• By xSpookje and Aragog.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.



    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Mitshy
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - DarrenCrissy
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    HET BEGIN:

    We beginnen bij het punt dat iedereen verzamelt bij Ian thuis. Ian zit aan het stuur, de rest zit gewoon in de auto/het busje. (als je hier het niet mee eens bent, even zeggen).
    We doen er niet te lang over om in de auto te zitten, hooguit een paar pagina's. Op een gegeven moment maakt de auto een vreemd geluid, en zitten ze vast. Wanneer dit gebeurt kondigen we wel aan c:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 19:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DarrenCrissy schreef:
    [ZEven hihi :3]

    (nu volgens mij 8)


    Bowties were never Cooler

    Noah Ackles

    Ik draaide mijzelf om en haalde mijn hand even door mijn haren. Volgens mij was iedereen er al.. Ik zuchtte en slingerde mijn rugtas over mijn schouder. Volgens mij had ik één van de minste spullen bij mij.. Ik had gewoon niet veel nodig, en anders haalde ik het daar wel. Ik zuchtte eventjes weer en liep naar de auto toe waar we zo in gingen vertrekken en legde mijn rugtas in de kofferbak neer waar de rest ook lag. Beetje proppen en dan wou het wel. Even keek ik door de ruit heen van de auto en zag Aurore zitten op de achterste rij. Heel even verscheen er een klein glimlachje op mijn gezicht, zeker omdat ze daar alleen zat en verder niemand anders. Vlug zei ik de anderen even gedag, ik had geen flauw idee of ze mij wel had horen aankomen aangezien niemand iets zei.. Zelfs niet toen ik verdween in de garage om mijn motor weg te zetten. Ik zuchtte weer eens. Zal me niks verbazen als we straks vertrokken terwijl er nog niet iedereen was. Nadat ik klaar was met gedag te zetten stapte ik in de auto en nam plaats naast Aurore. Mijn gezicht bleef strak terwijl ik haar voor een moment aan keek.
    'Graag gedaan,' zei ik tegen haar. Ik had haar dan wel met tegenzin van haar opgehaald, maar een dank je kon er toch nog wel vanaf? Ongewenst of niet, het was wel zo beleefd. Mijn vingers tintelde, aangezien haar maar al te graag wou aanraken. Nu nog niet... Straks bedacht ze zich en ging ze helemaal niet meer mee..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    'Waar denk je aan?' vraagt Hayden, ik kijk haar aan en ze buigt naar me toe.
    'Toevallig aan Ian?' vraagt ze, ik word knalrood en kijk snel weg.
    'N - nee, gewoon aan de vakantie,' stotter ik zacht.
    'Wacht heel even,' zegt ze ze loopt weg en komt even later terug met een pak koekjes.
    Hoe wist ze dat? Ik kijk nog steeds naar de grond, de rode kleur is nog lang niet weggetrokken en dan te bedenken dat hij bijna naast me zit. Behoorlijk gênant.
    Ik friemel wat aan mijn blouse en ontwijk Haydens blik.


    Hayden Noralie Everett
    Ik zie dat Camille rood wordt en weg kijkt. Nog iets wat rood aan haar is en ik lach kort en zachtjes. Ze stottert zacht dat ze aan vakantie dacht.
    'Cam, ik zie het toch aan je,' zeg ik zachtjes. 'En aan hoe vaak je naar hem kijkt. Maar ik zal het tegen niemand zeggen.'
    Ik blik even naast me naar Ian, maar hij let niet op ons. Voor zover ik weet tenminste.
    'Ik snap het wel hoor,' fluister ik, 'hij is aantrekkelijk.'
    En ik glimlach dan. Ik ben niemands type. Niemand die mij leuk vindt ofzo. Tenminste, leuk leuk. Maar dat maakt me niets uit, dat is al heel mijn leven zo. Ik denk dat ik een van de weinige ben in onze vriendengroep die nog nooit een vriendje heeft gehad.
    In onze vriendengroep hebben we eigenlijk allemaal verschillende persoonlijkheden, en ik denk dat we juist daarom een goede vriendengroep zijn.
    Ik kijk rond in het busje.
    'Ian, wil je een koekje?' vraag ik hem glimlachend terwijl ik de rol met koekjes voor houdt.
    Ik hoor Noah gedag zeggen en ik kijk even om naar hem.
    'Hee hee,' zeg ik glimlachend, hij is naast Aurore gaan zitten, 'koekje?'

