• Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    - Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett GOFORTH

    modern:
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams. DreamWishes
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville JokerBaby
    -Marcell Amor8


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [En doei XD Me2]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Dooooooooood.... Wrm reageert niemand?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Weet niet waar reactie Naomii staat x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Ja, zullen we ze nu het hutje insturen, dan moeten we alleen kijken hoe we dat gaan doen, heb je een idee??]

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Je zult er wel warm vinden in Italië, het is een stuk warmer als hier.' zeg ik dan en lach even. 'Gelukkig, het zal wel even duren voordat ik aan de kou gewend ben.' zeg ik dan en grinnik. 'Ik ben zo benieuwd naar Canada.' zeg ik dan opgewonden en zie dan een bewaker aankomen en kijk Ian even bang aan, nog een straf zou ik nu echt niet aankunnen. Dan kijk ik I'm me heen en zie een soort houten huisje buiten staan en en pak Ian hand stevig vast en trek hem snel mee naar het huisje voordat iemand ons nog kan zien.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Daar dus XD Maar anders is het toch niet zo moeilijk om het ff op te zoeken?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Pech Josh, jouw testosteron gehalte moet dringen omlaag,' zeg ik knipogend via de spiegel. Hij doet het goed na maar geeft het bij het grondwerk op. Ik grinnik, 'je probeert het niet eens,' merk ik op. Ik steek mijn hand naar hem uit zodat ik hem overeind kan trekken. 'Slappeling. Waar is je grote ego gebleven? Geplet onder je afgang?'


    Joshua Gayle
    'En bedankt.' zeg ik dan sarcastisch en rol even met mijn ogen, maar lach uiteindelijk toch even en kijk Leslie grijnzend aan. 'Ik probeer het wel!' zeg ik dan streng en zucht en sluit mijn ogen even. Als ze de volgende opmerking maakt til ik mijn hoofd op en kijk haar quasi-boos aan. 'Geplet onder mijn afgang?' vraag ik dan sarcastisch. 'Geloof maar die ego is er nog en door die ego blijf ik lekker liggen.' zeg ik dan en steek mijn tong uit en pak dan grijnzend haar hand vast en voor ze me kan optrekken trek ik haar op me. 'Wie is er hier een slappeling?' vraag ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    JokerBaby schreef:
    Mario 'Alex'
    "Wat wil je nu gaan doen?" vroeg ik glimlachend.
    ik sloeg mijn arom om haar middel, terwijl ik haar de badkamer uit leidde.


    Charlynn
    Ik glimlach even en denk na. 'Tja, wat kan je hier eigenlijk doen, bijna niks.' zeg ik dan zuchtend en kijk Mario dan aan en leg mijn hoofd dan zacht op zijn schouder, zijn arm om mijn middel voelt fijn en vertouwd aan en weer verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. 'Terug naar de slaapzaal of iets, want ik denk dat het niet zo slim is om na het douche weer te gaan dansen.' zeg ik dan en lach even. Mijn hoofd ligt nog steeds op zijn schouder en ik sluit voor een moment mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'En ik ben nieuwsgierig naar Italië,' zeg ik grijnzend. Ineens trekt ze me mee. Ik kijk even over mijn schouder en zie nog net een bewaker. Vlug loop ik uit mezelf mee en trek haar nu het hutje in. Ik sla mijn armen om haar heen en druk een kus op haar kruin. 'Italië zal wel warm zijn ja,' grinnik ik. 'Maar ik ben ook wel eens in Florida geweest en daar is het ook warm.' Ik glimlach. Vraag me niet hoe ik in Florida terecht ben gekomen. Met pure mazzel namelijk. Ik kijk Naomi aan en trek haar mee naar een bankje. Het ziet er niet heel betrouwbaar uit, maar toch ga ik er op zitten. Ik trek Naomi op mijn schoot. Ik hoor een beetje gekraak en bereid me er op voor dat ik er doorheen zak, maar het gebeurt niet. Ik grinnik en druk een kus in haar nek. 'Dan kun je hier alvast aan de koud wennen,' grijns ik. 'Maar ik zal zorgen dat je het niet koud krijgt daar.' Ik glimlach. 'En hier.' Ik sla mijn armen om haar middel en begraaf mijn hoofd tegen haar schouder aan. Buiten hoor ik wat gerommel. Vast die bewaker. Als hij maar niet hier komt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja je hebt gelijk, maar volgens mij heb ik die reactie zo ie zo nooit gezien hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik reageer als ik thuis ben :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach even en leg mijn hoofd op het zijne die in mijn nek ligt. 'Als je in Florida geweest bent zal Italië wel niet veel verschillen kwa temperatuur.' zeg ik dan grijns even. 'Misschien kan ik er hier wel aan wennen, maar ik begin het hier toch behoorlijk warm te krijgen.' zeg ik dan ongemakkelijk en weer hoor ik gekraak en gerommel, alleen nu harder. 'Wat is dat?' vraag ik dan zacht en angst is toch wel in mijn stem te horen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip en laat Naomi los. Ik denk na en sta op. Die warmte hoort hier niet. 'Blijf hier ik kijk even.' Ik druk een kus op haar lippen en loop richting de uitgang. Ik steek mijn hoofd om het hoekje en zie de bewaker staan. Hij is iets aan het doen vlak bij het houten huisje. Ik zie hoe hij iets tegen de muur van het houten huisje gooit. Ik knijp mijn ogen tot spleetjes. Een geur van benzine dringt in mijn neus. Het volgende moment ontstaan er vlammen. Ik vloek en zie de man wegrennen. Ik kijk naar het huisje. Vlammen likken aan het hout. Naomi!
    'Naomi,'schreeuw ik. Een helskabaal barst los. Ik zie een houten balk omvallen. Ik ren naar de ingang van het huisje terug, maar door de warmte is het handvat al bloedheet geworden. Ik moet hem openen. Ik kijk zoekend om me heen. Als ik een grote stok zie, pak ik die en ren met de stok voor me op de deur af. Met een klap valt de deur open. Rook verpest mijn zicht.
    'Naomi,' schreeuw ik weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Merken de mensen binnen dat?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Joshua Gayle
    'En bedankt.' zeg ik dan sarcastisch en rol even met mijn ogen, maar lach uiteindelijk toch even en kijk Leslie grijnzend aan. 'Ik probeer het wel!' zeg ik dan streng en zucht en sluit mijn ogen even. Als ze de volgende opmerking maakt til ik mijn hoofd op en kijk haar quasi-boos aan. 'Geplet onder mijn afgang?' vraag ik dan sarcastisch. 'Geloof maar die ego is er nog en door die ego blijf ik lekker liggen.' zeg ik dan en steek mijn tong uit en pak dan grijnzend haar hand vast en voor ze me kan optrekken trek ik haar op me. 'Wie is er hier een slappeling?' vraag ik dan grijnzend.


    Leslie Day
    Ik grinnik,'Graag gezegd hoor,' zeg ik tegen hem. Maar Josh kijkt me toch grijnzend aan. Dan zegt hij streng dat hij het wel probeert. Ik moet lachen als hij me boos aan kijkt. 'Ja, geplet onder je afgang. Vindt je het zelf geen afgang dat je het niet eens durft te proberen?' vraag ik hem onschuldig. Hij zegt dat zijn ego er nog is en dat die ego blijft liggen. 'Dat is niet door je ego,' zeg ik met een lichte grijns, 'dat is je trots.' hij pakt mijn hand grijnzend vast en ik wil hem overeind trekken. Maar Josh is sterker en trekt me dan op zich. Hij vraagt grijnzend wie er een slappeling is. Ik druk een kusje op zijn lippen. 'Jij, want jij durft niet eens een poging te doen om te kijken of je een beetje grondwerk kan doen.' een grijns zit op mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kuch en kan niks meer voor me zien door de zwarte rook, het ging allemaal zo snel dat ik niet precies weer wat er zo net gebeurd is. Weer kuch ik en hoor dan Ian's stem. 'Ian!' roep ik dan en kijk dan naast me en schrik en zie een vlamme massa op me afkomen en loop naar achter en voel dan de het hout tegen me rug en slik en de vlammen blijven maar dichterbij komen. Ik kan niks zien behalve de fel gekleurden vlamme en angst overspoelt me. Weer kuch ik een paar keer en word licht in mijn hoofd van alle rook. Tranen staan inmiddels al in mijn ogen, ik wil nog niet dood. 'Ian alsjeblieft!' roep ik dan weer bang. De warmte is zo heet en mijn hele lichaam begint al te branden. Weer kuch ik en merk dat mijn zuurstof ook al bijna op is. 'Ian!' komt er dan nog zwak en zacht uit mijn mond en dan wordt alles zwart voor mijn ogen en het enige wat ik merk is dat de warmte maar dichterbij blijft komen en ik bijna geen lucht meer krijg.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp