• NIEUUUWWW TOPIC



    GOFORTH schreef:
    NEW YORK CITY

    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain N4I5
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain N4I5
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters[/b] zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Jordan Everbeet EDWESTWICK
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Rafael Greywood Blanes
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DREAMWISHES
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. EDWESTWICK
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:39 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Bij ons is de pauze altijd na het tweede uur en na het vierde uur.... Maar Oke. ;')]


    [Bij ons altijd na het 2e xp In de voormiddag én in de namiddag, op alle dagen xp]

    Andrew Justin Cole

    Aangezien ik net naar de tandarts moest hoefde ik niet in de les te zijn. Het was gewoon de vaste controle, zoals meestal was mijn gebit helemaal goed, gelukkig. Ik haal mijn hand even door mijn haar en besluit dat het toch geen zin heeft om nog naar de les te gaan, ik bedoel als ik toch een briefje had dat ik dat uur zou missen waarom zou ik dan alsnog gaan? Ik loop rustig naar het muziek lokaal en kijk naar binnen. Er was geen les bezig. Ik open de deur en loop naar binnen. 'Ow hoi' zeg ik tegen degene die er zit.

    [o :') lol. Zo normaal is dat dus niet xd.

    Bij ons na het derde en na het vijfde :3

    Maar goed. Pauze tijd dus ;D

    TRINNGGG XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rafael Greywood

    Toen ik aankwam bij het lokaal, was net de bel gegaan. Mijn klasgenoten verlieten het lokaal, wanneer iedereen uit het lokaal was, glipte ik nog naar binnen om mijn spullen bij elkaar te rapen en verliet het lokaal.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 22:42 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ja dat mag best Jacco (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain. Outfit.

    "Ow hoi" hoorde ik een stem zeggen. Meer mannelijk dan vrouwelijk. Ach ja, waarom niet gewoon kijken ? Ik stopte met gitaar spelen en keek om. Vanonder een paar lokken bruin haar die voor mijn ogen was gevallen keek ik hem aan, "Hi" zei ik waarna ik glimlachte met mijn gewoonlijke, ontblote glimlach. Ik haalde de band van de gitaar van mijn schouder en zette de gitaar terug weg. Een hand die ik door mijn haar haalde zorgde ervoor dat ik weer gewoon normaal voor me uit kon kijken, wat wel handig is als je tegen iemand praat.
    "Delaney" stelde ik mezelf voor, niet dat hij hier nieuw was, maar ik wist zijn naam gewoon nog niet. Ik had me voorgenomen iedereen te leren kennen op deze school, goed hé ?

    [Haha, heb het weggehaald, ik zag jouw berichtje erboven niet :W]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Charlynn Cassidy Williams
    Ik grijns als hij op zijn lip bijt. 'Als jij het doet ziet het er niet uit kijk het moet zo.' zeg ik dan lachend en doe het zelf, maar schiet uiteindelijk toch in de lach, Oke dat kan ik beter niet doen, maar ik doe het alleen als ik zenuwachtig ben. 'Ik weet niet, bedenk jij maar wat.' mompel ik dan en glimlach even en zie dan Noralie en een andere jongen die ik wel eens eerder heb gezien binnenkomen en glimlach even naar ze en begroet ze met een simpele 'hey' en kijk dan weer naar Hayden.

    [Wat bedoel je met die zin die ik dikker gemaakt heb?? ^^ Ik weet even niet wat ik haar dan moet laten zeggen....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hey mensen, ik ga slapen.
    Rafael reageert dus niet meer, maar hij wilde zich die schooldag toch al niet meer zo vaak laten zien. Ahaha.
    Good night! X]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    De bel gaat en ik kijk op. Een zuchtje ontsnapt uit mijn mond en ik pak mijn spullen in en kijk dan even naar Anna. 'Ach, laat maar zitten,' zeg ik met een glimlachje naar haar. Ik sta op en gooi mijn rugzak over mijn rechter schouder. Dit vest is echt te groot voor me, en dat boeit me ook echt totaal niet. 'Ik zie je straks wel,' zeg ik glimlachend tegen Anna. We zullen heus nog wel samen les hebben. En ik denk dat ik nu maar op zoek ga naar Drew. Ik loop rustig richting de kantine. Zou hij daar zijn?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    [Hey mensen, ik ga slapen.
    Rafael reageert dus niet meer, maar hij wilde zich die schooldag toch al niet meer zo vaak laten zien. Ahaha.
    Good night! X]


    [Slaaaaplekker Jacco (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Andrew Justin Cole

    Ik keek haar aan en glimlachte, 'Andrew' zeg ik en glimlach weer. 'Je kan goed gitaar spelen' zeg ik en kijk er even aan. Ik had er wel is vaker gezien maar noot echt de moeite genomen met haar te gaan praten. Ik haalde mijn hand even door mijn haar en bijt op mijn lip. Eigenlijk had ik nog geen idee wat ik nu zo gauw moest vertellen

    Noralie Anderson
    Ik loop een beetje lonely door de gang op weg naar de kantine. Ik vraag me af of ik die gelijk kan vinden. Ik volg gewoon mijn ik-heb-honger-instinct en zie wel of ik de kantine vind. Maar gelukkig, ik vind die ook. Ik kijk de kantine rond door de bewegende leerlingen maar kom tot de conclusie dat Drew er niet is. Waar kan hij zijn.. Ik denk terug aan ons gesprek. Wat waren zijn hobby's ook alweer..? Voetbal spelen, dingen met vrienden doen en.. Oja! Gitaar spelen. Toch? Misschien is hij in het muziek lokaal. Ach ja, het is het op z'n minst waard om er een kijkje te nemen. Ik loop richting het muziek lokaal.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Delaney Marie McClain.

    Ik begon te glimlachen. "Ik ben het nog steeds aan het leren, volgens mij zit ik zelfs al een jaar achter" zei ik bedenkelijk. Ik haalde mijn schouders op en liet me neerzakken op het stoeltje voor de piano.
    "Dit hier is meer iets voor mij" zei ik, "Mijn ouders zeiden altijd dat ik een 2e Mozart zou worden, maar ja, ouders liegen wel vaker" grijnsde ik toen vrolijk. Mijn vingers gleden blindelings over de toetsen, op de melodie van Kiss Me. Het was meestal het eerste liedje dat ik speelde als ik aan de piano ging zitten, gewoon omdat het automatisch ging. Daarna probeerde ik pas liedjes uit die eigenlijk totaal niet op piano werden gespeeld. Ik stopte met het spelen van Kiss Me, en ging over naar Riverside van Agnes.
    "Speel jij iets ? Aangezien je hier staat veronderstel ik van wel, maar je weet nooit" zei ik toen glimlachend, nog steeds spelend.

    Noralie Anderson
    Als ik bij het lokaal aankom, kom ik tot de conclusie dat het helemaal niet het muziek lokaal is. Hm.. Oke. Ik heb geen idee waar die dan wel is. Ik zucht een keer zachtjes en haal dan mijn schouders op. Dan maar terug naar de kantine. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Eten! Ik loop terug en koop wat eten en te drinken. Ik neem het mee naar buiten en ga daar dan tegen een boom aan zitten. Ik rist de vest van Drew open en laat het van mijn schouders glijden. Het is buiten namelijk goed weer. Ik zit in het shirt van Drew nu. Zijn geur hangt erin. Ik begin dan aan mijn broodje met eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.