• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    clair

    Ik was heel graag gebleven terwijl de dokter Jade onderzocht. Maar ik ben eigenlijk al te lang in het ziekenhuis. Mijn kracht zakt veel te snel weg en de geur van bloed is vreselijk overwelmend. Dus ik geef haar een aai over haar voorhoofd, zeg gedag tegen haar, Sarah en Jake en maak dan dat ik wegkom. Jake staart me niet- begrijpend aan. Maar ik zie aan Sarah's ogen dat ze precies begrijpt waarom ik weg moet. Waarom ik nu moet vluchten? Met een laatste verontschuldigende glimlach glip ik de deur uit.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Jake

    Dokter weg, Clair weg. Gelukkig kon Jade er niet van door. Met mijn hand strijk ik over Jades voor hoofd. Ze doet haar best te glimlachen, al weet iedereen dat het nep is. Ik pak haar hand en leg hem op haar buik. Ze glimlacht weer, dit keer echt. Dan komt de dokter met een ernstig gezicht binnen.


    ©1998

    Sarah

    De dokter kwam binnen met een ernstig gezicht en iedereen wist dat het mis zat. Hij schraapte zijn keel. 'Ik heb slecht nieuws' zei hij. 'Is alles goed met de baby?' vroeg Jake haastig. De dokter knikte. 'Alleen met Jade... Ze heeft een ernstig letsel opgelopen waardoor ze niet meer zou kunnen lopen.' Jake zakte op een stoel. De woorden drongen langzaam tot me door. Ze zou nooit meer kunnen lopen!


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rose

    We zitten de hele dag een beetje voor ons uit te staren. Dan, aan het eind van de middag komt Clair ineens door het raam. Ze heeft een ernstig gezicht. Ik loop naar haar toe. 'Hoe is het met haar?' vraag ik. 'Eerst werd ze niet wakker, maar later wel. De dokter ging ineens weg, en toen besloot ik om ook maar te gaan. De geur van al dat bloed rose..ik' haar stem stierf weg. Ik omhelsde haar en zei 'Je kon er niks aan doen, het ligt in onze natuur' Ik fluisterde in haar oor: 'Zullen we gaan jagen?' Ik had liever niet dat iemand het hoorde, want ook al jaagden we niet vaak meer op mensen, deze keer zou het ook niet leuk zijn voor de rest. We besloten om naar een dorp verder weg te gaan, en pakten een dief en 2 moordenaars. met onze buiken vol kwamen we thuis.

    (wow, wow, wow, wacht! Is Jade nu ineens verlamd!!! Meestal weet ik wel een beetje wat er gaat gebeuren maar die zag ik toch echt niet aankomen)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Het was wel te verwachten, iedereen hier is een scenequeen]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik verwachtte het ook ^^ maar dat kwam door de zin: ik voelde alle prikkels tot aan mijn middel. Ik dacht: WTF en verder niet? 0.o is ze verlamd? Blijkbaar wel dus xd)

    (ik heb het geschreven in overleg met blackie)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    Nadat Clair en Rose weg gingen was ik alleen met Floris. Wat moesten wij nu doen? Misschien konden we Beth een mail sturen. Maar eigenlijk wist ik zelf niet eens goed wat er allemaal aan de hand was. Alles ging zo snel. "Zullen wij anders ook..." begon ik. "Nee, het komt vast goed. Sarah en Jake zijn erbij." Ik knikte en ging naar buiten. Dit leek me het perfecte moment om bloemen te plukken. Voor Jade.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Het valt me op dat iedereen overlegt met "Blackie", aangezien dat waarschijnlijk niet d'r echte naam is, zeker een geheim clubje ofzo? Wauw]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nee, alleen Sandy overlegt ineens veel met Blackie, wij kennen elkaar allemaal in het echt, dus zij overleggen denk ik op school.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Fantastisch, denk ik]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MadeByHades schreef:
    [Fantastisch, denk ik]


    Sandy, White en ik hebben samen met nog een paar andere vriendjes ons eigen kluppie, zeer geheim, van daar....


    ©1998

    [Hoe oud ben je?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (lol ik ken ook Sandy, White en Blackie, en Sherina is zo ongeveer mijn beste vriendin xd nouja ik ken haar heel goed en al heel lang. Zou jij niet overleggen als jouw vriendin(nen) op deze RPG zaten?)