• Deze topic is afgelopen! De link naar de volgende topic; http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=143940



    Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 8:52 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Cecile;
    Ik glimlach als ik merk dat het geen pijn doet. ik begin zacht te stoten en omdat haar benen om mijn middel liggen, stoot ik automatisch diep in haar. Ik kreun zacht tegen haar oor en zuig an haar oorlel. 'J-Je voelt zo lekker aan A-April-chan' zeg ik en sluit genietend mijn ogen terwijl ik ietsjes harder ga.

    Selienna;
    Ik kreun luid en voel mijn spieren trekken.
    Ik beweeg mijn heupen en zuig aan het topje terwijl ik hard op en neer beweeg met mijn hand.
    'I-Ik koomm!!' kreun ik luid en kom schokkend en trillend klaar terwijl ik nog steeds hard aan het aftrekken ben.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    April
    Genietende krenen ontsnappen mijn mond. 'ccecile maak me dde jouwe. Iik wil bij jou zijn'kreun ik luid in zijn oor en zorg dat hij nog dieper in me stoot. Heerlijkdit


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik haal mijn vingers uit haar en lik ze af.
    Daarna lik ik langzaam haar poesje schoon.
    Ik voel mijn spieren trekken en bijt hard op mijn lip.
    'I-Ik ga komen!' kreunt het luid, bijt hard op zijn lip en trilt hevig als hij klaar komt.

    Cecile;
    Ik bloos en stoot hard en diep in haar terwijl ik met haar borsten speel.
    Ik weet wat ik morgen ga doen, echt heel goed.
    Het maakt me niet uit of ik geen elf ben, ze zal de mijne zijn!

    Selienna;
    Ik kreun zacht als hij zijn vingers uit me haalt en me schoon likt.
    Ik slik alles door wat in mijn mond terecht komt en lik hem schoon.
    Ik draai me om, lik mijn lippen speelt af en beweeg met mijn poes ruw over zijn vriend heen.
    'Neem me! Neem me zo hard je kan! Toon geen genade! Doe net alsof mijn poes iemand is die je moet vermoorden, maak me helemaal kapot tot ik smeek of je wilt stoppen' zeg ik hijgend, hees en geil in zijn oor en knijp in zijn tepels terwijl ik ondeugend grijns.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Ik ben slapen schatjessss, misschien dat ik de ipod kan gappen, maar dan zal ik alleen voor de topic gaan schrijven, omdat het gigantisch moeilijk is met nepnagels te typen op een touchscreen xD
    Sowieso tot morgen en misschien tot zo!
    Xxxx(K)(K)(H)(H)(flower)(flower)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    April:
    Kreunend druk ik me tegen hem aan. Dit voelt zo goed. Wat we niet weten is doordat ik een wezen der natuur ben dat de condoom is opgelost,baby time :p. ' l-love iik kom zo. Denk ik* kreun ik geil in zijn oor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik kreun hees en pak haar bij haar heupen.
    Ik bijt hard op mijn lip en knijp zachtjes in haar billen.
    'Ik zal je alles geven wat je wil, Ik ga net zolang door tot je niet meer kan' fluister ik hees in haar oor.
    Ik til haar een stukje op en laat haar op me neer zakken.
    Ik kreun hees als ik langzaam in haar strakke poesje glij en knijp harder in haar billen.

    Cecile;
    Ik kreun luid. 'i-ik ook' kreun ik geil in haar oor en stoot nog even door.
    Ik kom met een luide kreun diep in haar klaar.
    Ik geniet van het gevoel wat door mijn lichaam stroomt.
    Wat heb ik dit gemist!! Maar April is in 1 dag dierbaarderdan mijn exen in de hele relatie…

    Selienna;
    Ik kreun luid door de kneepjes in mijn billen.
    Als hij in me gaat voel ik een en al pijn.
    Ik kreun er luid en pijnlijk door en krijg een grijns p mijn gezicht.
    'h-heerlijk die p-pijn' kreun ik en begin mijn heupen te bewegen.
    Ik geniet zo gigantisch vanzij. Dikke vriendje in mijn te dtrakkr poesje en kreun genietend, ook van de pin.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    April:
    Kreunend kom ik klaar. Niet doorhebbend dat zijn zaad in mijn poesje is gekomen. Blozend kijk ik hem aan en sla mijn armen in zijn nek. 'h-het was heerlijk' hijg ik zachtjes


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik houd haar hand stevig vast bij haar heupen en stoot.
    Ik weet dat ze pijn lekker vind, dus ik hoef niet heel voorzichtig te zijn. Anders vind ze het straks niet lekker.
    Ik kreun luid als ik in en uit haar strakke poesje glij.
    Mijn handen leg ik om haar boobies heen en begin ze ruw te kneden.

    Cecile;
    Ik kus haar liefdevol en teder op der lippen. 'i love you April' zeg ik en kijk haar aan. 'i really do' fluister ik zacht en streel haar wang.

    Selienna;
    Ik kreun luid en probeer iets vast te pakken waar ik hard in kan knijpen.
    Ik hijg, kronkel, tril en kreun van puur genot.
    Ik kras over zijn borst als ik mijn rug hol.
    'z-z-z-zoooooooo lekker!!!' breng ik trillend en kreunend uit en leg zonder na te denken mijn vingers op zijn ogen waardoor hij alles kan zien en nog harder word em. Mijn poesje strakker.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik knipper verbaasd met mijn ogen en glimlach als ik Selienna kan zien.
    Ik bijt hard op mijn lip en stoot dieper en harder in haar.
    Ik leun naar voren, sabbelt en bijt op haar tepel en zuig eraan.
    Ik grijns breed en kijkt haar met een geile blik aan.

    April:
    'i love you to cecile' fluister ik zachtjes. Op mijn lichaam verschijnen sierlijke tekens van goud. Het teken dat ik geen maagd meer ben en volwassen ben geworden.

    Shanlukrustig loop ik doir het bos. Vanuit de bosjes hoor ik gekreun. Mijn boog richt ik op hun. 'laat jezelf zie. Anders schiet ik. Dit is koniklijk terein'zeg ik met een strenge ondertoon


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Selienna;
    Jammerend om meer lig ik op hem en bijt hard op mijn lip als hij met mijn boobies speelt.
    Ik beweeg bard em snel mijn heupen en voel zijn vriend me helemaal opvullen.
    Verbaast kijk ik op en grom laag.
    'flikker op slaaf achting iets, hoor je niet dat we bezig zijn?' Sis ik boos en scherm mij en Hue van mensen af.
    'een idioot die ons wil storen, doe dat maar als ik niet meer kan ' moppert ik en kijkt Hue aan

    Cecile;
    Ik glimlach en kijk haar aan.
    'wil je mijn meisje zijn April?' vraag ik zicht en streel haar wang zacht en teder.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik word knalrood bij het horen van een andere stem.
    Ik lach zacht om Selienna en kus haar zacht.
    'Moet ik weer mensen pijn doen?' vraag ik hees in haar oor.
    ik sabbel aan het oorlel en geef een diepe stoot.