• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Uhhh, waar liggen ze nu... ??]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    "Hmm, ja, we gaan wel even terug. Veel kunnen we inderdaad niet doen." glimlachte ik en leidde haar dan, met mijn arm nog steeds om haar middel, naar de slaapzaal. Ik keek haar glimlachend aan.
    "We zullen een soort van vragenronde doen." grinnikte ik. "Je weet wel, lievelingskleur en zo..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas
    Ik kijk de man dankbaar aan en loop hem snel achterna. Ik kijk de hele tijd naar Naomi die nu in zijn armen ligt. Ze moest wakker worden. Echt ze moest! Ik slik en sluit voor een paar seconde mijn ogen. Dan kijk ik Naomi weer aan en dan de man. Hij loopt het ziekenzaaltje in en ik loop hem achterna. 'En nu? Wat moeten we doen?!' Ik kijk hem angstig aan en dan naar Naomi. Ze mag niet doood!\


    [Bew ;P Ik stel het me ook voor als een zaal, maar dan komen Mars/Ian/Naoom aan de andere kant binnen als waar Sam ligt. Maar het lijkt me wel leuker als ze nu naar een soort voorzaal gaan ofzo, zodat ze elkaar nog niet kunnen zien. Maar strx liggen ze wel naast elkaar!

    En wat moeten ze eigenlijk doen?:P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Charlynn
    Ik lach even. 'Oke.' zeg ik dan en ga op het bed zitten en kijk Mario weer aan.
    'Jij mag beginnen.' zeg ik dan en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Bew ;P Ik stel het me ook voor als een zaal, maar dan komen Mars/Ian/Naoom aan de andere kant binnen als waar Sam ligt. Maar het lijkt me wel leuker als ze nu naar een soort voorzaal gaan ofzo, zodat ze elkaar nog niet kunnen zien. Maar strx liggen ze wel naast elkaar!

    En wat moeten ze eigenlijk doen?:P]


    [Moet ik me dan zoiets voorstellen als een behandelkamer en de zaal waar Sam ligt gaan ze dan naartoe als ze klaar zijn in de voorkamer. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Zoiets ^^ Tenminste, wat ik me dan voorstel.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Axton
    "Hmm, ja, je lievelingskleur?" maakte ik mezelf het meteen gemakkelijk, aangezien ik dat net al als voorbeeld had gezegd. Ik ging naast haar zitten en keek haar afwachtend en met een glimlach aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Charlynn
    Ik grinnik. 'Rood en roze, kan niet kiezen.' ze ik dan lachend.
    'Favourite land?' vraag ik dan meteen door en kijk hem even glimlachend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amor8 schreef:
    [Zoiets ^^ Tenminste, wat ik me dan voorstel.]


    [Nu moet je wel reageren met super Mars, whaha, ik ga haar nog steeds niet wakker laten worden. ;) *Evil laugh*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Jaahaa, maar dat vroeg ik dus al.. Wat moet hij zeggen dat ze moeten doen? :P Weet ik veel wat je moet doen na een brand :P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario 'Alex'
    "Hmm,... Texas of zo... Iets in Amerika. Ik zie mezelf al een hele ranch runnen met weides vol met paarden. Spaanse volbloeden, natuurlijk." grinnikte ik.
    "Lievelingseten?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Jaahaa, maar dat vroeg ik dus al.. Wat moet hij zeggen dat ze moeten doen? :P Weet ik veel wat je moet doen na een brand :P]


    [Weet ik veel, ik weet het ook niet, whaha, doe gewoon iets, laat je fantasie zijn gang gaan! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    "Hmm,... Texas of zo... Iets in Amerika. Ik zie mezelf al een hele ranch runnen met weides vol met paarden. Spaanse volbloeden, natuurlijk." grinnikte ik.
    "Lievelingseten?"


    Charlynn
    Ik grinnik. 'Nee Argentinië, is ook Amerika.' zeg ik dan met een knipoog, Argentinië, mijn geboorteland.
    Dan denk ik na, moeilijke vraag, ik vind zoveel lekker.
    'Cazuela de Cabrito.' zeg ik dan grijnzend. 'Is een typisch Argentijns gerecht, een soort stoofpot.' zeg ik dan grijnzend. 'Ook Italiaans eten, Spaans eten, zoveel dingen, kan niet kiezen, ik vind bijna alles wel lekker.' zeg ik dan lachend.
    Dan denk ik na over mijn volgende vraag en kijk dan Mario glimlachend aan.
    'Hobby's naast dansen?' vraag ik dan en kijk hem niewsgierig aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Uhu.. Geen idee XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario 'Alex'
    Hmm, bedelen was een soort werk van me geweest.
    "We speelden vaak voetbal met alle wezen op straat... Het was eigenlijk best vreemd, iedere dag kwamen we samen, maar 's avonds vertrokken we steeds in groepjes van maximum drie ofwel helemaal alleen... Alsof het een soort regel was of zo. Maar goed, voetbal bracht ons samen en bovendien waren we er best goed in. De toeristen kwamen er vaak naar kijken en gaven af en toe wat geld, wat we dan probeerden te verdelen. Je kan je wel voorstellen wat voor ruzie dat daar steeds van kwam."
    Het was makkelijk om met haar hierover te spreken... Ik vond het niet erg of gênant.
    "Hmm, vertel eens wat meer over je vrienden?"


    “To live will be an awfully big adventure.”