• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Vaag voel ik dat ik een kusje op mijn voorhoofd krijg, wat me nog dichter tegen hem aan doet kruipen. Dan vaal ik diep in slaap. Dit keer geen dromen. Gewoon een droomloze slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Na een paar uur slapen ben ik uitgerust en wordt ik geeuwend wakker. Amy ligt nog vredig te slapen en ik glimlach. Ik vroeg me af of ze het zou voelen als ik op de grond ging liggen want ik had het namelijk véél te warm.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Typisch ik stuur iets en dan antwoord jij^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ghehe, SuperMars valt te chanteren.. Vroeg of laat. Maar niet nu, hij is -onterecht- pissed op Les :Y)
    Maaruuhh.. Doe hem niks aan! Hij is al zo zielugh XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Ghehe, SuperMars valt te chanteren.. Vroeg of laat. Maar niet nu, hij is -onterecht- pissed op Les :Y)
    Maaruuhh.. Doe hem niks aan! Hij is al zo zielugh XD]
    [Waarom SuperMars]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    "Gewoon, ik ben nieuwsgierig" Geef ik eerlijk toe. "T zag er goed uit. Serieus" Waar heb je dat geleerd? Wil ik vragen, maar ik besef dat dat te persoonlijk wordt. Ik ben nog niet vergeten dat ze zei dat ze het hier op de straffen na eigenlijk veel beter vond als waar ze vandaan kwam, en dat ze dus een heavy verleden achter de rug heeft.

    Nala
    Ik voelde de vraag in de lucht hangen. Ik kon ze bijna smaken... Ja, af en toe was ik wel heel snel in het doorgronden van mensen.
    "Je mag het vragen, hoor." mompelde ik, terwijl ik nog steeds op de grond lag, om op adem te komen. "Ik heb mezelf leren dansen. Ik zag een crew het doen en deed het daarna na. Eerst voor mijn plezier. Na de dood van mijn moeder werd het een soort obsessie. Ik had het nodig... heb het nodig. Het is mijn enige manier om even te ontsnappen aan de werkelijkheid. En hoe gevaarlijker, hoe beter.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ][Coockies??][


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ ik moet naar school. En ik weet niet hoe ik er op kan reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hoi :') jk ben zooooo moe XD

    Naoom. Kan je ook reageren met Josh? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bijna les... Wrm SuperMars? Geen idee XD Kwam ineens in me op :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik heb een ideeeheeeee om het te vertellen aan SuperMars :Y) ik moet weer gaan. We moeten terug STEPPEN -.- ik maak wel een foto van de step :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik blijf in een slaap, maar er verandert wel iets. Ik kan alleen niet plaatsen wat. Het beangstigd me, maar aan de andere kant ook niet. Opeens is het duisternis weg en kom ik in een kamer. De woonkamer van mijn huis. Ik wil erheen lopen, maar ik kan geen voet verzetten. Dit keer ben ik geen part van de bewoners, maar de toeschouwer. Ik zie mijn vader en moeder op de bank zitten. Beidde zien ze er moe en uitgeput uit, maar ze hebben ook een glimlach op hun gezicht. Ineens komt er een klein meisje binnen gewandeld. Blonde haren, grote blauwe ogen. Het kan niet anders dan dat ik dat ben. Er gebeurd niet veel, maar ik wil niet wakker worden. Het idee dat ik mijn moeder en vader weer zie... Op dat moment wordt het pikzwart. Ik wil terug rennen naar mijn ouders, maar overal waar ik heen lijk te gaan is er duisternis.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    'En bedankt? Wat als ik niet luister' Ik lach even en kijk haar vragend aan. Ik kus haar even terug, maar stop dan omdat ik wacht op antwoord. Ik glimlach en trek haar tegen me aan. 'Wat gaat te
    Ver? Hoe mag ik er niet bij lopen?'


    Naomi Micheal

    Ik grinnik en kijk hem weer aan. 'Geen idee eigenlijk, dat moet ik zien, maar als je er zo uit ziet als jouw zie je er bijna nooit slecht uit.' zeg ik dan heel overdreven en lach dan even. 'Ik weet niet.' zeg ik dan en haal mijn schouders op en kijk hem dan weer grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ah dankje! Jij mag altijd met mij overstraat lopen hoor.' Ik lach en druk een kus op haar lippen. 'Maar dan ga ik de grens nog uitvinden,' grinnik ik en kijk haar aan. Ik kijk weer even in de spiegel en glimlach om wat ik zie. Ik en Naomi in een knuffel. Ik kijk dan weer Naomi en druk een kus op haar kruin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinnik weer en leg mijn hoofd dan tegen zijn borst en sluit weer mijn ogen en glimlach gelukzalig en pak met een hand zijn hand vast en kijk hem dan weer aan. 'Zullen we gaan?' vraag ik dan grijnzend. 'En jij mag bepalen waar, ik heb deze badkamer inmiddels wel vaak genoeg gezien.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp