• Welkom op het vierde topic van rpg De vondst van Athene

    Nieuw hier? Ga dan naar het rollen topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Wil je graag de vorige drie topics terug lezen?
    [url]1e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007[/url]
    [url]2e: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498[/url]
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141584&page=last#4083632

    En we praten niet tussen haakjes op deze Rpg, we hebben onze eigen klets-rpg: (niet dat iemand het gebruik xD
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php? tid=140811&page=last#4012696


    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Aanvankelijk zonden hier een heleboel regels en info van en over de school. Zijn die ooit gebruikt? Nope dus ze staan er ook niet meer

    Personages:
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Sandybeta
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris BlackAlpha
    Rose Alice24
    Ferdi chasinghoran
    Angel



    ©1998

    [Nee, ik stop niet, jullie zien nu alles wat er gebeurd bij Beth thuis, en soms stuurt ze een mail :>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sarah

    Na Jade schreeuw horen we een man. Hij staat in de deuropening. Hij wijst ons snel door naar een kamer. 'Ik wacht hier wel.' zei Clair. Ik had direct door waarom. Straks kwam er bloed dat kon ze vast niet aan. Niet zo snel na haar afkicken. 'Ik wacht hier ook wel.' zeg ik. We gaan samen op het bankje tegenover de deur zitten en ik zie de blauwe deur dicht getrokken worden. Ik werd bang. Beetje bij beetje meer. Straks gebeurt er iets ergs met Jade of de baby. Misschien kan dit ook bij mij gebeuren. Ik werd bang en ik had door dat ik het aan iemand kwijt moest. Ik begon met hele lange zinnen te praten en ik hield niet meer op.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 20:08 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    SandyBeta schreef:
    Sarah

    Na Jade schreeuw horen we een man. Hij staat in de deuropening. Hij wijst ons snel door naar een kamer. 'Ik wacht hier wel.' zei Clair. Ik had direct door waarom. Straks kwam er bloed dat kon ze vast niet aan. Niet zo snel na haar afkicken. 'Ik wacht hier ook wel.' zeg ik. We gaan samen op het bankje tegenover de deur zitten en ik zie de blauwe deur dicht getrokken worden. Ik werd bang. Beetje bij beetje meer. Straks gebeurt er iets ergs met Jade of de baby. Misschien kan dit ook bij mij gebeuren. Ik werd bang en ik had door dat ik het aan iemand kwijt moest. Ik begon met hele lange zinnen te praten en ik hield niet meer op.


    (Bedoel je huilen??)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    (ook een klein beetje maar vooral eindeijk al mijn gedachten te vertellen aan een stuk door)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Beth

    In Ijsland aangekomen, was mijn huis niet zo heel ver van het vliegtuig. Nu kon ik zien hoe het was. Het was mooi. Ik liep naar huis en zag dat het groot, en een beetje oud was, maar precies zoals ik had gedacht. Ik belde aan en mijn vader deed open. 'Wat is er?' vroeg hij. Ik wist dat mijn stem de sleutel was. 'Krijg ik geen warm welkom?' grijnsde ik. Mijn vaders mond viel open en mijn moeder kwam er ook bij. 'Beth?' vroegen ze verbluft. 'Ik heb jullie gemist' glimlachte ik en ze trokken me in een knuffel. 'Hoeveel vingers steek ik op?' vroeg mijn vader. Mijn moeder gaf hem een waarschuwende blik. '4, mam, jij hebt een oranje blouse aan en een spijkerbroek' zei ik. 'Je kan zien?' vroegen ze verbaasd. 'Doordat ik gevallen ben, vertel ik later wel, ik wil het huis ontdekken' gniffelde ik. Na twee uur zat ik voor de laptop en begon te typen.

    Lieve Clair, Jade, Jake, Sarah, Floris, Rose, Ferdi en Sherina.
    Ik ben hier in Ijsland, omdat ik opnieuw wil beginnen. Het spijt me ontzettend. Ik kom zo vaak op bezoek en hopelijk vergeven jullie me. En ohja, meld het even als de kleine komen, dan is Beth er binnen een paar uur [;
    Het is hier prachtig, mijn ouders respecteren dat ik rook en dat ik nu anders ben. Ze zijn geweldig. Maar nu ga ik alles ontdekken, nogmaals sorry.

    Beth


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ferdi

    Het was nu erg rustig op school, iedereen was uitgevlogen, naar het ziekenhuis, achter Beth aan. Ik wist niet zo goed wat ik met dit alles aan moest, dus ik besloot me een beetje terug te trekken en kalm af te wachten tot er weer iemand zijn gezicht zou laten zien. Het leek me sowieso wel verstandig Jake en Floris, maar dat zou moeten wachten tot ze terug waren.


    You oughta know

    Jade

    Hoe verder we de trap op komen hoe waziger het word. Opeens voel ik een gigantische steek, ik gil en dan voel ik niks meer. Mijn gedachten zijn er nog maar mijn lichaam is verlamd. Ik hoor mensen ze praten. Ze weten alleen niet dat ik het hoor. Panisch hoor ik Jake op de achtergrond, verder een paar andere mensen. Clair en Sarah waren op de gang al ergens afgehaakt...


    ©1998

    Sherina

    Ik liep met Rose naar huis en we gingen naar de zolder. Daar was bijna niemand. Ik liep naar de jongenskamer en zag een jongen zitten. Volgens mij was het Ferdi. "Wat is er aan de hand? Waar is iedereen?" vroeg ik bezorgd. "Wie ben jij?" vroeg hij. "Waar is iedereen?" vroeg ik duidelijker. "Weet ik niet, volgens mij naar het ziekenhuis ofzo." Ik schrok en liep naar Rose. "Wat moeten we doen?" vroeg ik haar.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    'Het lijkt me slimmer om hier te blijven, tenminste voor mij en Ferdi. Wij kunnen het bloed niet aan waarschijnlijk. Ik maak me ook hele erge zorgen, maar als we daar heen gaan zitten we alleen maar in de weg'. Sherina knikte en we gingen naar de zolder. Ferdi ging mee. 'Maar, wie ben jij nou?' vroeg Sherina. 'Ik ben Ferdi.. ik ben nieuw op school, en ik ben... de vriend van Rose'. Ik bloosde. Sherina keek me aan van: Hoezo heb je dat niet eerder verteld, en ik trok mijn schouder op. Toen gingen we maar op het bed zitten. Ik pakte mijn laptop en zag dat ik een mailtje had van Beth. 'Jongens we hebben mail van Beth!' riep ik en met zijn allen lazen we het bericht. Alles ging goed met haar. Opgelucht haalde ik adem.

    Ferdi

    Ik zag Rose blozen toen ik antwoordde op de vraag wie ik was. Ik ging naast haar op het bed zitten en sloeg mijn arm om haar heen.
    "Maar goed, nu jij weet wie ik ben, zou ik eigenlijk wel willen weten wie jij bent." Ik keek het meisje aan en grijnsde. Ondertussen las ik de mail van Beth.
    Hoewel ik al eeuwen rondzwierf, voelde ik een steek van jaloezie omdat zij haar ouders nog wel kon zien.
    Ik had ze niet meer gezien sinds ik was gebeten, en na alle jaren had ik af en toe nog spijt dat ik ze niet had opgezocht.
    Ik keek naar buiten en zuchtte. 'What's done is done' zou ik vroeger gezegd hebben, en ik wist dat er niets meer aan te veranderen was.


    You oughta know

    [Even voor de duidelijkheid, ik heb geen idee waar mijn ouders zijn of wie ze eigenlijk uberhaupt zijn. Ik werd opgevoed door een vrouwtje en speelde altijd met haar kleinzoon. Ik weet niet of je het over mij had maar ach, we begrijpen wat je bedoelt ;)]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Schat, nogmaals, als je het niet begrijpt LEES dan nog een keer. Dan zie je dat Ferdi helemaal niks zegt over Sarah]

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 23:14 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Marjolein, je moet toch eens iets aan je lees-skills doen. Het leek me toch wel vrij duidelijk dat het (zoals MadeByHades ook al zei) over Beth ging, niet over Sherina]


    You oughta know

    MadeByHades schreef:
    [Schat, nogmaals, als je het niet begrijpt LEES dan nog een keer. Dan zie je dat Ferdi helemaal niks zegt over Sarah]


    [Schat, Maracroft(Marjolein) is Sherina, SandyBeta(Elise) is Sarah. Je hebt wel gelijk dat Ferdie niks over Sarah zeg, maar dat is ook logisch want Sarah is nu in het ziekenhuis. #Lees dan nog een keer.

    Btw ik dacht ook dat het over Sherina ging]


    ©1998

    clair

    Ik voel me heel lullig omdat ik niet met Jade mee kan. Maar ik weet dat ik dat nooit aan zou kunnen en dat ik alleen maar in de weg zou lopen. Jade zou geen enkele steun aan me vinden. Dus besluit ik om maar op de gang te wachten. Sarah bied aan om bij me te blijven zitten, eerst vermoed ik dat dat is omdat ze zich toch maar onnodig zou voelen bij Jake en Jade. Maar dan merk ik dat haar hele gezicht verandert. Ze krijgt een uitdrukking van pure angst. Is dat het? Is Sarah bang dat er iets mis zou gaan bij Jade en het kindje? Of vreest ze ook voor haar eigen zwangerschap? Heeft het iets met de school te maken? Is de omgeving zo doordrongen van magie dat het slecht is voor de gezondheid van zoiets teers en kwetsbaars? Veel tijd om erover na te denken krijg ik niet want Sarah begint in een rap tempo tegen me te praten. 'Clair, ik ben bang. Wat nou als er iets met Jade gebeurt wat moeten we doen als ze echt ziek wordt als het...' ze aarzelt en zoek krampachtig naar de juiste woorden 'misgaat' besluit ze. 'En mijn eigen kindjes, wat als er iets met hen gebeurt en wat als Floris het niet meer durft en me in de steek laat en...' ze stottert en begint dan met lange halen te huilen. Een volle seconde lang weet ik niet hoe ik moet reageren. Dan sla ik mijn armen om haar heen en trek haar zachtjes naar me toe. 'Wat moet ik doen, Clair?' snikt ze. 'Het komt wel goed. Floris laat je echt niet stikken, Jade komt er weer helemaal bovenop. Jullie kinderen kunnen later met elkaar spelen. Het komt goed' mompel ik


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!