• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    HET BEGIN:

    We beginnen bij het punt dat iedereen verzamelt bij Ian thuis. Ian zit aan het stuur, de rest zit gewoon in de auto/het busje. (als je hier het niet mee eens bent, even zeggen).
    We doen er niet te lang over om in de auto te zitten, hooguit een paar pagina's. Op een gegeven moment maakt de auto een vreemd geluid, en zitten ze vast. Wanneer dit gebeurt kondigen we wel aan c:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Williams

    ''Weet ik! Ik ben een genie!'' roept Cathy.
    ''Waarom ben je helemaal daar gaan zitten!?. Mijn stem doet pijn!''
    Ik begin te lachen.
    "Je stem doet pijn? Knap hoor!" roep ik terug en grijns.
    "Kattekopje heb auwie aan haar stemmie!" roep ik door de bus en steek mijn tong naar Cathy uit. Nu ze wat vrolijker is, is het ook leuker om met haar te communiceren. Ik hou niet zo van chagrijnige mensen om me heen.
    Ik kijk weer even naar buiten of ik Rory toevallig zie. Wáár blijft hij nou!?
    Mijn blik gaat weer naar Cathy en ik grinnik. "If you happy and you know it clap your hands!" roep ik door de bus, maar meer op Cathy gericht.
    Droogjes klap ik in mijn handen.
    Ineens doemt Rory voor me op en ik zit als een malloot te glimlachen.
    "BROERTJE!" schreeuw ik en vlieg naar hem toe waarna ik hem knuffel. "Ik dacht dat je te laat zou zijn en dat we zonder zou zouden vertrekken." zeg ik opgelucht en druk tientalle kusjes op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 23:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Aangepast :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cathy
    ''Dat kan toch?! Je stem kan toch pijn doen?!'' riep ik naar niemand in het bijzonder.
    ''Kattekopje heb auwie aan haar stemmie!'' riep Riley plagend, en ik volgde zijn voorbeeld door ook mijn tong uit te steken.
    "If you happy and you know it clap your hands!'' brulde hij, en klapte vrolijk in zijn handen.
    Ik vernauwde mijn ogen.
    ''If you want to go home and you know it, clap your hands!'' verbeterde ik hem, en dit keer klapte ík in mijn handen.
    Ik zag Rory aan komen stuntelen, en ik bereidde me alvast voor op een té blije Riley.
    Grijnzend keek ik toe hoe hij zijn broertje kusjes op zijn wang begon te geven.
    ''Arme Rory,'' mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 23:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rory Williams
    Ik grinnekte en duwde Riley speels van me af. "Dude, ik krijg je lipstick over mijn hele gezicht." zei ik grinnekent terwijl ik mijn gezicht afveegde van het kwijl van zijn slobberkusjes. Ik ging zitten en speelde even met mijn lippiercing. Ik was blij dat die van ons niet wéér in elkaar bleven hangen. Dat was al veels te vaak gebeurt. Ik haalde een klein survival voor dummies boekje uit mijn rugzak en begon plaatjes te kijken. Onder het kijken trok mijn gezicht vanzelf eens in de zoveel tijd in rare grimassen als ik iets grappigs, engs of goors zag. Het boek ging over konijnen villen, hutten bouwen, water zoeken en nog veel meer. Het zou nog wel eens handig kunnen zijn als we gingen kamperen. Ondertussen was Riley weer verder gek aan het doen met de anderen om ons heen. Ik hield me maar een beetje gedijst... Zoals meestal eigenlijk. Riley had altijd het woord ook wel voor mij gedaan. Ik was niks anders gewent en vond het ook wel prima. Hij wist hoe ik tegen dingen aankeek, waarom zou ik hem dan gaan herhalen? Dat had toch totaal geen zin, of wel soms?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2012 - 23:43 ]


    Bowties were never Cooler

    [Sylvesti, minimaal acht regels, graag c:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Williams

    Rory duwde me speels van zich af.
    "Dude, ik krijg je lipstick over mijn hele gezicht." grinnikt hij dan en ik grijns.
    "Lekker toch?" zeg ik en kijk toe hoe hij mijn kwijl van zijn wang veegt. Ik trek een pruillipje al lijkt hij meer aandacht te hebben voor zijn boekje.
    Hij trok af en toe rare gezichten en ik lach.
    "Cathy, mijn broertje heeft geen oog meer voor mij!" roep ik dramatisch en sta droog op, trek het boekje uit Rory zijn handen en plof op zijn schoot neer.
    "Nu wel toch?" vraag ik grijnzend en kijk hem aan. Ik haal mijn hand door zijn haar en trek er even aan.
    "Je mag niet, niet aandacht voor mij hebben." zeg ik verontwaardigt. "Ik heb uren op je moeten wachten, en dan ben je er. En dan lees je een boekje?" ik trek mijn wenkbrauw op en blader door het boekje heen, een gids. Zo te zien.
    "Ieuwl!" roep ik als ik een goor plaatje zie. Meteen klap ik het boekje dicht. Ik kijk Rory aan en grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitshy schreef:
    [Sylvesti, minimaal acht regels, graag c:]


    (ik zie het slecht door mn telefoon. Ik schrijf hem morgen af okey?)


