• NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    - Girl: Lucy Ivory Jackson Mirliam

    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 20:48 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Hayden Clark

    Doordat Noralie naar me lacht zie ik niet dat onze leraar komt. Zuchtend pak ik mijn engelse boeken uit mijn tas, ik kan gewoon niet wachten totdat deze les is afgelopen. Ik bekijk snel het boek en al snel zie ik de vele hoofdstukken die we dit jaar gaan behandelen. Grammatica staat in het vet gedrukt, ik kan niet wachten. Dus niet. Mijn engels is zeer goed en ik heb er ook helemaal geen problemen mee maar er komen gewoon steeds meer dingen bij waardoor ik soms de dingen door elkaar haal. Onze leraar begint aan een hele uitleg over hoe we met het boek meten omgaan, hij is blijkbaar vergeten dat we dit boek vorig jaar ook al hebben gehad. Al gelijk vliegt er een belediging van Charlynne door de klas, zij hoort ook bij mijn vrienden groep. Ik lach in mezelf, die meid kan het ook echt elke les maken.[aangepast]

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:31 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [aaangepast (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [De lessen zijn toch al begonnen, mijn persoontje heeft de leraar al beledigd. ;) Oja, Charlynn zit bij Hayden in de groep toch.]

    [Wij zijn gewoon een beetje laat(;. Ik laat ze straks wel even met elkaar kennis maken^^.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [aangepast.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Noralie Anderson
    De leraar legt dingen uit over het boek en dat kan ik wel waarderen, dit is namelijk een nieuw boek voor me. Ik kijk naast me naar Hayden en hij ziet er verveeld uit. Logisch, hij kent dit boek al. Niet echt een slimme zet van de leraar. Ik kijk weer naar de leraar, weg van Hayden. Mijn aantekeningblok ligt voor me en die pak ik erbij. Ik schrijf er wat op voor Hayden, Saai hè? Ik doe veel liever andere dingen dan in de les zitten. Maar ja, helaas zijn we verplicht. ik schuif het blok naar hem toe zonder hem aan te kijken. Mijn lok is weer voor mijn ogen gevallen en ik pak een speldje uit mijn tas en schuif die in mijn haar zodat mijn lok vast zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Anna Bailey Miller
    De leraar legt het een en ander uit over het boek, alsof we het nog nooit gezien hebben.
    Ik leun verveeld achterover in mijn stoel en kijk even om me heen.
    Één nieuw meisje, die nog altijd bij Hayden zit. Wat is hij toch weer aardig, al zal het hem meer gaan om een nieuwe 'verovering'.

    MirLiam schreef:
    Lucy Ivory Jackson

    'Mhm..' Ik kijk nadenkend naar mijn schoenen. 'We zouden naar het park kunnen gaan, kijken welke hotties er tussenuur hebben.' grijns ik. 'Of we kunnen chillen in de lerarenkamer... Heb jij nog ideeën?' Op dat moment gaat mijn mobieltje af. Ik laat altijd het geluid aan staan, ook in de les, leraren durven het me toch niet af te pakken. Ze weten dat ik dan brutaal reageer, ze beledig, op sta en weg loop. Ik pak mijn mobieltje uit mijn tas en zie dat ik een smsje heb van Jason, mijn Britse vriendje. Ik zuchtte diep en opende het smsje. Hey beauty, hoe gaat t? Mis je me al? ;) Ik jou wel! Xx Jason Ik rolde geirriteerd met mijn ogen. 'Jason smst me,' mompel ik tegen Charlynn. Hi cutie, t gaat goed. Ja, ik mis je zooo! =( X L. Stuur ik terug. Dat laatste is natuurlijk een leugen. Het enige wat ik van hem mis zijn, zijn beskunsten.


    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns kort en knik dan. 'Dat idee bevalt me wel.' zeg ik dan lachend. 'Lerarenkamer, hmmm, ik hou an leraren irriteren.' zeg ik dan bedenkelijk. 'We kijken wel wat we doen.' zeg ik dan en grijns even. Als ik zie dat Lucy een smsje krijgt, blijkbaar van Jason en ik rol even met mijn ogen. Dan merk ik dat ik wat vergeten ben en grinnik even en open dan de deur van het lokaal weer even en kijk met mijn hoofd om het hoekje en kijk wie er allemaal in de klas zitten en grijns weer even en zie de leraar me weer woedend aan kijken waardoor ik weer even kort in de lach schiet. 'Hey Hayden.' roep ik dan naar hem en zwaai even. Tja, moet wel iedereen van de groep even gedag zeggen. Dan kijk ik weer naar de leraar en lach weer even. 'Tja, het is er nog steeds niet beter op geworden.' zeg ik dan grijnzend en zie zijn hoofd weer rood worden en lach weer en kijk dan weer naar Hayden. 'Zie je in de pauze, praten dan wel. En pas op hem, hij is een beetje chagrijnig.' zeg ik dan laatste doelend op de leraar en grinnik weer even en kijk ook even kort naast het meisje naast hem en glimlach even zwakjes en rol dan onopvallend met mijn ogen en kijk dan weer even de klas rond. 'Ciao!' roep dan nog grijnzend en ga weer naar Lucy toe. 'Oke, eens kijken wat we gaan doen. Lerarenkamer of park, dus, hmmm.' zeg ik dan en denk na.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:53 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hayden Clark

    Ik zie hoe Noralie iets op een aantekeningblok iets schrijft en na iets er op te hebben gekrabbelt schuift ze het mijn kant op. Ik lees wat ze schrijft en ik knik naar haar en schrijf ook iets op. Wat doe je dan graag in je vrije tijd? Voorzichtig schuif ik het blok haar kant op en ik kijk naar haar gezicht, ik wil haar reactie zien. De leraar gaat nog steeds door met praten, maar niemand luisterd. Eigenlijk best zielig voor die man, maar ja, hij heeft hier voor gekozen. Hij kan ook gewoon gaan vissen op één van de meren in Amerika, dan hebben we allemaal iets nuttigs te doen. Ik kijk snel op de klok, de les duurt gelukkig nog maar een groot kwartier. Ik zie nu hoe Noralie het notitieblok aanpakt en snel concentreer ik me op haar gezichtsuitdrukking.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Delaney Marie McClain.

    Mijn rustige stappen weerklonken door de lege gangen. Mijn All-Stars waren eigenlijk al een beetje afgeleefd, maar nieuwe All-Stars vond ik er te nieuw uitzien. Ik had een vreemde smaak ja. Ik keek even rap op mijn rooster en stak die terug in mijn tas. Zonder te kloppen viel ik het lokaal binnen en sloot de deur.
    "Miss McClain ?" vroeg een de stem van de leerkracht. Ik draaide me om en keek hem verveeld aan. "Ik zat bij de directeur, laat me met rust" zuchtte ik, totaal geen zin in weer een discussie die ik sowieso zou winnen.
    Ik glimlachte naar hem waarna hij zuchtte en verder ging met de les. Ik ging op een stoel zitten en liet mijn blik de klas rond glijden. Ach ach, had Hayden een nieuwe gevonden ? Letterlijk dan, want dat meisje had vanochtend nog tegen Samuel gezegd dat ze nieuw was hier. Ik keek even rond, mijn broertje was het weer afgetrapt. Het was een wonder dat hij al gekomen was. Ik haalde mijn schouders op en legde mijn armen op tafel gekruist waarna ik mijn gezicht in mijn armen verstopte. Ik was zo moe !

    Noralie Anderson
    Hayden knikt en begint dan ook wat te schrijven, ik wacht geduldig af erop. Ik lees wat erop staat, wat hij geschreven heeft en ik glimlach dan. Een heel licht blosje zit op mijn wangen. Ik begin maar met wat normaals. Leuke dingen doen met vrienden, hoewel dat nu ontbreekt aangezien al mijn vrienden nog in mijn vorige woonplaats wonen. Ehm... Wat nog meer.. er zijn wel dingen die ik leuk vind, zoals lezen, schrijven en zingen. Ik ben redelijk creatief. Maar nee, dat schrijf ik niet op. Uitgaan, me broers pesten.. Vast en zeker nog wel meer dingen. Dan schuif ik het blok weer terug naar Hayden. Ik kijk de klas rond, naar mijn medeleerlingen. Ik ben benieuwd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Clark

    Als ik zie dat er een lichte blos op haar wangen verschijnt staat er een lach op mijn gezicht, echt iets typisch. Ik lees wat ze allemaal graag doet en gelijk schiet me er te binnen aan wie ik haar allemaal kan voorstellen. Snel pak ik een pen en krabbel snel wat neer. Als je wilt stel ik je voor aan een aantal mensen in de lunchpauze? ik zou haar kunnen voorstellen aan Charlynne of aan Anna, die zouden wel bij haar passen. Ook zal ik langs al mijn vrienden gaan, dan zou ze sneller bevriend met iedereen raken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    [Iemand voor Delaney ? Ze verveeld zich nogal in de les xp]

    [Tja, Charlynn staat buiten de klas dus en heeft niemand door dat ze net de klas kwam storen om even hoi te zeggen tegen Hayden, whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waarom ziet iedereen Noralie gelijk als de nieuwe aanwinst van Hayden..]

    Noralie Anderson
    Het meisje wat eerder nog een belediging maakte en vertrokken was komt even terug het klaslokaal in. Ik kijk naar haar, ze zegt Hayden gedag. Ach ja. Ik ken haar niet, en zij mij ook niet. Ze kijkt dan even kort naar mij, zie ik daar toevallig een oogrol? Hm. Vast niet.. Ja oke. Ik denk die gezien te hebben en ik snap niet waarom. Maar ik laat het erbij zitten. Anders maakt ze dadelijk nog een bitcherige opmerking ofzo. Ik zie haar daar wel voor aan. Ze maakt immers ook opmerkingen tegen de leraar en denkt dat ze alles kan maken. Hoewel dat in principe ook wel zo is.. Met geld kom je ver. Hayden heeft weer iets geschreven op het kladblok en vlug lees ik het. Voorstellen aan een paar mensen? Ik vraag me af aan hoe veel en aan wie. Ik pak mijn potlood erbij. Ik voel er niets voor om loner te zijn in de pauze. So count me in. ik schuif het blok terug naar Hayden. Hij heeft wel een aparte naam. Maar wel een leuke. Ik moet nog tot de ontdekking komen hoe Hayden is. Hij is vriendelijk tot nu toe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.