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:08 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb Hayden maar gedag laten zeggen tegen Noah :3 anders wordt hij zo genegeerd :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ze rijden nog niet of wel?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    'Cam, ik zie het toch aan je,' zegt ze zachtjes. 'En aan hoe vaak je naar hem kijkt. Maar ik zal het tegen niemand zeggen.'
    Ik zucht opgelucht en ze zegt dat ze het begrijpt omdat ze hem ook aantrekkelijk vindt. Ik glimlach naar haar en fluister terug: 'vergeet het maar, het gaat toch nooit iets worden.'
    Ik kijk naar Ian als Hayden hem een koekje aan bied. Nu valt het toch niet op.
    'Is iedereen er al?' vraag ik terwijl ik met mijn knalrode haren speel, 'ik heb zin om te vertrekken, ik begin me een beetje te vervelen in deze bus,' zeg ik met een glimlach. Ik voel mijn mobiel trillen en haal hem uit mijn zak.
    Veel plezier op vakantie,
    groetjes vanuit Australië.
    Pap

    Ik glimlach, hij is een week weg vanwege het werk wat hij doet, hij moest naar een of ander congres. Gelukkig dat hij er nog aan denkt, hij vond het heel erg jammer dat hij geen afscheid van me kon nemen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    WillNotLearn schreef:
    {Ze rijden nog niet of wel?}

    [Nee ze rijden nog niet]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aurore Noëlle Maréchal
    Het geschreeuw in het busje begint me langzamerhand steeds meer te irriteren. Hopelijk gaat het niet de hele vakantie zo, anders kom ik terug met een knallende koppijn. Net als ik mijn iPod wil pakken, omdat ik het geschreeuw zo misschien een beetje buiten kan sluiten, zie ik dat Noah in het busje stapt en naast me gaat zitten. Als hij me aankijkt kijk ik demonstratief de andere kant op, door het raam naar buiten.
    'Graag gedaan,' hoor ik hem dan ineens zeggen. Er verschijnt een lichte frons op mijn gezicht en ik draai me hoofd zodat ik hem aan kan kijken. Bijna vraag ik wat hij bedoelt, maar dan bedenk ik me dat hij waarschijnlijk bedoelt dat ik hem nog niet heb bedankt voor zijn lift hier heen. 'Ik hoop dat je weet dat ik er alleen er maar mee ingestemd heb dat je me een lift kon geven omdat ik gek werd van je gezeur, en er zo tenminste van af zou zijn,' meld ik hem. 'Maar goed, als je het zo graag wilt: Dankje,' vervolg ik sarcastisch. Ik wil er nog iets aan toevoegen maar word onderbroken door Hayden die aan Noah vraagt of hij een koekje wilt en zucht even waarna ik mijn blik door het busje laat glijden. Volgens mij is iedereen er wel. 'Wanneer gaan we nou eindelijk?' vraag ik .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amelia Helen Keaver
    Opgelucht haal ik adem als ik mezelf wat beter begin te voelen, de sfeer was erg gezellig en ik besluit ook wat socialer te doen. De smaak van Hayden's koekje licht nog op mijn tong, ze waren heerlijk. Ik glimlach mijn brede lach als Noah binnenkomt. "Hey Noah." zeg ik zachtjes als hij eenmaal zit en draai me richting hem. Mijn rug maakt een pijnlijke beweging als ik het doe, maar ik negeer het. Het was dan wel krap, met zijn veertienen in een busje, maar gezellig was het zeker wel!

    || Niet veel inspiratie, sorry (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Montmartre schreef:
    (...)

    David Daniel Casper Mason
    'Slaap maar lekker door hoor,' zeg ik terwijl ik zachtjes door haar haren woel. Als ik zie dat ze een snoepje tevoorschijn haalt begint het water in mijn mond te stromen. Ik ben werklijk helemaal gek op snoepjes.
    'Wil jij ook een snoepje?' vraagt ze aan me op een plagerige toon. Ik knik naar haar.
    'Omnomnomnomnom, echt wel!' roep ik enthousiast, 'Al was je een kinderlokker dan zou ik nog een snoepje van je aan nemen!' Ik lach zachtjes en pluk het snoepje tussen haar vingers vandaan. Dan stop ik het in mijn mond en zuig ik er genietend op. De zoete smaak vult mijn mond, mijn dag kan door niets of niemand meer verpest worden.
    'You just made my day,' zeg ik lachend tegen Ellie met mijn mond vol, waardoor de zin een beetje vreemd klinkt. Dan geef ik haar een dikke knuffel om mijn dankbaarheid te tonen en kauw ik het snoepje doormidden waardoor het sterke aroma mijn mond overspoelt.