    Bowties were never Cooler

    Cathy
    ''Cathy, mijn broertje heeft geen oog meer voor mij!'' riep Riley droogjes, stond op en plofte bij Rory op schoot.
    Ik grijnsde onwillekeurig.
    Met een half oor luister ik naar het gebruikelijke geklaag van Riley.
    ''Ik heb uren op je moeten wachten, en dan ben je er. En dan lees je een boekje?'' ratelde hij, en ik schoot in de lach.
    ''Een half uurtje, om precies te zijn,'' verbeterde ik Riley schreeuwend, en plantte mijn benen weer droogjes op het dashboard.
    Het zat nog best comfortabel, moest ik zeggen.
    Ik vroeg me al een tijdje af wanneer we vertrokken, maar volgens mij moesten er nog enkele mensen komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylvesti schreef:
    (...)

    (ik zie het slecht door mn telefoon. Ik schrijf hem morgen af okey?)


    [Probeer anders de acties van RIley over te schrijven dan kom je al gauw uit op acht regels. En tip; Gebruik vaker enter, zo krijg je meer regels hihi :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [I`m alive *O* ik ga reageren op Lizor! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    'Gelukkig,' zeg ik met een glimlach.
    Ik kijk haar aan, 'je kan niet tegen me liegen,' zeg ik met een scheve glimlach.
    'Ik weet dat er iets aan de hand is, gaat het over je vader?' vraag ik zacht, ik weet dat ze daar nog regelmatig aan denk. Hij is een aantal jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk.
    'Ik vind het nog steeds echt heel erg voor je, ik hoop dat je er niet te veel last van hebt,' ik ben beter in luisteren dan in praten in zulk soort situaties, dat is te merken.
    'Ik weet zelf natuurlijk niet hoe het voelt, maar als je er last van hebt wil ik je altijd proberen te helpen, daar zijn vrienden toch voor,' glimlach ik.


    Hayden Noralie Everett
    Camille kijkt me aan en zegt dat ik niet tegen haar kan liegen. In mijn ogen is het niet liegen, het is meer anderen niet belasten met negatieve emotie`s, maar dat zeg ik maar niet. Ze zegt dat ze weet dat er iets aan de hand is en vraagt of het over mijn vader gaat.
    Tingtingting, door naar de volgende ronde voor een wasmachine. Ze heeft het namelijk gelijk juist.
    En daar komen de medelevende woorden en blikken. In het begin is het lief, maar je merkt dat het geen ene zak helpt. Dus begint het irritant te worden.
    Maar ik ben niet de persoon die daar over zou gaan klagen, dus daar houd ik me stil over.
    `Ik weet dat je probeert te helpen, en dan ben jij de enige waar ik niet tegen kan liegen,` zeg ik.
    Ik kijk even naar Camille en dan weer weg.
    `Het gaat inderdaad over mijn vader,` zeg ik zacht, ik kijk naar een punt voor me. `Het is vandaag 9 jaar geleden.`
    Dan weet ze nu wel wat ik bedoel als ik zeg dat het 9 jaar geleden is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarrenCrissy schreef:
    (...)

    [Probeer anders de acties van RIley over te schrijven dan kom je al gauw uit op acht regels. En tip; Gebruik vaker enter, zo krijg je meer regels hihi :3]

    (dat heet valsspelen :p ik heb er al een onzin verhaaltje achter geplakt.de volgende reactie komt wel morgen op de computer zodat de regels zeker goed zijn.)


    Bowties were never Cooler

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk haar met een klein glimlachje aan.
    'Ik wil je heel graag helpen, maar het heeft waarschijnlijk toch geen zin wat ik doe,' zeg ik en ik zucht, 'maar het gaat allemaal goed komen, je komt er overheen. Misschien niet vandaag, maar dat hoeft ook niet.Geloof me Hayden, als je vader hier was geweest had hij gewild dat je deze vakantie lol zou maken. Probeer het,' zeg ik met een glimlach.
    'En als je even een down momentje hebt, dan mag dat. Laat jezelf dan maar lekker even down zijn, dat mag soms. Soms wil je gewoon even alleen zijn en aan hem denken, maar dat moet soms ook en ik ben er altijd voor je, vergeet dat niet. Oké?' ik kijk haar met een glimlach aan en geef haar een knuffel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek rond. Hoe lang had ik geslapen ? Ik merkte dat de bus nog niet reed, dus het zou vast niet zo lang geweest zijn. Ik keek even naar David en begon te lachen. Hij had dus ook door dat ik weer wakker was. Ik haalde een hand door mijn haren en liet een zachte zucht over mijn lippen glijden. "Niet te geloven, we zijn nog niet eens vertrokken en ik was alweer aan het slapen". Ik haalde uit de zak van mijn pull een zakje met snoepjes tevoorschijn, ja ik had een voorraad aangelegd, en opende het zakje.
    "Wil jij ook een snoepje ?" vroeg ik op een plagend toontje toen ik hem naar mijn snoepjes zag kijken. Ik wist gewoon dat David net zoveel van snoep hield als ikzelf. Daarvoor kende ik hem maar al te goed. Ik liet hem ook nooit alleen met mijn snoep. Als ik bijvoorbeeld naar de wc moest dan gaf ik altijd mijn eten aan Cam of zo omdat ik zeker wist dat zij niet alles ongevraagd ging opeten. Ik kon het hem nog wel vergeven hoor, maar het was en bleef mijn eten en eten was heilig voor me. Gelukkig was ik het type meisje dat niet direct 5 kilo verzwaarde door eens iets teveel te eten, anders kon ik nu beter in de dierentuin gaan staan onder de naam nijlpaard.

    Sylvesti schreef:
    (...)
    (dat heet valsspelen :p ik heb er al een onzin verhaaltje achter geplakt.de volgende reactie komt wel morgen op de computer zodat de regels zeker goed zijn.)


    [Haha in mijn wereld noemt men dat slim zijn xD
    Is goed joh, dan zie ik het morgen wel verschijnen hihi.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.