• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar

    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Wonderwatch
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Insano

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Wonderwatch

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: Insano

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Wonderwatch
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Isabella Elizabeth Espinoza : Insano
    - Tyler Jay Delaino : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez
    - Jayson Enrique Deluci
    - Jake Puckerman.
    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (ben nu op mobiel)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik moest even lachen om hem en kijk hem met een wenkbrauw-wiebel aan. 'Jou' zeg ik zwoel in zijn oor en beet plagend zachtjes in zijn oorlel en hield hem stevig vast. Plagend ging ik laguit liggen, zodat hij bovenop me kwam en ik zoende hem harsttochtelijk op zijn lippen. Met mijn hand ging ik onder zijn shirt en streelde zijn onderrug. 'Ik heb je gemist, Kurt' zeg ik gemeend en verliefd en knuffel hem lief. 'Je bent prachtig' zeg ik dromerig en bekijk hem verliefd. Ik wou hem echt nooit meer kwijt, opeens in een ingeving keek ik hem bezorgd aan. Ik had een slecht gevoel en dat had ik altijd als er iets mis was. Gelijk ging ik weer rechtzitten en hij kwam weer op mijn schoot terecht en ik keek naar de deur. 'Er is iets aan de hand' zeg ik bezorgd, doelend dat ik een slecht gevoel had.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn deed mijn broekje uit en zijn boxer. Ik voelde zijn geslachtsdeel binnen dringen en helse steken van pijn kwamen in mijn onderbuik, ondanks dat hij heel erg voorzichtig binnen drong had ik zoveel pijn. Ik kreunde van de pijn en deed mijn ogen stijf dicht en moest naar lucht happen. Met mijn nagels boorden ik in zijn rug en tranen ontsnapten in mijn ooghoeken. Mijn onderbuik leek een oorlogsveld en er kwamen zoveel steken in mijn onderbuik, waardoor ik amper kon ademen. 'Finn' zeg ik nu snikkend en trillend. En beelden flitsen nu door mijn hoofd van de verkrachting.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik schoot zachtjes in de lach door wat hij zwoel in mijn oor fluisterde. Ik kreeg er ook weer kippenvel van over mijn hele lichaam en vooral toen hij zachtjes in mijn oorlel beet. Hij ging languit liggen zodat ik bovenop hem kwam te liggen. Ik voelde zijn hand onder mijn shirt gaan die mijn onderrug streelde. Ik voelde me helemaal op mijn gemak en ik voelde me zo fijn. 'Ik heb jou ook heel veel gemist, Blaine.' zuchtte ik, waarna ik hem stevig terug knuffelde. Ik bekeek hem met een dromerige en verliefde glimlach en moest blozen door wat hij zei. Ineens veranderde Blaine's blik en ging hij rechtop zitten en keek hij bezorgd. Toen hij dat zei, werd ik ook bezorgd. 'Wat dan?' vroeg ik nu ook bezorgd. Ik keek nu ook naar de deur, maar ik zag niet. 'Wat is er dan?!' vroeg ik bezorgd terwijl ik hem afwachtend aankeek.

    Finn Hudson

    Ik merkte hoeveel pijn het haar deed en dat het helemaal niet goed ging. Meteen ging ik uit haar en ging ik rechtop zitten en trok ik haar op schoot. 'Rustig maar, het komt goed.' suste ik haar, waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte. 'Je bent veilig bij mij, niemand kan je hier pijn doen.' stelde ik haar gerust omdat ik een vermoeden had dat ze flashbacks kreeg. 'Laten we omkleden, goed?' praatte ik verder tegen haar, ook al vroeg ik me af of ze me wel kon horen. Ik hielp haar met omkleden, zodat ze haar jurkje weer aan had en deed mijn eigen kleding ook weer aan. Misschien voelde ze zich dan weer op haar gemak, omdat we niet meer naakt waren. 'Het is allemaal goed.' suste ik haar, terwijl ik haar beschermend in mijn armen hield.

    Logan Hudson

    'Doe dat maar niet,' zei ik lachend tegen haar, waarna ik haar een por terug gaf in haar zij. 'Anders maak ik een foto van jou als je slaapt.' zei ik met opgetrokken wenkbrauwen tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet eten, ik weet niet of ik nog online kan komen. :/ )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké, smakelijk! <33]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Ik weet het niet, wat er is, Kurt. Maar ik heb een slecht voorgevoel' zeg ik bezorgd en kijk hem aan. Ik pak snel mijn mobiel en sms Finn. 'Is er iets aan de hand met Bella? Ik krijg echt een slecht voorgevoel. Als je me nodig hebt zit in de autotorium. Blaine' sms ik naar Finn. 'Ik weet het niet, maar altijd als er iets aan de hand is, krijg ik een slecht voorgevoel' vertel ik aan Kurt en kijk hem bezorgd aan. Ik hield hem nog steeds goed vast en zoen hem zachtjes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Op een of andere manier hoorde ik Finn niet eens en huilde de hele tijd. 'I-ik wil naar K-kurt' snik ik huilend en klamp me vast aan Finn. Alles kwam in één keer terug en ik voelde me zo vies en ellendig. Ik trilde over mijn hele lichaam en ik had zoveel pijn. Mijn benen ging ik automatisch stijf tegen elkaar zetten en trilde van angst. Ik had nog steeds moeite met ademen en wilde naar Kurt en Blaine. Ik had mijn beste vrienden nodig en Finn zelf. Alles kwam gewoon weer, ook de zelfmoordneigingen. Het was echt nog lang niet over. Ik voelde me zo hopeloos en ik klampte gewoon vast aan Finn. 'Ik w-wil dit niet meer, ik wil naar Kurt en Blaine' zeg ik snikkend.

    (Dankje en dit is echt mijn laatste post voor vandaag. D: Ik kijk wel of ik morgenavond nog kom, anders reageer ik zaterdag wel. (: Alvast slaaplekker en tot morgen/overmorgen. <3 )


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zoende hem zachtjes terug en sloeg mijn armen om zijn hals. Nu werd in ook bezorgd en zag ik dat hij sms'te. Ik voelde weer een zenuwachtig gevoel ontstaan in mijn buik. Wat als Blaine's gevoel klopte en Bella zelfmoord aan het plegen was op dit moment. Ik voelde me misselijk worden en wist dat Blaine gesms't had met Finn. Dus we moesten afwachten. 'Het komt goed.' stelde ik hem gerust, waarna ik zijn krullen weer in model streek en hem lief en geruststellend aankeek. Ik hoopte maar dat ik gelijk had. Op dat moment ging de deur open van het auditorium en bracht Finn, Bella binnen. Hij ging bij ons zitten en hield Bella stevig in zijn armen om haar een veilig gevoel te geven. Ik keek nu bezorgd naar Bella en wreed over haar arm heen. 'Lieverd, we zijn bij je, je bent niet alleen.' suste ik haar, waarna ik haar tranen probeerde weg te vegen, maar het niet veel effect had omdat er telkens nieuwere kwamen

    Finn Hudson

    Ik las mijn sms'je van Blaine, en knikte in mezelf. Hij had het goed aangevoeld, want het ging helemaal niet goed met Bella. Ik wist dat we het niet te snel moesten doen met seks. Toen ze zei dat ze naar Kurt en Blaine wilde tilde ik haar op en bracht ik haar naar het auditorium. Toen ik daar binnen kwam, zag ik Kurt bij Blaine op schoot zitten. Ze zaten op een laken, omringd door kaarsen en rozenbladeren. Ze hadden blijkbaar net iets heel romantisch samen. Ik liep naar ze toe en ging bij ze zitten met Bella. Ik keek naar Kurt en Blaine, doelend dat ik me heel veel zorgen maken. Ik hield Bella stevig in mijn armen om een veilig gevoel vor haar te creeën. Ik merkte dat ze nog trilde en trok mijn vest uit en deed het bij haar aan. Vervolgens aloeg ik weer mijn armen om haar heen en keek ik bezorgd voor me uit.

    [ Oke dan! Slaap lekker en ik spreek je hopelijk morgen of anders spreek ik je zaterdag wel! <3 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Grinnikend kijk ik hem aan "als ik daar ooit achterkkom" dreig ik en por hem nog een keer terwijl ik hem lachend aan kijk.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik maakte een spastische beweging door haar por en keek haar plagend aan. 'Dan wat?' vroeg ik lachend en plagend aan haar.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 6:51 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    IK schiet even in de lach "dat merk je vanzelf" grijnsde ik.
    Lachend gaf ik hem een kus en ging op zijn schoot zitten.
    Met mijn hand ging ik langzaam richting zijn geslachtsdeel en zag dat het hem opwond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Logan Hudson

    Ik voelde hoe ze langzaam richting mijn geslachtsdeel ging en voelde warme kriebels in mijn onderbuik. Ik pakte haar hand en deed het weer naar boven en keek haar grijnzend aan. 'Ik weet dat het lastig is om van me af te blijven, maar toch zou je het moeten proberen.' grapte ik lachend tegen haar, waarna ik haar nu plaagde met een por in haar zij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    lache6nd keek ik hem aan en maakte een vage beweging 'af' zeg ik lachend
    "maar je bent zo knap" mompel ik en daruk mijn lippen weer op de zijne.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2012 - 7:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Jake
    Ik grijns "misschien heb je gemerkt dat zie niet over haar kind wilt praten, misschienkjun je haar daarin over halen en later chanteren" stel ik zacht voor

    [ga zo maar kom weer op mobiel


    Savannah

    Ik knik.
    'Later´ zeg ik zacht..


    El Diablo.

    Jake
    Ik knik en omhels haar. "heb jij familie hier zitten?" nieuwsgierig kijk ik haar aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Alleen mijn bloedirritante zus Santana en mijn ouders' zeg ik.
    Ik kijk naar mijn nagels en werk snel mijn lipgloss bij..


    El Diablo.