• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian? ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik lach en trek een pruillip. 'Ik heb je nodig naast me! Niet op de grond!' Ik kijk hem smekend aan. Dan kijk ik hem niet begrijpend aan. 'Wat zit je nou allemaal te zeggen? Er waren hekken hoor. We zouden niet kunnen ontsnappen.' ik kijk hem fronsend aan en ga recht op zitten. We hadden niet kunnen ontsnappen toch?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Niets is perfect, en aangezien hier alles voor hun smetteloos gaat, moet er ergens iets misgaan," zeg ik wijs.
    "Ik blijf hopen om ergens een telefoon meegenoept te krijgen, maar ik heb geen idee waar," zeg ik terwijl ik weer naast haar ga liggen en mijn armen om haar heen doe.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IIlumination schreef:
    [ I WANT COOCKIES!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Niet alles gaat bij hun perfect.' Ik kijk hem aan. 'Ze hadden vast nooit verwacht dat wij instaat zouden zijn...' ik zwijg. Goede zet Amy, klinkt er sarcastisch in mijn hoofd. Ik kruip in zijn armen. 'Ae zouden een mobielje kunnen pakken, maar we hebben al een pistool en mes. En als er geen mobieltjes zijn moet er wel een telefoon zijn. Ik bedoel die mannen moeten ook contact hebben. Moeten We niet eerst erachter komen in welk land we zitten?' Ik was aardig op weg naar een James Bond carrière.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [waar staat Naomi 's reactie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Ja je hebt gelijk. Maar volgens mij schemerde er af en toe frans accent tussen, maar ook duts als ik het niet mis heb. Weet jij toevallig welk land die twee talen gebruikt? En volgens mij zijn het allemaal mannen van hier. ik weet het niet hoor, het is maar een gedachte. En trouwens, ze zouden ons kunnen traceren." zeg ik als antwoord.
    "Ook ooit politieseries gekeken?" vraag ik dan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Ja ik heb politie series gekeken dus ik weet van traceren. Misschien hebben ze wel mobieltjes maar die uitstaan? Ik bedoel. Onze moeten toch ergens liggen? We zouden dan de politie kunnen bellen en zij kunnen ons dan inderdaad traceren.' Ik glimlach even en denk na. 'Duits spreken ze in Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk en Misschen nog een paar landen. Maar het Engels van een oost blokker lijkt op elkaar. Dan heb je Frans in Frankrijk, België, waarschijnlijk dan ook Luxemburg en Zwitserland. Maar aan de grens bij België en luxemburg tegen Zwitserland en Duitsland aan spreken ze ook Duits. Er zijn dus meerdere mogelijkheden.' Ik zucht even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    (...)

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en knik dan en sleur hem mee naar de badkamer waar ik wat water in mijn gezich gooi zodat mijn gezicht weer schoon is en droog het dan af en kijk in de spiegel en bind mijn haar weer in een hoge staart en kijk an tevreden naar de spiegel. 'Bete.' zeg ik dan grijnzen en kijk Ian weer aan en bijt grijnzend op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Niet beter. Vrolijker. Jij bent namelijk altijd een mooi meisje.' Ik lach en ska mijn Armen vanachter om haar middel. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Rode ogen, bleek gezicht, vermoeide blik en ik ziener gewoon slecht uit. 'Wauw dat jij nog met mij gezien wilt worden.' Ik laat haar los. Gooi water in mijn gezicht en was die even goed. Dan ga ik met mijn hand door mijn haren en kijk weer naar mezelf. Stukken beter.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk weer op naar Josh en glimlach kleintjes. 'Dankje,' zeg ik weer en druk dan gewoon een kus op zijn lippen. 'Hij hoeft me niet eens aan te raken om me bang te krijgen.. Hij hoeft alleen maar een verdovingsgeweer of me in een cel te stoppen en ik sta doodsangsten uit. Ik ben claustrofobisch en heb een angst voor naalden.' ik weet niet waarom ik het hem vertel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dus het is weer goed tussen Ian en Naomi?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke moore

    "Zou er iemand iets weten over het ventilatiesysteem?" vroeg ik terwijl ik naar boven wees.
    "Die moet toch ergens uitkomen?"

    [Amy kan dex der over aan spreken ?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en draai me dan om en kijk hem nu recht grijnzend aan. ' ik wil altijd wel met je gezien worden, ongeacht hoe je eruit ziet.' Zeg ik dan grijnzend. ' Oké dat is ook weer niet helemaal waar, ik zou er wel wat van zeggen, maar toch.'. Zeg ik dan grinnikend en druk mijn lippen weer op de Zijne en grijns. ' ik hou van je, altijd.'. Murmel ik dan door de zoen door en sluit mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik volg zijn blik naar boven en haal mijn schouders op. 'Er is meerdere malen eten gehaald via de lucht schacht, maar is het gebouw niet zo gebouwd dat er overal hekken omheen staan? Dus waar je ook komt, je hekken ziet.' Ik kijk hem aan en zucht. 'Je zou het aan hem kunnen vragen.' Ik wijs naar een jongen en kijk Luke dan aan.

    Ian Silvas

    'En bedankt? Wat als ik niet luister' Ik lach even en kijk haar vragend aan. Ik kus haar even terug, maar stop dan omdat ik wacht op antwoord. Ik glimlach en trek haar tegen me aan. 'Wat gaat te
    Ver? Hoe mag ik er niet bij lopen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne