• Lost in Blue –RPG Rollentopic-

    Copyright © Dodge

    Rollentopic



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.


    Jongens, Max 6
    1. Levi Runner door Dodge : Heeft het schip laten zinken
    2. David Cooper Andrews door YouAreMyLove : heeft meerdere persoonlijkheden
    3. Matt Jake Ledger door Flitwick : Zou een ster geweest zijn als het schip niet was gezonken
    4. Richard Droven door Elly4ever : Zit vast op het Eiland
    5. Avan Tudor Jogia door xVanilla : Weet wie het schip heeft laten zinken maar zit nu vast met een ernstige verwonding
    6. Ryan Stevens door quin98 : Is zijn geheugen kwijt

    Meiden, Max 6
    1. Agate Jule Bouvier door AgentP : Is blind
    2. Gereseveerd door MissLima
    3. Maya Hard door AroonCat : Weet wie het schip heeft laten zinken maar is haar geheugen kwijt
    4. Mary-Lia Rose Carter door Curlies : Zou haar eerste Single laten opnemen
    5. Charlynn Cassidy Williams door DreamWishes : Haar vriend is omgekomen, ze weet wie het schip heeft laten zinken en weet veel over het plan zelf.
    6.Olivia Severance door RockThisShit : Zit vast op het Eiland

    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan AlienQueen.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan AlienQueen. Dit verkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon
    • Ik wil geen mensen die ziele pietje gaan spelen als ze niet in de buurt van de rest kunnen komen, en ik wil ook geen mensen die zelfmoord gaan plegen voor aandacht.


    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan Dodge and AroonCat NOOIT ZELF AANMAKEN!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2012 - 18:38 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Richard droven
    Vrolijk pak ik de stok van David aan, eindelijk een manier om eten te verzamelen. Langzaam loop ook de zee in, ik had al bedacht dat ik niet te ver moest want anders zouden de vissen toch maar wegzwemmen. Ik zie er eentje bij mij voet zwemmen gelijk probeer ik hem aan mijn tak te spiezen


    Can't control my second personality

    Ryan Stevens
    'ow' zeg ik en lach daarna. 'nou ja, dan maar niet' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'ik ga wel wat takken zzoeken, ook gelijk voor het vuur' glimlach ik en loop richting de rand van bet bos waar ik allemaal takken verzamel. Ik loop.met mijn handen vol terug en gooi het naasf David neer. 'welke niet goed zijn, is voor het vuur' zeg ik met een glimlach en loop dan naar Richard in het water. 'lukt het een beetje?'

    Olivia Severance

    Ik loop op het strand langs het water en kijk wat verward om me heen. Ik blijf lopen en lopen. Misschien zijn er nog overlevenden. Ik kijk naar boven en daar vliegt een felgekleurde papegaai boven me. Ik fluit en de papegaai komt iets dichterbij. Als ik het nog een keer probeer gaat 'ie plotseling op mijn rechter schouder zitten. 'Ha, jij ook hier?' Ik glimlach en kijk weer zoekend om me heen.


    Shit Could Be Worse.

    Richard droven
    Vrolijk kom ik uit het water gerend, eindelijk heb ik een vis gevangen. Oke het is een kleine naar toch het is eten.
    Ik roep nog snel tegen Ryan dat dit de ideale manier is om aan eten te komen voordat ik veder het strand op loop
    Als ik uit water ben valt het me op dat er een meisje langs het strand naar ons toe komt lopen. Ik steek mijn hand op als begroeting

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 22:19 ]


    Can't control my second personality

    Olivia Severance

    Ik zie een jongen uit het water rennen. 'Nou hij ziet er vrij blij uit..' praat ik half in mezelf en tegen de papegaai. Hij steekt zijn hand op als begroeting. Ik zwaai naar hem en begin iets harder te lopen. Als ik aankom zie ik dat hij een vis heeft. 'Eh, Hi, ik zie dat je een vis hebt gevangen?'


    Shit Could Be Worse.

    [ben er weer! Ze kan nu wel niet echt wat doen vissen is niet echt haar ding, whaha, anders kan ze wel met Olivia of iets praten, of iemand andere iedeeën?? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    David Cooper Andrews

    Ik knik naar Ryan en begin takken uit te zoeken. Ik kijk vaak naar tv programma's als expeditie robbinson en dat soort dingen. Ik vind dat leuk. Ik pak een goede tak en snijdt er een punt aan. "Volgende is klaar!" roep ik en gooi de stok weg richting de andere, hij blijft rechtop in het zand steken. Ik focus me weer op de volgende tak. Lanzamerhand komen er meer scherpe stokken. De takken voor het vuur gooi ik achter me, in het hete zand zodat de vocht eruit trekt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Richard droven
    "ja het is me eindelijk gelukt, ik ben Richard wie ben jij" zeg ik tegen het meisje dat aan was komen lopen. Eigenlijk ben ik wel blij dat er steeds meer overlevende zijn, met hoe meer we zijn hoe groter de kans is dat we overleven. Ik probeer er niet aan te denken hoe erg ik mijn familie en vrienden mis, ik zal er hier heet beste van moeten maken


    Can't control my second personality

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik zucht en ben maar in het zand gaan zitten, iets anders kan ik toch niet doen en vissen is ook niet bepaald mijn ding. Ik zucht weer wn. Zie dan een ander meisje aankomen en Richard staat al bij haar ik sta dan op en loop er ook naartoe, eindelijk nog een ander meisje, niet dat ik het erg vond met de jongens. Ik loop naar haar en Richard toe en glimlach. 'Hey.' zeg ik dan vriendelijk en ga bij hun staan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Olivia Severance

    "ja het is me eindelijk gelukt, ik ben Richard wie ben jij?'' Ik sta net op het punt om iets te zeggen als er ineens een meisje aan komt lopen. Ik bekijk haar even. Ze heeft lang golvend donkerblond haar en mooie blauwe ogen. 'Hey' zegt ze. Ik kijk haar aan en glimlach dan kijk ik weer naar Richard. 'Ik ben Olivia, Olivia Severance.. En dit is..' ik denk even na over de naam. 'Pepper..?' zeg ik met een onzekere glimlach.


    Shit Could Be Worse.

    Charlynn Cassidy Williams

    Ik lach even on de naam Pepper en kijk dan Olivia aan. 'Ik ben Charlynn, maar zeg maar Charly.' zeg ik dan voor de zoveelste keer maar lijk haar toch weer vriendelijk glimlachend aan waardoor er kuiltjes in mijn wangen ontstaan. Dan kijk ik naar Richard en zie dat hij vis heeft gevangen. 'Hey het is je gelukt eentje te vangen.' zeg ik dan enthousiast.

    [Ik heb zin overal foto's bij te plaatsen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (ugh ik moet gaan, maar ik ben er morgen wel weer xD)


    Can't control my second personality

    [Oke, DoeiDoei!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    -Sleepwell-


    Shit Could Be Worse.

    [Jemig hey, ga weg topic 8 kom terug boem topic 12 xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira