• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:59 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zit bij kampvuur, kan niet meer reageren :\ en mobiel is bijna leeg -,- sorrrryyy <3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Byeeeee! Veel plezier :D]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kus haar gretig en laat me meeslepen door het gevoel. Ik sla mijn armen dichter om haar heen en trek haar nog dichter tegen me aan. En hoewel ik eigenlijk maximaal maar een uurtje zonder haar was, had ik haar meer gemist dan ooit. 'Ik houd van je en het spijt me,' fluister ik en druk nog een laatste kus op haar lippen. Dan laat ik haar los. 'Misschien moet je even je gezicht wassen of iets. Je ziet eruit alsof je gehuild hebt,' grinnik ik en kijk haar aan


    Naomi Micheal

    Ik grinnik en knik dan en sleur hem mee naar de badkamer waar ik wat water in mijn gezich gooi zodat mijn gezicht weer schoon is en droog het dan af en kijk in de spiegel en bind mijn haar weer in een hoge staart en kijk an tevreden naar de spiegel. 'Bete.' zeg ik dan grijnzen en kijk Ian weer aan en bijt grijnzend op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nog 1x mijn laatste reacties, dan ga ik ook]

    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    "Gewoon, ik ben nieuwsgierig" Geef ik eerlijk toe. "T zag er goed uit. Serieus" Waar heb je dat geleerd? Wil ik vragen, maar ik besef dat dat te persoonlijk wordt. Ik ben nog niet vergeten dat ze zei dat ze het hier op de straffen na eigenlijk veel beter vond als waar ze vandaan kwam, en dat ze dus een heavy verleden achter de rug heeft.


    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Eleadoras woorden lijken mijn tekst te kunnen zijn. Ook ik kan niet uitleggen hoeveel ik van haar hou, het is gewoon.. onmogelijk. Niet uit te leggen. Mijn gevoel valt niet in woorden om te zetten. Misschien wel in bewegingen, in dans.. Maar ik denk dat zelfs dat te zwak is. Alles is te zwak. Niks lijkt geschikt. Om uit te leggen hoeveel ik eigenlijk van haar hou. Mijn antwoord op haar tekst is een geluidje wat uit mijn mond ontsnapt en het feit dat ik haar weer aan raak waar ik haar aan kan en wil raken. Ik zoek regelmatig haar ogen weer op, maar concentreer me dan helemaal op het opvoerende tempo van onze bewegingen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oe, ik heb nog internet! Naoom reageer snel voordat mijn mobiel dood is! :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    (...)

    Luke Moore

    Wow, die had ik niet zien aan komen.
    "ik dacht dat je niet graag in het openbaar zoende?" zeg ik en grinnikte. Ze nestelde zich tegen me aan. Een vertrouwd gevoel overspoelde me.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua

    Ik kijk haar aan en hoor de man nog iets tegen Leslie zeggen wat me niet bevalt, maar hou me toch in voor Leslie. 'Ik kan niks beloven Les, ik kan mijn woede gewoon niet altijd onder controle houden en maak je geen zorgen die klootzak raakt je met geen vinger meer aan.' zeg ik dan streng en kijk de man nog even vuil na en kijk dan weer zachtaardig naar Les.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ I WANT COOCKIES!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik kijk weer op naar Josh en glimlach kleintjes. 'Dankje,' zeg ik weer en druk dan gewoon een kus op zijn lippen. 'Hij hoeft me niet eens aan te raken om me bang te krijgen.. Hij hoeft alleen maar een verdovingsgeweer of me in een cel te stoppen en ik sta doodsangsten uit. Ik ben claustrofobisch en heb een angst voor naalden.' ik weet niet waarom ik het hem vertel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga nu even, ben misschien dadelijk weer terug.... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Ik lach en kijk hem aan. 'Soms veranderen je plannen, maar als jij niet wilt...' Ik kijk hem eveb aan en schenk hem een glimlach. Dan leg ik mijn hoofd weer rustig tegen hem aan. 'Jij moet vannacht de nachtmerries weghouden,' fluister ik en kruip nog dichter tegen hem aan. Mijn adem kriebelt nu op zijn ontblote borstkas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    "Zei ik dat ik het niet wou dan? " vraag ik speels en geef haar nog een kusje.
    "Ik weet wat we kunnen doen, een dromenvanger maken, We zoeken Mooie materialen en een cirkel van iets stevigs," zeg ik en glimlach naar haar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    'Misschien, maar dat krijgen we voor vanavond nooit af en ik wil jouw als mijn dromenvanger.' Ik kijk hem aan met grote lieve smekende ogen. 'I need you Luke.' Ik glimlach en blijf hem aankijken. Ik had hem echt nodig. Heel veel. Ik kruip weer tegen hem aan en laat mijn hand over zijn borstkas gaan. 'Heb je het niet koud?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke moore

    "Okidoki," zeg ik en ga op de grond in een cirkel liggen.
    "Need you to," lach ik naar haar.
    "En nee ik heb het niet koud, we stonden daarstraks buiten en ik had het niet koud," ik rilde bij de gedachte.
    "Maar wacht, buiten? We stonden buiten? we hadden moeten vertrekken en iemand verwittigen." ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque