heb ik vaak ook moeite met lange stukken schrijven xd ||


    [Ik ook ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    {Ik wil graag nog ergens met Charlie inspringen ;P}


    Tijd voor koffie.

    [Misschien moet eerst Sam reageren, maar aangezien hij off is..]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Synaisthmata schreef:
    {Ik wil graag nog ergens met Charlie inspringen ;P}


    || Even denken, hoort ze bij de wolven ofzo? Ik check wel ff rollentopic (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Even denken, hoort ze bij de wolven ofzo? Ik check wel ff rollentopic (: ||


    {Ze wordt Seths' inprent, maar die is nog niet online ;P}


    Tijd voor koffie.

    Synaisthmata schreef:
    (...)

    {Ze wordt Seths' inprent, maar die is nog niet online ;P}


    || Ja, dan is het idd wel even moeilijk. Ik kan misschien Renesmee zo wel sturen, maar Sam heeft nog niet gereageerd. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Ja, dan is het idd wel even moeilijk. Ik kan misschien Renesmee zo wel sturen, maar Sam heeft nog niet gereageerd. ||


    {Charlie kan wel naar de weerwolven gaan xD}


    Tijd voor koffie.

    Sam Uley
    "Van mijn land af. Nu!" Ik probeerde mezelf nog kalm te houden en niet te veranderen, maar het koste me ontzettend veel moeite. Ze keek me aan, niet begrijpend wat ik bedoelde. "Ik vermoord je niet omdat je Embry's inprent bent, maar ik ga niet toleren dat iemand die mensenbloed drinkt mijn stam bedreigt door hier rond te lopen." Ze verroerde zich niet en ik wees nadrukkelijk naar de deur. "Wegwezen! Nu!"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Ik zat bij Geschiedenis toen jullie reageerden x'D]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    [Ik zat bij Geschiedenis toen jullie reageerden x'D]


    || Maakt niet uit joh (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Ga lekker zelf' siste ik brutaal. 'Ik woon hier en ik ga hier niet weg. Ga lekker zelf weg' zei ik daarna en stond op met een arm in mijn zij geklemd. Mijn ogen schoten naar de man en ik had moeite om mijn gave niet te gebruiken. 'Als er hier een of andere wezens niet mogen komen omdat een laffe eigendunk hier woont, mij best. Maar ik ga hier niet weg' zei ik vastbesloten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nu is het oorlog >;D]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Toen Sam Brynn de deur wees wist ik even niet zo goed wat ik moest doen. Ik slikte alleen maar en keek Emily hopeloos aan. "Sam.." zei Emily nog eens om hem te kalmeren, maar wij beide wisten dat het niet ging werken. "Ga lekker zelf." siste Brynn met een brutale stem. Mijn ogen schoten angstig naar die van Sam, ik wist dat als hij uitgedaagd werd er ook echt voor ging. "Ik woon hier en ik ga hier niet weg." ze stond op. "Als er hier een of andere wezens niet mogen komen omdat een laffe eigendunk hier woont, mij best. Maar ik ga hier niet weg" zei ze vastbesloten. Ik wist dat ze nu over de streep was gegaan, en dat Sam dit niet zou tolereren. Ik vroeg me af wanneer Jacob of zelfs mijn vader kwam om me hier weg te halen, ik vond het goed genoeg zo. Emily zag dat ik me ongemakkelijk voelde. "Zullen we dit anders even buiten bespreken?" vroeg ze zacht.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Fight! Fight! Fight!]

    Sam Uley
    Mijn ogen spoten vuur nadat ik de woorden uit haar mond had horen komen.
    "Renesmee is net als jou en weet je waarom we haar tolereren? OMDAT ZE DIERENBLOED DRINKT EN GEEN MENSENBLOED DRINKT!" Ik haalde even diep adem voordat ik weer verder ging. "En je kan me laf noemen, maar het enige wat ik wil doen is mijn mensen beschermen, mijn vrienden en familie. Zolang jij geen dierenbloed drinkt en mensenbloed hebt afgeschaft ben je niet welkom op dit reservaat. Al moet ik de wachtrondes verdubbelen om te zorgen dat je niet de kans krijgt mijn stam iets aan te doen, ik zal het doen. En nu wegwezen! Of moet ik je eraan herinneren dat je in mijn huis bent en op mijn land?"

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 16:46 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis