• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    - Rose McCartney 1DILoveUx
    - Claire Bealaux dracoluvvv
    - Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    - Austin Sandén SupahBaby
    - Jaden Collins 1DILoveUx
    - Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    - Alexis Ramirez DarkPrisoner
    - Kimberley McKenze Europe
    - Jack Collins JokerBaby
    - Jamy Black EDWESTWICK
    - Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    - Nala Garcia JokerBaby
    - Naomi Micheal. DreamWishes
    - Leslie Day jaimyhoi
    - Alexandro Stefano Poeh
    - Ian Silvas Coockies
    - Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    - Luna del Monte 1DILoveUx
    - Ruby Mayer xthesewords
    - Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    - Isabella McSteam Synaisthmata
    - Damen Johnson WillNotLearn
    - Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    - Eleadora Alonso TheSeasons
    - Charlynn Williams. DreamWishes
    - addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    - Mario Estevez JokerBaby
    - Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2012 - 17:03 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh neemt me in zijn armen en gaat met me op de grond zitten. Hij vraagt wat er is en hij kijkt me aan. 'Ik eh, niets,' zeg ik dan snel. En ik tast om me heen naar wat kleding. Ik moet hier weg. Te kleine ruimte. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan. En ik vind mijn slipje en trek die dan aan. Ik zoek verder naar kledingstukken. Waarom liggen ze nou her en der door die kast. Het is een kleine kast maar je kledingstukken lijken erin te verdwijnen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Verlegen glimlach ik. 'Dank je,' zeg ik zachtjes en kijk hem aan. Ik voel even aan de pet en grijns, maar toch nog wel een beetje verlegen. Ik knik. 'Later? Oké.' ik zucht en kijk Luke aan. Ik weet niet zeker of hij iets van plan is, maar ik vertrouw hem. Hoe gevaarlijk het hier ook is. Ik bijt op mijn lip en sla mijn ogen neer. Soms zou ik onzichtbaar willen zijn. Er wel zijn, maar als ik weg wil opeens wegzijn.


    Luke Ian O'Shea

    "Niet zo verlegen," zeg ik liefdevol tegen haar.
    "ik mag dan wel je vriendje zijn, ik ben ook je vriend," zeg ik afwachtend.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh neemt me in zijn armen en gaat met me op de grond zitten. Hij vraagt wat er is en hij kijkt me aan. 'Ik eh, niets,' zeg ik dan snel. En ik tast om me heen naar wat kleding. Ik moet hier weg. Te kleine ruimte. 'Niets bijzonders,' zeg ik dan. En ik vind mijn slipje en trek die dan aan. Ik zoek verder naar kledingstukken. Waarom liggen ze nou her en der door die kast. Het is een kleine kast maar je kledingstukken lijken erin te verdwijnen.


    Joshua Gayle

    Iktrek snel mijn kleren aan en help dan Leslie, als zij ook aangekleed is kijk ik haar aan. 'Gaat het wel?' vraag ik dan zacht en dan schiet me iets te binnen Claustofobisch, shit! Ik loop vlug aan naar de deur toe en wil hem openen, maar hij gaat niet open en begin er harder tegen te duwen, maar er is geen bewegin in te krijgen. 'Shit!' roep ik dan en beuk nog eens tegen de deur, maar nog steeds gebeurt er niks en ik loop naar Leslie toe en sla mijn armen om haar heen. 'Geen zorgen, we komen eruit, ik ben bij je.' zeg ik dan geruststellen en trek haar nog wat dichter tegen me aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas
    Ik kijk haar aan. 'ik weet niet waarom ik er aan dacht.' ik glimlach even. 'gewoon een gedachte.' Ik trek mijn broek aan en kijk weer Naomi. 'zonder jouw had ik het hier nooit uitgehouden,' zucht ik en sla mijn armen om haar middel. Ik kijk haar aan in haar mooie ogen en glimlach. 'maar bedanr voor ie vertrouwen.'


    Naomi Micheal
    Ik glimlach en kijk hem aan. 'Je had het denk ik zeker wel gered zonder mij, maar ik voel me gevleid.' zeg ik dan en bloos licht. 'En je kan me altijd vertrouwen.' zeg ik dan en glimlach lief en druk een kort kusje op zijn lippen kijk hem dan weer blij aan. 'Zullen we terug gaan, of weet jij nog iets ander?' vraag ik dan grijnzend en druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem dan weer aan in zijn mooie ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh helpt me met aankleden. En naarmate het langer duurt naar mate ik zenuwachtiger word. Dan lijkt het kwartje bij Josh te vallen en hij gaat snel naar de deur doet en opent die dan. Wacht eens even. De deur gaat niet open. Nee. Nee nee nee. Dan komt Josh naar me toe en hij slaat zijn armen om me heen. Hij zegt dat we eruit komen en dat hij bij me is en hij trekt me dichter tegen zich aan. Ik begin zacht te trillen. Nee. Ik kijk met bange ogen naar hem. 'Josh, ik moet weg hier,' zeg ik, zelfs mijn stem trilt. 'ik moet hier weg. Dat moet.' ik kan het trillen niet tegen gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga even tanden poetsen, zo terug :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [



    http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9syk5BVJG1qaeyy9o4_250.gif
    effe iets op een rijtje zetten excuseer]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ben er weer ^.^ Josh? :)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Josh helpt me met aankleden. En naarmate het langer duurt naar mate ik zenuwachtiger word. Dan lijkt het kwartje bij Josh te vallen en hij gaat snel naar de deur doet en opent die dan. Wacht eens even. De deur gaat niet open. Nee. Nee nee nee. Dan komt Josh naar me toe en hij slaat zijn armen om me heen. Hij zegt dat we eruit komen en dat hij bij me is en hij trekt me dichter tegen zich aan. Ik begin zacht te trillen. Nee. Ik kijk met bange ogen naar hem. 'Josh, ik moet weg hier,' zeg ik, zelfs mijn stem trilt. 'ik moet hier weg. Dat moet.' ik kan het trillen niet tegen gaan.


    Joshua Gayle

    Ik kijk haar aan en bijt op mijn lip en loop dab weer baar de deur toe en probeer hem weer open te duwen met al mijn kracht, maar nog steeds lukt het niet. 'Nee! Nee! Nee!' komt er dan paniekerig uit mijn mond, laat me alsjeblieft niet zeggen dat het een deur is die je alleen van buitenaf kan openmaken! Ik kijk dan weer naar Leslie, toen net had ze er geen last van, maar nu zat ze echt op het randje van paniek. Afleiding, dat is wat ze nodig heeft, ik loop naar haar toe en sla mijn armen weer om haar heen en druk weer mijn lippen op de hare, nu alleen niet met lust maar liefdevol. Dit was het enige wat ik nu voor haar kon doen, afleiding.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga slapen]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Weltrusten!! Sweet Dreams!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Slaaplekker ^.^]

    Leslie Day
    Weer probeert Josh de deur te openen en ik kijk angstig toe of het hem lukt. De deur geeft echter geen centimeter mee. Josh kijkt me weer aan en ik kijk met bange ogen terug terwijl ik tril. Hij slaat zijn armen weer om me heen en geheel onverwachts kust hij me. Ik kus hem terug en denk even alleen aan Josh. Maar de angst komt al snel terug en onder het kussen tril ik nog steeds. Het helpt wel iets, maar nog niet veel. De kus voelt anders. Maar ik weet niet of het door mij komt, door de angst, of doordat de kus ook daadwerkelijk anders is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TeamIsaac schreef:
    [Ik ga slapen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga ook slapen, begin ziekjes te worden.. Dus maar eens vroeg naar bed... Weltrusten! DoeiDoeiX]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Slaap lekker! Ik ga ook haha! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.