    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik begon te lachen door zijn enthousiaste gedrag. Door zijn knuffel daarna kreeg ik bijna geen lucht meer maar hij liet me op het juiste moment los. Met een nep-boos gezicht deed ik mijn haren weer goed en haalde mijn kleine handjes nu door zijn haar. Want ja, ook hij kon daar niet tegen. Zeker niet als ik het deed, bedacht ik me met een grijns. Ik at nog een snoepje op en keek de bus even rond. Wanneer vertrokken we nou ? Ik liet mijn blik terug naar David glijden waardoor ik begon te lachen. Wat een snoepje al wel niet met een man kon doen.
    "Een echte man ben je toch huh" zei ik lachend, "Zo genieten van een snoepje". Ik porde met mijn wijsvinger in zijn wang en at nog een snoepje, waarna ik het zakje terug naar hem toestak omdat hij er nog 1tje mocht.

    Ian
    Ik zat scheef op mijn stoel leunend tegen het raam en wachtend tot iedereen binnen was,
    er waren een aantal mensen aan het schreeuwen en ik werd uit mijn gedachten gehaalt door Hayden die me een rol koekjes voorhoud en vraagt of ik er ook een wil.
    'Tuurlijk' Andwoord ik waarna ik de hele rol koekjes uit haar hand grist voordat ze er iets tegen kon doen.
    'Wou je hem ook nog terug of mag ik hem houden?' Vroeg ik vervolgens met een glimlach waarna ik een van de koekjes in mijn mond stop en haar aankijk.
    Ergens was ik wel benieuwt wat ze de heletijd tegen Camille fluisterde, jammergenoeg had ik dat niet kunnen horen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Als jullie willen (volgens mij is iedereen er nu) kunnen we vertrekken]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hayden Noralie Everett
    Ian antwoordt tuurlijk en voordat ik het weet is heel de rol met koekjes weg. Typisch.
    Hij vraagt of ik die nog terug wil of dat hij de rol mag houden, de glimlach op zijn gezicht is schattig. Mensen kunnen mij echt overhalen door puppy-ogen op te zetten. Maar dat doet hij gelukkig niet.
    'Wat denk je zelf Ian?' vraag ik met een lachje. 'je mag een koekje, niet heel de rol.'
    En ik probeer de rol terug te pakken, maar ik kom er niet bij. Ik ben niet zo groot, maar 1.65. En ik draag ook nooit hakken dus blijf ik klein.
    'En moet ik de kaart lezen?' vraag ik hem. 'of hebben we een TomTom? Hoewel het natuurlijk cooler is om kaart te lezen. Als we tenminste een kaart hebben..'
    Zelf heb ik die niet meegenomen. Hm.. ach, ik denk dat we toch wel de TomTom gebruiken.
    'En ik denk dat we kunnen gaan rijden, iedereen is er geloof ik.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian
    Grijnzend houd ik de rol met koekjes bij haar vandaan.
    'Ik dacht van wel, je mag de rol ook wel terug maar dan haal ik eerst de koekjes eruit' Zeg ik vervolgens weer met een grijns en stop nog een koekje in mijn mond, als ik mijn mond weer leeg heb andwoord ik op haar volgende vraag.
    'Nee, we hebben een TomTom, waarschijnlijk ook nog eens handiger dan een kaart' Andwoord ik.
    Ik kijk de bus rond om te zien of iedereen er is en geef vervolgens haar koekjes terug aangezien ik anders niet wist wat ik er mee moest doen en ik waarschijnlijk twee handen nodig had om te rijden, en ik start de bus die een beetje brommend tot leven komt


    Don't be like the rest of them, darling

    Camille Yare Rae Roux
    Ik lach zacht als Ian de hele rol koekjes van Hayden af pakt en Hayden die rol terug probeert te pakken. Hayden zegt dat hij maar een koekje mag en ik grinnik.
    'Jammer Ian.'
    Ze stelt vragen over of we een kaart hebben of dat we de TomTom gaan gebruiken.
    'En ik denk dat we kunnen gaan rijden, iedereen is er geloof ik.'
    Ik knik, 'ja volgens mij kunnen we gaan rijden,' zeg ik als bevestiging.
    Ik kijk naar Ian, wat zou hij van mij denken. Hij ziet me natuurlijk gewoon als een goed vrienden. Meer niet, maar waarom zou hij? Ik bedoel wie wil er nou iets me... mij?
    Ian start de auto en ik glimlach, we kunnen dan eindelijk gaan.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 12:48 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.