• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kan je reageren met Josh? (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HEEEE JAIMS! Hoe is kamp? Heb je de nacht een beetje overleefd?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Nala
    Ik voelde de vraag in de lucht hangen. Ik kon ze bijna smaken... Ja, af en toe was ik wel heel snel in het doorgronden van mensen.
    "Je mag het vragen, hoor." mompelde ik, terwijl ik nog steeds op de grond lag, om op adem te komen. "Ik heb mezelf leren dansen. Ik zag een crew het doen en deed het daarna na. Eerst voor mijn plezier. Na de dood van mijn moeder werd het een soort obsessie. Ik had het nodig... heb het nodig. Het is mijn enige manier om even te ontsnappen aan de werkelijkheid. En hoe gevaarlijker, hoe beter.

    {Halloooooooooooooooo, Noa!!! ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik grinnik, 'Ach ja, je hebt daarstraks al zo je best moeten doen om me te laten verliezen met de weddenschap, die ik overigens gewonnen heb,' ik vind het leuk om hem te pesten. 'Dus dan leek het me wel fair als troostprijs.' hij fluistert in mijn oor dat het wel goed komt. Ik leun tegen hem aan. 'Oke,' antwoord ik zacht.


    Joshua

    Ik grom even. 'Dat was maar een keer, ik kan je gewoon niet weertaan.' zeg ik at laatste dan toch grijnzend en druk weer kort mijn lippen op de hare en ze leunt dan tegen me aan. Ik krijg een idee en grinnik dan. 'Zullen we ergens naartoe gaan? Weet jij een leuke plek?' vraag ik dan grijnzend en gooi haar lachend over mijn schouder heen en grinnik.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Ik heb een ideeeheeeee om het te vertellen aan SuperMars :Y) ik moet weer gaan. We moeten terug STEPPEN -.- ik maak wel een foto van de step :3]


    [Wat te vertellen?]


    JokerBaby schreef:
    (...)
    Nala
    Ik voelde de vraag in de lucht hangen. Ik kon ze bijna smaken... Ja, af en toe was ik wel heel snel in het doorgronden van mensen.
    "Je mag het vragen, hoor." mompelde ik, terwijl ik nog steeds op de grond lag, om op adem te komen. "Ik heb mezelf leren dansen. Ik zag een crew het doen en deed het daarna na. Eerst voor mijn plezier. Na de dood van mijn moeder werd het een soort obsessie. Ik had het nodig... heb het nodig. Het is mijn enige manier om even te ontsnappen aan de werkelijkheid. En hoe gevaarlijker, hoe beter.


    Marcell/Man
    Eigenlijk heb ik heel erge bewondering voor dat kleine meisje. Nouja, zo klein is ze niet, maar lichamelijk zal ze vast niet zo oud zijn. Ik denk echt dat ze te veel heeft meegemaakt, of in ieder geval te veel verantwoordelijkheid op zich heeft móéten nemen.. Die haar al heel vroeg gevormd hebben. Dat moet gewoon. En ja, ik snap wel dat dat lastig was en dat dansen haar toen een uitweg geboden heeft. "Het spijt me van je moeder" Zeg ik zacht. "Als je talent hebt, dwingt het zich vanzelf een weg naar boven" Zeg ik weer glimlachend om haar af te leiden. En uit interesse. "Dus is het echt perfect dat je ook wílde dansen. Wat is je favo move?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Haha, ik was al bezig :Y)
    Maar moet nu ongeveer gaan.. Zooooveel hw. Niet leukkk!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik lach tegen zijn lippen aan. Ik slaak een kreet als Josh me ineens over zijn schouder gooit. 'Jooosshh! Zet me neer.' maar ik moet heel erg lachen en ik vind het eigenlijk niet erg. Ik denk aan een leuke plek. 'Ik denk dat een voorraadkast een beetje krap is. Dan heb je nog de badkamer, die op slot kan. En de danszalen, die ook op slot kunnen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HEEEEEE NOWI!

    Kamp is wel leuk hoor, opzich (: en de nacht is helemaal goed gegaan gelukkig! Helemaal nergens last van gehad :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ooeee.. Ze voelen toch niks meer voor elkaar als lust?

    OOEEE, gelukkig Jaims! Jeeeeej! (Y)]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:27 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ehm... Geen idee :Y) ik denk een beetje friends with benefits :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua

    Ik grinnik en besluit naar de danszalen te gaan, ik weet ook niet waar de badkamer of vooraadkast is. Ik laat haar nog steeds over mijn schouder hangen en loop gewoon door. En al snel zijn we bij de danszalen en besluit die van modern naar binnen toe loppen en laat haar dan langzaam op de grond zakken en kijk haar grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha, okee. MAAR HOE WIL JE NOU WAT AAN MARS VERTELLEN?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Friends with benefits is echt lol, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarom moet Marcel dat weten. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Uhu, Marcell niet, ik wel :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.