• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    HET BEGIN:

    We beginnen bij het punt dat iedereen verzamelt bij Ian thuis. Ian zit aan het stuur, de rest zit gewoon in de auto/het busje. (als je hier het niet mee eens bent, even zeggen).
    We doen er niet te lang over om in de auto te zitten, hooguit een paar pagina's. Op een gegeven moment maakt de auto een vreemd geluid, en zitten ze vast. Wanneer dit gebeurt kondigen we wel aan c:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Noah Ackles

    Dat meende je niet? Ik zag wel vanuit mijn ooghoek hoe ze lichtelijk fronste. Een klein zuchtje verliet mijn mond, voor de zoveelste keer al vandaag.
    'Ik hoop dat je weet dat ik er alleen er maar mee ingestemd heb dat je me een lift kon geven omdat ik gek werd van je gezeur, en er zo tenminste van af zou zijn,' meldde zei mij. Één mondhoek krulde speels omhoog. Hey, ik wou dat ze mee ging... Ik gaf niet op na haar eerste nee, en ook niet bij de tweede.. derde.. tiende... Oké, ik gaf gewoon helemaal niet op totdat zij eindelijk zou toestemmen. 'Maar goed, als je het zo graag wilt: Dankje,' vervolgde ze zichzelf sarcastisch. Sarcastisch of niet, ze zei dank je. Ik zag dat ze nog wat wou zeggen, maar ze werd onderbroken door iemand die mij een koekje aanbood..? Ik keek eventjes op naar diegene die het vroeg en zag dat het Hayden was. Een vriendelijk glimlachje versierde mijn gezicht, wou er één aannemen van haar, maar de koekjes werden al afgepakt door Ian.
    'Dank-' begon ik al, maar ik stopte abrupt met mijn zin. Verder praten had ook al geen zin, want Hayden was er ook al vandoor gegaan om haar koekjes weer af te pakken van Ian. 'Tot zo ver het koekjes aanbod,' mompelde ik en luisterde naar de vraag van Aurore. Ze vroeg wanneer we eindelijk vertrokken. Ik zuchtte weer eventjes. Nu pas viel mij de brede glimlach op die op Amelia haar gezicht stond, dat me dat niet eerder was opgevallen.
    'Heey Noah,' zei ze zachtjes. Ze was in mijn richting op gedraaid, echt een lekkere houding leek mij dat niet. Weer krulde eventjes een mond hoek omhoog.
    'Hey, Amelia,' zei ik vriendelijk tegen haar. Stiekem ging mijn had even naar de been toe van Aurore en liet hem er vluchtig over heen gaan. Mijn gezicht bleef verder strak op Amelia gericht. Als of ik het niet was die met zijn hand over haar been heen ging. 'Ik denk trouwens dat we zo vertrekken,' zei ik en ik keek eventjes naar Aurore.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aurore Noëlle Maréchal
    'Dank-' begint Noah, maar hij stopt met praten als hij ziet dat Ian de koekjes van Hayden heeft afg epakt. 'Tot zover het koekjesaanbod,' mompelt hij. Ik grinnik zachtjes en kijk weer naar buiten.
    'Heey Noah,' hoor ik Amelia dan zeggen. Ik kijk haar en en zie dat met een brede glimlach naar Noah kijkt waardoor er een geamuseerd glimlachje op mijn lippen verschijnt, maar die verdwijnt meteen als Noah vluchtig met zijn hand over mijn been heen glijdt, waardoor ik even verstijf , met zijn blik strak op Amelia gericht terwijl hij haar begroet. 'Ik denk trouwens dat we zo vertrekken,' zegt hij dan tegen mij, waarbij hij me even aankijkt. Ik haal mijn schouders op en schuif, zover dat kan, wat bij Noah vandaan. Helaas is het nu te laat om nog ergens anders te gaan te zitten want Ian start het busje waarna we beginnen te rijden.
    Vanuit mijn ooghoeken hou ik Noah in de gaten. Uiteindelijk draai ik me helemaal naar hem toe. 'Blijf van me af,' meld ik hem rustig. Ik had zijn aanraking als iets vriendschappelijks kunnen opvatten, maar dat gaat gewoon nogal lastig aangezien ik de rillingen van hem krijg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -Zal ik voor de zekerheid nog een keer waarschuwen dat Noah geïnspireerd is door Junjou Romantica..?-

    Noah Ackles

    Zo ver als ze kon schoof zij bij mij vandaan. Niet dat het veel hielp, voor mijn gevoel was ze helemaal niet verschoven. Ergens anders zitten kon ook niet, aangezien Ian de bus startte en we begonnen te rijden. Mijn gezicht hield ik strak, maar vanbinnen was ik geamuseerd. Ik keek op toen ik Aurore zichzelf zag draaien naar mij toe.
    'Blijf van me af,' meldde ze mij rustig. Dit keer verscheen er wel een klein geamuseerde lachje op mijn gezicht. Van haar afblijven? Ze maakte een grapje. Ze had mijn hand niet weggeslagen. Als ze het echt niet wil zou ze niet verstijfd zijn, maar mijn hand per direct weggeslagen. Mijn hand ging even op haar haren en ik wreef er zachtjes door.
    'Je bent schattig,' zei ik tegen haar. Ik haalde mijn hand er weer van af en ging zelf weer goed zitten. Stiekem schoof ik toch een klein stukje dichter in haar buurt, dat wou ik. Misschien zij niet, maar dat kwam nog wel.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 13:46 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aurore Noëlle Maréchal
    Er verschijnt een geamuseerd lachje op Noah's gezicht, alsof hij denkt dat ik een grapje maakt. Zijn hand strijkt even door mijn lichtbruine lokken. 'Je bent schattig,' zegt hij. Ik wil zijn hand wegslaan maar hij trekt zijn hand zelf al terug. Iets later schuift hij een stukje mijn kant op, waardoor ik nu echt klem zit tussen het raam en Noah. Laten we alsjeblieft snel een stop maken omdat iemand naar de WC moet, hoewel, dan zou Noah eigenlijk ook het busje uit moeten, anders kan ik er ook niet uit. Ik zou nog altjd over de andere stoelen heen kunnen klimmen maar waarschijnlijk zou ik daarbij iemand in zijn gezicht trappen, ook niet echt fijn.
    'Ik ben niet zo schattig meer als ik je zo meteen ga slaan,' mompel ik terwijl ik mijn rokje wat naar beneden probeer te strijken zodat die iets minder bloot zijn, normaal gesproken heb ik daar geen probleem mee, maar als ik naast Noah zit voelt dat niet echt fijn . Hierna pak ik mijn iPod uit mijn tas, en doe ik beide oortjes in, zodat ik Noah hopelijk buiten kan sluiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kijk naar Ian.
    'Weet je de weg?' vraag ik aan Ian, 'of staat de TomTom al ingesteld?' vraag ik met een glimlach om een gesprek op gang te brengen. Dat hij me niet leuk vind betekend toch niet dat we geen goed vrienden kunnen worden/blijven.
    Ik kijk hem aan en moet moeite doen om niet in zijn lichtblauwe ogen te verdrinken. Ik weet dat het lastig – oftewel haast onmogelijk – is om niet aan iemand te denken als je verliefd bent, maar ik moet het proberen. Ik moet hem uit mijn hoofd zetten. Het wordt toch niks. Het zal nooit iets worden, nooit.
    Ik kijk hem niet meer aan en kijk naar buiten, ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat we er zijn. De sfeer in de auto wordt er namelijk niet beter op en ik weet niet of ik dit nog langer kan verdragen. Waarschijnlijk niet heel lang meer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ian
    Na een tijdje met de TomTom te hebben geklooit krijg ik hem nog niet aan de praat,
    'Weet jij mischien hoe dit ding werkt aangezien ik het al een tijdje probeer maar het niet werkt.' Beken ik vervolgens en overhandig haar de TomTom.
    Ik haal vervolgens nog een koekje uit de rol van Hayden en stop die in mijn mond, ik wist wel een stukje van de weg maar niet helemaal,
    hopelijk kon zij hem wel aan de praat krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik pak de TomTom aan en bekijk het ding. Ik houd het aan knopje een tijdje ingedrukt en uiteindelijk gaat ie aan. Daarna komt er een schermpje waar ik een keuze moet maken wat voor een route ik wil. Ik druk maar gewoon op een van de tekentjes.
    'Wat is het adres?' vraag ik aan hem en ik kijk hem met een glimlach aan.
    Ik ben niet handig met dit soort dingen, maar ik kan wel een TomTom aan de praat krijgen... tenminste het lukt een beetje. Ik kijk naar het schermpje, ik mag niet staren.
    ‘Ik mag ook wel een koekje hea?’ vraag ik met een scheve grijns aan Hayden en zonder op antwoord te wachten haal ik een koekje uit de rol.
    ‘Dank je.’


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hayden Noralie Everett
    Ian heeft de auto gestart en ik glimlach dan. Even weg met vrienden, ik denk dat ik het nodig heb. ik blijf nooit lang weg van huis vanwege mijn moeder. Maar dit keer ga ik wel een tijdje weg. En ik ga het leuk hebben.
    Ik zie Ian met de TomTom kloten en ik grinnik zachtjes. Ik pak zelf ook een koekje uit de rol en Ian overhandigt de TomTom aan Camille.
    Een lachje zit op mijn lippen en ik kijk naar de TomTom.
    ´Ik dacht dat jongens altijd zo technisch waren,´ zeg ik hem dan en kijk even naar hem.
    Dan druk ik een knopje in op de TomTom en even denk ik dat die het gaat doen, maar hij doet het nog steeds niets.
    Ik heb tenminste een excuus, ik reis nooit dus heb ik ook geen TomTom nodig. Dus weet ik niet hoe dat ding werkt.
    Vroeger reisde ik wel veel. 9 jaar geleden.
    Maar Camille krijgt dat ding wel aan de praat en pakt ook een koekje. Ze heeft het wel gevraagd maar mijn antwoord niet afgewacht.
    ´Iedereen mag koekjes nemen,´ zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 14:44 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Agh, ik ben goed in andere dingen' Zeg ik met een wenkbrouwwiebel richting Hayden,
    Ik haal het papiertje uit mijn zak met het adres en geef dan aan Camille.
    'Daar staat het op' Voeg ik er vervolgens aan toe.
    'Hopelijk heb je genoeg koekjes mee dan' Zeg ik tegen Hayden wanneer die mededeeld dat iedereen koekjes mag pakken en pak er zelf ook nog één.
    Ik eet ook dit koekje op en kijk naar de TomTom in Camille's handen, ze wist in iedergeval wel hoe je dat ding aan de praat moest krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Noah Ackles

    'Ik ben niet zo schattig meer als ik je zo meteen ga slaan,' mompelde ze terwijl ze met haar handen haar rokje omlaag probeerde te strijken. Haar benen werden daardoor minder bloot. Een kleine teleurstelling, maar haar rokje zal vast nog wel eens omhoog kruipen. Zo zijn rokjes en anders kreeg het rokje gewoon een klein beetje hulp.. Verder haar woorden? Ik geloofde er niets van, slaan zal ze niet. Misschien wel, maar daar zal ze dan spijt van krijgen.. Niet dat ik haar terug zou slaan, waarom zou ik? Ze haalde haar iPod tevoorschijn en deed beide oordopjes in. Ik zuchtte. Dat was te verwachten. Niet dat ik ging opgeven, ik zal nooit opgeven tegen over haar.. Ooit.. Ja, ooit. Ik haalde een oordopje uit haar oor en stopte die in mijn oor.
    'Wat luister je?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig aan haar. Misschien was het wel tijd dat haar rokje nu al een beetje hulp kreeg. Ik draaide mij om naar haar toe en zorgde ervoor dat mijn been een stukje van haar rokje meenam en hij weer precies zo hoog zat als daarvoor. Met een lichtelijk nieuwsgierige blik bleef ik haar aankijken en zorgde er voor dat het geheel per ongeluk ging dat haar rokje omhoog ging en ik het helemaal niet doorhad dat dat gebeurde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Camille Yare Rae Roux
    Hij doet een wenkbrauw wiebel naar Hayden en mijn mondhoeken zakken lichtelijk omlaag.
    'Daar staat het op,' zegt hij, ik pak het briefje aan het typ het adres over. Ik druk op 'ga' en geef de TomTom terug aan Ian.
    'Alsjeblieft, nu zou dat ding het moeten doen,' zeg ik met een glimlach. Je weet wat voor een type Ian is Camille, denk er gewoon niet aan. Want ja, ik weet dat hij niet van lange relaties houd, daar ken ik hem al lang genoeg voor. Het is misschien beter dat ik dat weet, dan kan ik ook geen fouten maken, want ik ben totaal niet zo iemand. Ik ben het tegenovergestelde en ik hoef niet elke week een ander. Ik kijk naar buiten, hoelang was het ook alweer naar de kampeer locatie? Ik had het opgezocht. Volgens mij was het ongeveer een uur tot een en half uur rijden als ik het me goed herinner.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 15:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hayden Noralie Everett
    Ian (lol ik wilde Daniël typen) geeft me een wenkbrauwwiebel waardoor ik moet lachen.
    `Ja, je bent goed in overdrijven en autorijden, begin maar met dat laatste oke?` zeg ik lief glimlachend.
    Ik ben denk ik gewoon het lieve zorgzame meisje in de groep waar iedereen bevriend mee is, maar meer ook niet.
    `En ja, ik heb nog meer koekjes bij me. Ik wil jullie niet laten verhongeren.`
    Zelf eet ik niet echt koekjes. Ian heeft aan Camille het adres gegeven.
    Ik kijk dan even de bus door en zie dat iedereen er is.
    `Okeeeee, wie heeft er zin in?` vraag ik aan iedereen in de bus.
    En ik kijk ze allemaal even aan met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    'Dankjewel' Andwoord ik met een glimlach richting Camille en pak de TomTom weer aan om die vervolgens bij het ruit neer te zetten,
    'Zeker weten dat je het eerste niet uit wilt proberen?' Vraag ik met een charmante glimlach aan Hayden waarna ik begin te rijden.
    Het eerste stuk van de reis wist ik wel, voor het tweede stuk had ik de TomTom.
    Ik houd een hand aan het stuur om vervolgens nog een koekje te pakken,
    veel zou ze er niet van zeggen en daarbij ze waren best lekker.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Dit is echt zo niet eerlijk, ik mag dus de hele dag niet meer achter omdat mijn vader vind dat mijn kamer niet netjes is. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik pak ook nog een koekje, fijn Ian flirt met Hayden.
    Ik kijk strak naar voren, ik weet al dat hij me niet leuk vind, maar toch kan ik er niet tegen als hij met een ander meisje flirt. Dat is behoorlijk zielig van me, ik word vanavond wel gewoon dronken, dan hoef ik er niet aan te denken. Net zo makkelijk en misschien de rest van de vakantie ook wel. Eigenlijk heb ik daar nog niet aan gedacht, maar het is eigenlijk een best goed idee. Wat hou ik toch van drank, je kan alles gewoon lekker makkelijk vergeten. Ik weet dat het heel dom is om dat te doen, maar soms is het gewoon even nodig. Soms heb je gewoon even wat nodig om alles te vergeten en ik weet dat ik me aanstel, maar niemand hoeft te weten dat ik daarom zo veel drink. Daar komen ze toch nooit achter, niemand weet dat ik Ian leuk vind behalve Hayden. Ik glimlach en haal een hand door mijn haar.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.